Αν σκεφτεί κανείς την άτολμη σχεδιαστικά προσέγγιση που κάνουν τα τελευταία χρόνια στην VW, το ατελιέ του OmniAuto πολύ σωστά έχουν υιοθετήσει στην προσέγγισή τους τις γραμμές και το στυλ, στη μάσκα, του νέου Passat. Από εκεί και πέρα το νέο Polo δεν θα έχει και πολλές εκπλήξεις, θα βασίζεται σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή του πλαισίου MQB με τον κωδικό PQ25, θα ζυγίζει ελαφρώς λιγότερο, θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και κατά συνέπεια μεγαλύτερους χώρους.

Δίχως εκπλήξεις θα είναι και η γκαμα των κινητήρων, η οποία θα ξεκινά από τον 3-κύλινδρο των 1.000 κ.εκ. και στους ντίζελ από τον επίσης 3-κύλινδρο 1.400άρη (αργότερα και προς το facelift ίσως να δούμε το νέο 1.5 TDI που θα κάνει πρεμιέρα στο νέο Golf).  Στην πορεία θα προστεθεί το GTI καθώς και μια plug-in υβριδική εκδοχή. Φήμες θέλουν την VW να εκσυγχρονίζει και να επεκτείνει το εργοστάσιό της στην ισπανική πόλη Landaben, εκεί όπου πιθανότατα θα κατασκευάζεται εκτός απροόπτου και το μικρό SUV που θα βασίζεται στο νέο Polo. Σχεδιαστικά αναμένεται πιο ενδιαφέρον καθώς θα βασίζεται στο πρωτότυπο T-Cross Breeze που είδαμε στη Γενεύη.

caroto.gr