Η ιταλική επένδυση των 310 εκατ. με την υπογραφή Μελόνι και η προσωπική νίκη Μητσοτάκη
Οι αποκαλύψεις του "Big Mouth"
Πώς η Τζόρτζια Μελόνι ενέκρινε την επένδυση 310 εκατ. ευρώ σε νέα τρένα στην Ελλάδα και γιατί το deal θεωρείται ψήφος εμπιστοσύνης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, σύμφωνα με το Big Mouth
Η Ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, πρακτικά έβγαλε 310 εκατ. ευρώ από τον ιταλικό προϋπολογισμό και τα επένδυσε σε 23 νέα τρένα στην Ελλάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη, τα οποία θα πιστοποιηθούν για λειτουργία σε λιγότερο από έναν χρόνο από σήμερα, σχολιάζει η στήλη του powergame.gr, «Big Mouth». Και σύμφωνα με την ίδια πηγή, πρόκειται για μια προσωπική νίκη του Έλληνα πρωθυπουργού, που που μάλιστα το κλείδωσε αυτοπροσώπως από την Ιταλίδα ομόλογό του στην τελευταία Ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής την περασμένη Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την οικονομική ενίσχυση της Ουκρανίας. «Μετά το ραβασάκι του πρωθυπουργού στην ομόλογό του, η τυπική διαδικασία έσπευσε να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 48 ώρες» τονίζει η στήλη.
Διαβάστε: Η αποθέωση Πλεύρη από τη Μελόνι και η επιβεβαίωση ότι "έξω πάμε καλά"
Παράλληλα, σχολιάζεται πως «οι Ιταλοί μετά την τραγωδία των Τεμπών, κάλλιστα θα μπορούσαν οι Ιταλοί να έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους και να φύγουν από την Ελλάδα, ειδικά με το τοξικό κλίμα που επικράτησε τα τελευταία 2,5 χρόνια. Το γεγονός, λοιπόν, ότι η Ιταλία όχι απλά δεν έφυγε τρέχοντας, αλλά βάζει τώρα βαθιά το χέρι στην τσέπη, οφείλει να πιστωθεί στον πρωθυπουργό, καθώς είναι ψήφος εμπιστοσύνης όχι στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά στον ίδιο τον Μητσοτάκη. Ενδεικτικό αυτό της εγγύτητας μεταξύ των δύο χωρών, παράμετρος διόλου αμελητέα με βάση το διεθνές περιβάλλον».
Σε αυτό το σημείο το Big Mouth επισημαίνει και το μερίδιο επιτυχίας που αναλογεί στον αναπληρωτή υπουργό αρμόδιο για τις Μεταφορές, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, που κατάφερε να συντονίσει αποτελεσματικά τις επιταγές του Μαξίμου, την ιταλική πλευρά μέσω του ομολόγου του, Σαλβίνι, και τον εγχώριο operator, Hellenic Train. «Μάλιστα, οι σχέσεις του με τη διοίκηση της εταιρείας μόνο γαλήνιες δεν έχουν υπάρξει, όμως, αντιλαμβανόμενος την κρισιμότητα και τα διακυβεύματα, απέδειξε ότι μπορεί να φέρει εις πέρας και δύσκολες αποστολές» καταλήγει η στήλη.
En