Ανανέωση και σχεδόν διπλάσια αυτονομία για το BMW i3
<p>Η θεωρητική αυτονομία θα φτάνει έως τα 300 χλμ. απαλλάσσοντας τον οδηγό του i3 από το άγχος της εξάρτησης από το άδειασμα των μπαταριών…</p>
Σταδιακά, η αυτονομία που θα προσφέρουν οι μπαταρίες σε ένα EV (Electric Vehicle) θα βελτιώνεται και τα επόμενα ζητήματα που θα πρέπει να βελτιωθούν είναι η συντόμευση του χρόνου φόρτισης και φυσικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν φτηνότερα και πιο προσιτά. Τώρα, στο ανανεωμένο BMW i3 η νέα συστοιχία συσσωρευτών έχει ίδιες εξωτερικές διαστάσεις (η νέα έκδοση κοστίζει περίπου 1.200€ επιπλεόν από την τωρινή*), αλλά μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα (94 αντί 60 Ah του τωρινού μοντέλου) και αυξημένη χωρητικότητα (33 αντί 22 kWh, ωφέλιμα τα 29 και 19 kWh, αντίστοιχα).
Ενδιαφέρον είναι πως η νέα συστοιχία μπορεί να τοποθετηθεί και στα i3 που ήδη κυκλοφορούν, ενώ η επίσημη αυτονομία και κατά τον κύκλο NEFZ φτάνει τα 300 χλμ. με τον κλιματισμό ενεργοποιημένο (190 στο τωρινό i3), ενώ η BMW μιλά για πραγματικά 200 χλμ. καθημερινής χρήσης (η αντίστοιχη ρεαλιστική τιμή του τρέχοντος μοντέλου είναι στα περίπου 135 χλμ., βάσει της δοκιμής μας). Με την καινούργια μπαταρία βελτιώνονται ελαφρώς και οι επιδόσεις, καθώς η ανανεωμένη i3 χρειάζεται -παρά το αυξημένο στα 1.245 κιλά βάρος της- 7,3 δλ. για το 0-100, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή της είναι 12,6 kWh/100 χλμ.
caroto.gr