Super Market Σκλαβενίτης: Ο δεύτερος "μύθος" περί παραπλανητικών προσφορών και τα πρόστιμα που έρχονται
Οι αποκαλύψεις του "Big Mouth"
Όπως αποκαλύπτει το Big Mouth, η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς «μπούκαρε» στα καταστήματα του Σκλαβενίτη, εντοπίζοντας σωρεία παραβάσεων αναφορικά με παραπλανητικές διαφημίσεις

Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η αποκάλυψη του Big Mouth για τον «μύθο» του Σκλαβενίτη περί χαμηλού περιθωρίου κέρδους, ενώ μεταφέρει υψηλά κέρδη σε εταιρείες των αδελφών της οικογένειας. Ο αιφνιδιασμός, δε, ακόμα και της κυβέρνησης, καταγράφεται από τα όσα ήρθαν στο «φως» σε σχέση με τη δομή των επιχειρήσεων της οικογένειας Σκλαβενίτη, που μοιάζοτν να αποτελούν πρότυπο για τη μεταφορά κερδοφορίας σε εταιρείες των μετόχων τους, διατηρώντας χαμηλότερη κερδοφορία στη βασική εταιρεία τους. Όπως αποκαλύπτει η στήλη, το μυστικό της νόμιμης αλλά όχι και ιδιαίτερα ηθικής δομής επιχειρήσεων είναι ότι οι εταιρείες που έχουν δημιουργηθεί και προμηθεύουν αποκλειστικά την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕΕ δεν είναι θυγατρικές εταιρείες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, αλλά εταιρείες των βασικών μετόχων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να μην ενοποιούνται οι οικονομικές καταστάσεις τους. Ως αποτέλεσμα, εάν δεν έχει κάποιος εσωτερική πληροφόρηση από την Οικονομική Διεύθυνση του Ομίλου, είναι σχεδόν αδύνατον να ανακαλύψει τη δομή που έχει δημιουργηθεί, με καθ’ όλα νόμιμο τρόπο. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσα χρόνια εφαρμογής του μοντέλου αυτού, κανένας παράγοντας της αγοράς δεν το ανακάλυψε, μέχρι χθες.
Διαβάστε: Ο "μύθος" του Σκλαβενίτη για το "στοπ" στις μειώσεις τιμών στα τρόφιμα, οι μεταφορές κέρδους και τα ακίνητα
Διαβάστε: Ο "μύθος" του Σκλαβενίτη για το "στοπ" στις μειώσεις τιμών στα τρόφιμα, οι μεταφορές κέρδους και τα ακίνητα