Για όσους δεν χρησιμοποιείτε και δεν γνωρίζετε τι είναι το Google Hangouts, σκεφτείτε το ως το αντίστοιχο messenger του Facebook, μία πλατφόρμα επικοινωνίας. Σε αυτή στράφηκε η Fiat Ιταλίας, ώστε να ανοίξει ένα δεύτερο «μέτωπο», στο πόλεμο της πανδημίας του Κορωνοϊού.

Προφανώς το κύριο μέλημα της εταιρίας είναι η προστασία των υπαλλήλων και πελατών της, καθώς επίσης η ενίσχυση της Ιταλικής κυβέρνησης, ώστε να αντιμετωπίσει τις πρωτόγνωρες, για ειρηνική περίοδο, καταστάσεις που ζουν οι Ιταλοί.


Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr