Το ραντεβού με τον Βασιλάκη της Aegean και τον Γρύλο της Sky Express στο Μαξίμου και... οι καθυστερήσεις στις πτήσεις
Οι αποκαλύψεις του "Big Mouth"
Σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr, το θέμα των καθυστερήσεων στις πτήσεις έχει λάβει διαστάσεις πανδημίας

Το κατώφλι του Μαξίμου, εκτός από τον Σκλαβενίτη και τους εργολάβους, αναμένεται να περάσει και ο Ευτύχης Βασιλάκης της αεροπορικής Aegean, σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr. Ο λόγος της εκεί παρουσίας του έχει να κάνει με τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στις πτήσεις, για τις οποίες προφανώς και δεν ευθύνονται οι αεροπορικές εταιρείες.
Διαβάστε: Η σύσκεψη Μητσοτάκη στο Μαξίμου με τους εργολάβους, οι απαλλοτριώσεις και ο ΒΟΑΚ που κινδυνεύει...
Με δεδομένο ότι εκτός από την Aegean μεγάλο μερίδιο αγοράς έχει πλέον και η Sky Express του Γιάννη Γρύλου, είναι πολύ πιθανή και η παρουσία του Ανωγειανού επιχειρηματία. Άλλωστε, αν για κάτι δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς το σημερινό Μαξίμου, είναι ότι δεν δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους σοβαρούς παίκτες του επιχειρείν.
Επειδή το θέμα των καθυστερήσεων έχει λάβει διαστάσεις πανδημίας, εκείνο που αναμένεται να συζητήσουν οι ιδιοκτήτες των αεροπορικών εταιρειών με τον πρωθυπουργό είναι το πώς θα αντιμετωπίσουν (εν έτει 2025) τον παραλογισμό των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι, απολαμβάνοντας μισθούς άνω των 10.000 μηνιαίως, συμπεριφέρονται κάπως σαν νταβατζήδες των αιθέρων.
Διαβάστε: Η σύσκεψη Μητσοτάκη στο Μαξίμου με τους εργολάβους, οι απαλλοτριώσεις και ο ΒΟΑΚ που κινδυνεύει...
Με δεδομένο ότι εκτός από την Aegean μεγάλο μερίδιο αγοράς έχει πλέον και η Sky Express του Γιάννη Γρύλου, είναι πολύ πιθανή και η παρουσία του Ανωγειανού επιχειρηματία. Άλλωστε, αν για κάτι δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς το σημερινό Μαξίμου, είναι ότι δεν δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους σοβαρούς παίκτες του επιχειρείν.
Επειδή το θέμα των καθυστερήσεων έχει λάβει διαστάσεις πανδημίας, εκείνο που αναμένεται να συζητήσουν οι ιδιοκτήτες των αεροπορικών εταιρειών με τον πρωθυπουργό είναι το πώς θα αντιμετωπίσουν (εν έτει 2025) τον παραλογισμό των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι, απολαμβάνοντας μισθούς άνω των 10.000 μηνιαίως, συμπεριφέρονται κάπως σαν νταβατζήδες των αιθέρων.