Τώρα σας πήρε ο πόνος για το µνηµείο του Άγνωστου Στρατιώτη;

Επειδή αρκετοί, µεταξύ αυτών και οι επικεφαλής κάποιων κοµµάτων της αντιπολίτευσης, κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν σε τι ακριβώς συνίσταται η επίµαχη πρωτοβουλία του πρωθυπουργού για θεσµική αποσαφήνιση των αρµοδιοτήτων σε ό,τι αφορά την περιφρούρηση και την προστασία του µνηµείου του Άγνωστου Στρατιώτη, καλό θα είναι να αφήσουν στην άκρη τους «εξυπνακισµούς» και τις διάφορες πονηρές εικασίες περί «στρατιωτικοποίησης» του χώρου και να δουν την αλήθεια κατάµατα. Κυρίως µε σεβασµό και δέος. Είναι ένα µνηµείο πεσόντων υπέρ της πατρίδας µας. ∆ηλαδή ένας τάφος τιµής και δόξας των ηρωικών ψυχών, δηλαδή χιλιάδων νεαρών παιδιών που έχασαν σε πολέµους τη ζωή τους υπέρ βωµών και εστιών. Είναι άγνωστοι, γιατί κάποιοι εξ αυτών δεν είχαν το προνόµιο να καταγραφούν, ο καθένας ξεχωριστά, στα κιτάπια της Ιστορίας. Συνεπώς, το µνηµείο που στήθηκε προς τιµήν τους για την αυτοθυσία τους θα πρέπει να το σέβονται οι πάντες, όπως θα έκαναν για τον τάφο του πατέρα τους ή της µητέρας τους. Άκουσα τις τελευταίες ώρες πολιτικούς αρχηγούς να δηλώνουν πως «ο στρατός δεν είναι καθαρίστρια» για να φροντίζει το µνηµείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην πλατεία Συντάγµατος. Σοβαρά τώρα; Και σε αυτό θα πρέπει να µας απαντήσει και ο υπουργός Εθνικής Άµυνας, Νίκος ∆ένδιας. Όταν η νεολαία πηγαίνει στον στρατό και ανάµεσα στις υποχρεώσεις της, όπως αυτές προβλέπονται από τις οδηγίες των «καραβανάδων», είναι το... γόπινγκ και το να καθαρίζουν τις τουαλέτες στα στρατόπεδα, να βάφουν µαντρότοιχους ή να κάνουν οποιοδήποτε άλλο «χαµαλίκι» κατά την εκτέλεση της θητείας τους, όλα αυτά είναι στο πλαίσιο των υποχρεώσεών τους; Και την ίδια στιγµή θεωρείται πως είναι «ταπεινωτικό» και «εξευτελιστικό» για τον στρατό να συντηρεί και να προστατεύει το ταφικό µνηµείο των εθνικών µας ηρώων;

Φέρτε πίσω την Πολιτειακή Παιδεία σε όλα τα σχολεία

Η αγάπη για τα παιδιά, η αφοσίωση στις δημοκρατικές αξίες και η αρχή της συνέχειας του κράτους έφεραν στην ίδια αίθουσα την πρώην και την νυν υφυπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου. Σοφία Βούλτεψη και Σέβη Βολουδάκη κάθισαν δίπλα δίπλα στην εκδήλωση παρουσίασης από τη ΜΚΟ «Ευρωπαϊκή Έκφραση» του Οδηγού για την Ίδρυση και Λειτουργία των Δημοκρατικών Κοινοτήτων στα Κέντρα Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, στο πλαίσιο της Ειδικής Δράσης «Πυξίδα», που συμφωνήθηκε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2023, και με συντονισμό από την οργάνωση «Συνύπαρξις» της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ένας από τους βασικούς πυλώνες της Εθνικής Στρατηγικής για την Ένταξη είναι η εξοικείωση αυτών των παιδιών -που έχουν γνωρίσει μόνο βία και καθόλου δημοκρατία- με τον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής, τους δημοκρατικούς θεσμούς, το κοινοβουλευτικό πολίτευμα, την ισότητα των φύλων και την αποτροπή κάθε μορφής βίας. Όπως οι δύο υπουργοί συμφώνησαν, μόνο μέσω της εκπαίδευσης και του επαγγελματικού προσανατολισμού αποτρέπεται η εργαλειοποίηση των παιδιών αυτών από το οργανωμένο έγκλημα και τη ριζοσπαστικοποίηση. Με όπλο τη συνειδητοποίηση ότι στη Δημοκρατία δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Μήπως να ξανασκεφθεί το υπουργείο Παιδείας την επανένταξη του μαθήματος της Πολιτειακής Παιδείας και για τα ελληνόπουλα;

Επειδή εκεί στο 902.gr κάποιοι παριστάνουν τους θεματοφύλακες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, μήπως θα πρέπει να μας ενημερώσουν πώς σχολίασε η υπο υργός Εξωτερικών και Αποδήμων της Παλαιστίνης τις τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή;

Βεβήλωση υπάρχει μόνο για τα δικά τους σύμβολα

Όταν διάφορα φασιστοειδή ή τίποτα ανεγκέφαλοι χαβαλέδες πάνε και βεβηλώνουν με διάφορα συνθήματα τον εξωτερικό χώρο του Μουσείου ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης στην Καισαριανή, τότε τα κόμματα της Αριστεράς και οι οργανώσεις που συνδέονται μαζί τους εκδίδουν «σκληροπυρηνικές» ανακοινώσεις. Καταδικάζουν και αποδοκιμάζουν δηλαδή οποιαδήποτε «άσχετη» παρέμβαση γίνεται στον συγκεκριμένο χώρο, επειδή ακριβώς τη θεωρούν «προσβλητική» και «άσχετη» με το συγκεκριμένο «ηρωικό τοπόσημο». Και καλά κάνουν, όταν βλέπουν ότι κάποιοι μπορεί να προσβάλλουν, με συνθήματα και «γραφολογήματα» ή με άλλα σκηνοθετημένα δρώμενα, έναν ιστορικό χώρο. Το ερώτημα όμως εδώ είναι γιατί δεν σέβονται και δεν ευαισθητοποιούνται, όταν κάτι αντίστοιχο -δηλαδή μια καταχρηστική παραμόρφωση του χώρου- λαμβάνει χώρα στον ιερό τόπο του μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη.