Σκληρή απάντηση σε δημοσιεύματα και δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ για την ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δίνει ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ και γ.γ. της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης.

Όπως υποστηρίζει, ορισμένοι συνδικαλιστές «ΣΥΡΙΖΑϊκής προέλευσης σε αγαστή συνεργασία με τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιχειρούν να παρουσιάσουν κάθε αστοχία ή καταχρηστική πρακτική της Διοίκησης ως ευθύνη της σημερινής Κυβέρνησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη μη ανανέωση των Συμβάσεων 75 τεχνιτών (εργάζονταν επί 3 χρόνια και είχαν εκπαιδευτεί στην εταιρεία). Οι συνδικαλιστές αυτοί καταγγέλλουν ως υπεύθυνο τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση, και όχι τη Διοίκηση που έλαβε αυτή την απόφαση ενώ συνεχίζει απρόσκοπτα να λαμβάνει κρατικές ενισχύσεις.

Ταυτόχρονα, ο κ. Κιουτσούκης επισημαίνει ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που κατηγορούσε την προηγούμενη αυτής κυβέρνηση της ΝΔ για σχέδιο εκποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «προχώρησε σε ένα πρωτοφανές, δίχως προηγούμενο, ξεπούλημα τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και της ΕΕΣΣΤΥ (εξαγοράστηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)» και «δεν κατόρθωσε να διασφαλίσει ούτε την τήρηση των θεμελιωδών εργασιακών δικαιωμάτων με συνέπεια αυτή τη στιγμή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει εργαζόμενους τριών κατηγοριών κατά παράβαση του εργατικού δικαίου και της νομοθεσία περί Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας».

Για Τσαλίδη

Επίσης, «για όσους δεν γνωρίζουν ο Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθηγητής και πρώην πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, είχε εκλεγεί βουλευτής με τη ΝΔ από το 2004 έως 2007, είχε διατελέσει επίσης Γεν Γραμματέας Έρευνας και Ανάπτυξης επί της δεύτερης κυβέρνησης Καραμανλή (2008-09)». Αργότερα όμως «αποχώρησε από τη ΝΔ και εντάχθηκε στους Ανεξάρτητους Έλληνες, όπου ανέλαβε και την Προεδρεία του Ινστιτούτου το κόμματος των ΑΝΕΛ.

Διετέλεσε υφυπουργός Εσωτερικών (αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης) στην υπηρεσιακή Κυβέρνηση Θάνου ενώ μετά προτάθηκε και τοποθετήθηκε ως κορυφαίο στέλεχος των ΑΝΕΛ στη θέση του Δ/ντος Συμβούλου της κρατικής τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Με την ένθερμη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ «διατήρησε τη θέση του Δ/ντος Συμβούλου και μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλικούς Σιδηρόδρομους. Μια διαδρομή με πολλούς και διαφορετικούς πολιτικούς σταθμούς και εξαιρετική από ότι λέγεται συνεργασία με τον πρώην Υπουργό κ. Σπίρτζη».