Συνεχίζεται ο διάλογος υπ. Παιδείας - ΣΕΒ - ΕΣΕΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
465τ5υ
Πολιτική

Συνεχίζεται ο διάλογος υπ. Παιδείας - ΣΕΒ - ΕΣΕΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Η ηγεσία του υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου

Συνέχιση των συναντήσεων με εμπλεκόμενους φορείς, στο πλαίσιο του διαλόγου αναφορικά με το Σχέδιο Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (ΕΕΚ) και Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ), πραγματοποίησαν η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη, ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος και η γ.γ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα, προκειμένου να καταγράψουν προτάσεις και να ανταλλάξουν απόψεις.

Η ηγεσία του υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου που αποτελεί μια συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Δια Βίου Μάθησης.

Ο γ.γ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση, τα βασικά χαρακτηριστικά της υπό επεξεργασία μεταρρύθμισης, την αρχιτεκτονική του νέου συστήματος και τους τρόπους με τους οποίους το νέο νομοσχέδιο απαντά σε σύγχρονες προκλήσεις, καθώς και τα αναμενόμενα οφέλη.

Η κα Κεραμέως υπογράμμισε πως στόχος του υπουργείου είναι οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ και της ΔΒΜ, ώστε να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας, με την σημαντική συμβολή των κοινωνικών εταίρων. Η υπουργός αναφέρθηκε σε καινοτομίες, όπως τα Πρότυπα ΕΠΑΛ που θα λειτουργήσουν ως ζεύγη με Πειραματικά ΙΕΚ, ενώ τόνισε πως καθιερώνεται το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΣΕΕΚ), το οποίο αναπτύσσεται στα επίπεδα 3, 4 και 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Η υπουργός δήλωσε: «Συνεχίζουμε τις διαβουλεύσεις με φορείς, ενόψει της κατάθεσης στο δημόσιο διάλογο του νομοσχεδίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης. Η αλλαγή νοοτροπίας αποτελεί το πρώτο στοίχημα. Η αναβάθμιση της ΕΕΚ και ΔΒΜ μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην κοινωνία, και εμείς ως Πολιτεία οφείλουμε να τα αναδείξουμε. Η νομοθετική πρωτοβουλία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την αγορά εργασίας».

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα