Την ικανοποίηση του για την απόφαση της διοίκησης της Αττικής Οδού να μην αυξήσει τα διόδια εξέφρασε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 ο υπουργός
Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Όπως είπε η απόφαση εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και τα συμφέροντα των πολιτών. Ξεκαθάρισε πως η σημερινή κυβέρνηση δεν έδωσε ανταλλάγματα και δεν έκανε καμία συναλλαγή ώστε να μην γίνουν οι αυξήσεις στα διόδια. Ανέφερε ότι η σύμβαση λήγει το 2024 ενώ είπε ότι τους επόμενους μήνες θα προκηρύξει διαγωνισμό για τη νέα σύμβαση. 

Συμπλήρωσε, τέλος, ότι η νέα σύμβαση για την παραχώρηση της Αττικής Οδού δεν θα έχει καμία σχέση με την προηγούμενη.

Για το Μετρό στη Θεσσαλονίκη είπε πως το έργο θα ξεκινήσει χωρίς το σταθμό Βενιζέλου, τονίζοντας ότι πρέπει να βρούμε ποια είναι η κατάλληλη θέση για το σταθμό.

Σημείωσε πως σε 20 ημέρες οι αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη (ΟΑΣΘ) θα έχουν 65 περισσότερα λεωφορεία, υπογραμμίζοντας ότι επί των ημερών Στέλιου Παππά, ο Οργανισμός ήταν σε πλήρη διάλυση.

«Δεν είναι αρκετά 270 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, χρειάζεται πάνω από 450 λεωφορεία για να λειτουργήσει. Ο στόλος είναι παλιός, ο μέσος όρος ηλικίας είναι άνω των 16 ετών και πρέπει να βρούμε έξυπνες λύσεις μέχρι να προμηθευτούμε καινούργια λεωφορεία έτσι ώστε οι θεσσαλονικείς να έχουν αξιόπιστα ΜΜΜ. Αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή στον ΟΑΣΘ είναι διαχείριση κρίσης. Προσπαθούμε να μην καταρρεύσει ο οργανισμός γιατί ο οργανισμός αυτός επί διοικήσεως Παππά ήταν το αποκορύφωμα της απόλυτης διάλυσης. Δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ μια εταιρεία το 2014 να έχει έσοδα 50 εκατ. ευρώ από τα εισιτήρια και μέσα σε 4 χρόνια να έχει πάει στα 24 εκατομμύρια.»

Αναφορικά με το Μετρό της Αθήνας είπε πως στόχος του υπουργείου είναι να πέσει κάτω από τα 5 λεπτά η χρονοαπόσταση των δρομολογίων: «Έχει αρχίσει ένα πρόγραμμα έτσι ώστε οι χρονοαποστάσεις δηλαδή πόσο περιμένεις για το συρμό, από εκεί που ήταν 8 με 10 λεπτά το καλοκαίρι να πάνε στη γραμμή 2 και 3 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή του ΗΣΑΠ στα 4,15 λεπτά. Αυτός είναι ο στόχος που έχουμε βάλει για το Σεπτέμβριο, δεν είναι εύκολος στόχος. Όταν το 1/3 των συρμών είναι ακινητοποιημένο λόγω βλαβών, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών καταλαβαίνετε ότι δεν έχουμε μαγικό ραβδάκι και προσπαθούμε να δούμε πώς μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα. Στόχος είναι να πέσει κάτω από τα 5 λεπτά η χρονοαπόσταση στις ώρες αιχμής.»