Για να προβάλει ένας υπουργός το έργο του, τις εποχές της µεγάλης οικονοµικής κρίσης, µπορεί να διαθέσει περί τα 10.000 ευρώ ή ακόµα και 20.000 ευρώ. Αν και τα ποσά αυτά θεωρούνται απαγορευτικά για την περίοδο λιτότητας που συνεχίζουµε να διανύουµε ως χώρα. Ενα κορυφαίο στέλεχος της κυβέρνησης Τσίπρα ωστόσο το... τερµάτισε, διαθέτοντας για την προβολή του... έργου του στο υπουργείο πάνω από 300.000 ευρώ. Ο λόγος για τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, ο οποίος υπέγραψε προ ηµερών απόφαση για τη δηµιουργία ενός θεµατικού πάρκου µε την ονοµασία «Ψηφιακή Ελλάδα», που θα λειτουργήσει κατά τη διάρκεια της ∆ιεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης τον Σεπτέµβριο (δηλαδή µόνο οκτώ ηµέρες, από 8 µέχρι 16 Σεπτεµβρίου), µε το κόστος του να φτάνει τα 310.000 ευρώ.

Σύµφωνα µε το σχετικό έγγραφο που επικαλείται το Secret, το «πάρκο» αυτό «θα αποτυπώνει την ελληνική ψηφιακή πραγµατικότητα, για την ενίσχυση πρωτοβουλιών σχετικών µε την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, την ευρυζωνική σύνδεση ειδικών κατηγοριών πληθυσµού και ειδικών γεωγραφικών περιοχών, την ισότιµη συµµετοχή των πολιτών στην πληροφόρηση και τη µείωση του ψηφιακού χάσµατος στην επικράτεια και ιδίως την ενίσχυση και ανάπτυξη καινοτόµων υπηρεσιών, εφαρµογών και εξοπλισµού και την παρακολούθηση της ενιαίας ψηφιακής αγοράς για την Ευρώπη». ∆ηλαδή, θα αφορά το έργο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής...

Και σαν να µην έφτανε αυτό, στη ∆ΕΘ θα υπάρχει και ξεχωριστό περίπτερο του υπουργείου, η κατασκευή του οποίου θα κοστίσει περί τα 24.000 ευρώ. Με τις υγείες µας…