Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η αποκάλυψη του Big Mouth για τον «μύθο» του Σκλαβενίτη περί χαμηλού περιθωρίου κέρδους, ενώ μεταφέρει υψηλά κέρδη σε εταιρείες των αδελφών της οικογένειας. Ο αιφνιδιασμός, δε, ακόμα και της κυβέρνησης, καταγράφεται από τα όσα ήρθαν στο «φως» σε σχέση με τη δομή των επιχειρήσεων της οικογένειας Σκλαβενίτη, που μοιάζοτν να αποτελούν πρότυπο για τη μεταφορά κερδοφορίας σε εταιρείες των μετόχων τους, διατηρώντας χαμηλότερη κερδοφορία στη βασική εταιρεία τους. Όπως αποκαλύπτει η στήλη,  το μυστικό της νόμιμης αλλά όχι και ιδιαίτερα ηθικής δομής επιχειρήσεων είναι ότι οι εταιρείες που έχουν δημιουργηθεί και προμηθεύουν αποκλειστικά την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕΕ δεν είναι θυγατρικές εταιρείες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, αλλά εταιρείες των βασικών μετόχων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να μην ενοποιούνται οι οικονομικές καταστάσεις τους. Ως αποτέλεσμα, εάν δεν έχει κάποιος εσωτερική πληροφόρηση από την Οικονομική Διεύθυνση του Ομίλου, είναι σχεδόν αδύνατον να ανακαλύψει τη δομή που έχει δημιουργηθεί, με καθ’ όλα νόμιμο τρόπο. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσα χρόνια εφαρμογής του μοντέλου αυτού, κανένας παράγοντας της αγοράς δεν το ανακάλυψε, μέχρι χθες.

Διαβάστε: Ο "μύθος" του Σκλαβενίτη για το "στοπ" στις μειώσεις τιμών στα τρόφιμα, οι μεταφορές κέρδους και τα ακίνητα

Σκλαβενίτης: Η σωρεία παραβάσεων που εντόπισε η ΔΙ.Μ.Ε.Α. για τις παραπλανητικές προσφορές

Οι αποκαλύψεις όμως για τον Σκλαβενίτη δεν σταματούν εδώ, καθώς υπάρχει και ένας δεύτερος «μύθος» που πλέον ξεσκεπάζεται: Το ότι είναι πάντα ειλικρινής με τους πελάτες του και ποτέ δεν τους εξαπατά. Ο εντεταλμένος σύμβουλος του Σκλαβενίτη, Λάμπρος Παπακοσμάς, υπερηφανευόταν στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη, πως ποτέ δεν έχει επιβληθεί πρόστιμο στον Σκλαβενίτη για παραπλάνηση των καταναλωτών, αφού η πιστότητα των πελατών και η σχέση εμπιστοσύνης με αυτούς είναι η πρώτη προτεραιότητά τους. Όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει: Σύμφωνα με στέλεχος της Οικονομικής Διεύθυνσης του Σκλαβενίτη, που μίλησε στη στήλη υπό την προϋπόθεση της ανωνυμίας, πριν από λίγες ημέρες μπούκαρε στα καταστήματα του Ομίλου, το οποίο επικαλείται η στήλη, η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) του υπουργείου Ανάπτυξης και διαπίστωσε σωρεία παραβάσεων, μεταξύ των οποίων και παραπλανητικές διαφημίσεις εντός των καταστημάτων προς τους καταναλωτές περί εκπτώσεων που δεν ίσχυαν. Παραπλανητική είναι μια διαφήμιση προσφοράς, ότι π.χ. ένα προϊόν πουλιέται με έκπτωση 30%, ώστε να παρασυρθεί και να το αγοράσει ο πελάτης, ενώ στην ουσία η έκπτωση μπορεί να είναι π.χ. μόλις 5%. Αυτό σημαίνει ότι σύντομα αναμένουμε επίσημες ανακοινώσεις, ώστε να μάθουν όλοι οι πελάτες τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στα καταστήματα Σκλαβενίτη, με την αλυσίδα να... βασιλεύει, έχοντας ως κέρδος ένα ποσοστό μόλις 1,88%.