«Ο κ.Παππάς και ο κ.Παναγιωτίδης ξέρουν ότι θα φύγουν, από μέρα σε μέρα θα αντικατασταθούν, είναι λογικό να γίνει αντικατάστασή τους, επέλεξε λοιπόν να κάνει μια ηρωική έξοδο δημιουργώντας ένα θόρυβο γύρω από το όνομά του έτσι ώστε να φανεί ότι η κακιά ΝΔ κυνηγάει τους προηγούμενους. Αυτά είναι γνωστές παλαιοκομματικότατες μέθοδοι τις ξέρει ο ελληνικός λαός και γελάει με όλες αυτές» ανέφερε αποκλειστικά στο ραδιόφωνο Παραπολιτικά 90,1 και τον Τηλέμαχο Σαντοριναίο ο υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, Θόδωρος Καράογλου.

Αναλυτικότερα ολόκληρη η συνέντευξη του υπουργού

Ερωτηθείς αν έχει ασκηθεί αγωγή αποζημίωσης από τον κ. Στ. Παππά και τον ΟΑΣΘ

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Το μείζον πολιτικό ζήτημα είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών του πολεοδομικού συγκροτήματος και γενικότερα του νομού Θεσσαλονίκης από τον ΟΑΣΘ και δευτερευόντως έρχεται το ζήτημα που αφορά τον κ. Παππά. Μέχρι πριν δύο χρόνια οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ήταν ένας ιδιωτικός οργανισμός ο οποίος επιχορηγούνταν μετά από σχετική συμφωνία με το κράτος για να κρατάει χαμηλή την τιμή του εισιτηρίου. Ήταν ένας οργανισμός που λειτουργούσε, με τα προβλήματά του, με κάποιες γκρίνιες από τους πολίτες αυτά είναι κατανοητά και θεμιτά. Πριν από δύο χρόνια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ αποφάσισε πιστή στην ιδεολογία της να κρατικοποιήσει τις ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Έγινε κρατικός οργανισμός ο ΟΑΣΘ, ξέρετε το σύνταγμα προβλέπει τη δυνατότητα να υπάρξει κρατικοποίηση οποιουδήποτε μέσου για διάφορους λόγους με μόνη και απαραίτητη προϋπόθεση την αποζημίωση του ιδιώτη ο οποίος έχει το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο. Αυτό όμως δεν έγινε εδώ. Κρατικοποιήθηκε ο ΟΑΣΘ, και ενώ τοποθετήθηκε ο κ.Παππάς και ο κ. Παναγιωτίδης που καμία σχέση δεν είχαν με το αντικείμενο, και περιμέναμε ότι κάτι θα αλλάξει προς το καλύτερο δυστυχώς τα δύο τελευταία χρονιά που λειτουργεί ο ΟΑΣΘ υπό κρατική διοίκηση πάει από το κακό στο χειρότερο. Ο ΟΑΣΘ έχει 650 λεωφορεία διαφόρων κατηγοριών, όταν ήταν ιδιωτικός φορέας κυκλοφορούσαν στους δρόμους από 450-500 λεωφορεία , σήμερα μετά βίας φτάνουν τα 250. Καταλαβαίνετε τι ταλαιπωρία υπάρχει στο επιβατικό κοινό.

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Ο κ.Παππάς και ο κ.Παναγιωτίδης ξέρουν ότι θα φύγουν, από μέρα σε μέρα θα αντικατασταθούν, είναι λογικό να γίνει αντικατάστασή τους, επέλεξε λοιπόν να κάνει μια ηρωική έξοδο δημιουργώντας ένα θόρυβο γύρω από το όνομά του έτσι ώστε να φανεί ότι η κακιά ΝΔ κυνηγάει τους προηγούμενους. Αυτά είναι γνωστές παλαιοκομματικότατες μέθοδοι τις ξέρει ο ελληνικός λαός και γελάει με όλες αυτές.

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Ποτέ δεν έκανα την πολιτική αντιπαράθεση προσωπική αντιπαράθεση. Πολιτική αντιπαράθεση έκανα και θα συνεχίσω να κάνω και στον κ. Παππά και στον κ.Παναγιωτίδη και σε οποιονδήποτε άλλο διοικεί έναν Οργανισμό και βλέπω ότι δεν πάει καλά αυτός ο Οργανισμός. Πολιτική κριτική έκανα στην προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, σκληρή σε διάφορα επίπεδα όμως οι χαρακτηρισμοί μου και η κριτική μου ήταν πάντα πολιτική, δεν προσωποποίησα ποτέ την κριτική αυτή. Επομένως απλά και μόνο με την παλαιοκομματική μέθοδο «τώρα που θα μας αλλάξουν να κάνουμε λίγο θόρυβο» με αυτή τη λογική κινήθηκε και ο κ. Παππάς.

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι να αντικατασταθεί η παρούσα διοίκηση, που ήταν μια κακή διοίκηση η οποία δεν προσέφερε τίποτα, η οποία δημιούργησε προβλήματα. Να υπάρξει μια νέα μεταβατική διοίκηση και βεβαίως θα πρέπει το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών να δει το συγκεκριμένο θέμα και να πάρει τις τελικές αποφάσεις.

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πρέπει ο ΟΑΣΘ να ξαναγυρίσει τους ιδιώτες. Θεωρώ ότι όπου το κράτος κανει τον επιχειρηματία δεν πετυχαίνει, αποτυγχάνει πάντα για αυτό το λόγο θέλω να ξαναγυρίζει πάλι στους ιδιώτες με έλεγχο από το κράτος.

Θ.ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: Υπάρχουν προβλήματα αυτά πρέπει να διορθωθούν για αυτό το λόγο χρειάζεται μια στιβαρή διοίκηση η οποία θα κινηθεί άμεσα να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα έτσι ώστε το Σεπτέμβριο που η πόλη φοράει τα καλά της και υποδέχεται τους χιλιαδες επισκέπτες στη ΔΕΘ θα είναι πιο ανθρώπινη και πιο εξυπηρετική πόλη.