Πιερρακάκης: Οι πολίτες μπορούν να κάνουν ραντεβού στα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης
Στην πρόοδο και στην εξέλιξη του ψηφιακού κόσμου στην χώρα μας, ειδικά εν μέσω της πανδημίας αναφέρθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης στον ΘΕΜΑ 104, 6 σημειώνοντας ότι η πορεία αυτή ήταν μια εκκρεμότητα, που απλά ο κορωνοϊός έσπρωξε πιο γρήγορα.
Ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι ήταν ήδη δρομολογημένο από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ωστόσο εν μέσω συγκυρίας επιταχυνθούν οι διαδικασίες. Όπως ανέφερε, μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ, όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω mail.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν, καθώς και ότι όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033. Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως τόνισε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Παραδέχθηκε, ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, ωστόσο πλέον λειτουργεί, ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας, ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της τηλεκπαίδευσης, ενώ όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.
Ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι ήταν ήδη δρομολογημένο από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ωστόσο εν μέσω συγκυρίας επιταχυνθούν οι διαδικασίες. Όπως ανέφερε, μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ, όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω mail.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν, καθώς και ότι όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033. Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως τόνισε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Παραδέχθηκε, ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, ωστόσο πλέον λειτουργεί, ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας, ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της τηλεκπαίδευσης, ενώ όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.