14ο Συνέδριο ΝΔ - Γιώργος Καραγιάννης: Παρακαταθήκη της παράταξης για τις επόμενες γενιές τα έργα 13 δισ. ευρώ
Ομιλία στο 14ο Συνέδριο της ΝΔ απηύθυνε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.
Στο επίκεντρο της ομιλίας του υφυπουργού Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη στο 14ο Συνέδριο της ΝΔ βρέθηκε το μεγάλο πλάνο έργων που θα ξεπεράσει τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ και αποτελεί -όπως είπε- την παρακαταθήκη της παράταξης για τις επόμενες γενιές.
«Είναι ξεκάθαρο ότι ανάπτυξη, πρόοδος και βελτίωση της καθημερινότητας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς σύγχρονες υποδομές. Έτσι, έχουμε δρομολογήσει έργα 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία έχουμε ήδη δημοπρατήσει άνω των 8 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Επεσήμανε ότι πρόκειται για έργα που:
Προωθούν την ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη.
Ενισχύουν την κοινωνική συνοχή.
Αναβαθμίζουν τις υποδομές περιοχών με σημαντικά αναπτυξιακά ελλείμματα, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον.
Έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εγχώριων και διεθνών εταιρειών του κατασκευαστικού κλάδου.
Θα δημιουργήσουν 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη το μεγαλύτερο όφελος των έργων είναι η αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης Πολιτείας και πολιτών. Τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο κάτοικος της Δυτικής Ελλάδας, ο οποίος έτρεμε κυριολεκτικά να περάσει το δρόμο Πάτρας - Πύργου, και πλέον βλέπει τα πρώτα εργοτάξια τόσο στο νέο άξονα, όσο και στον παλαιό. Οι συμπολίτες μας από την Κρήτη, που ΒΟΑΚ ακούγανε και ΒΟΑΚ δεν βλέπανε για δεκαετίες και πλέον ήδη έχουμε προσωρινούς αναδόχους στους διαγωνισμούς και εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια. Οι Θεσσαλονικείς και συνολικά η Βόρεια Ελλάδα που ένιωθαν παραγκωνισμένοι για χρόνια, βλέπουν σήμερα τα πράγματα να αλλάζουν. Το Μετρό προχωρά, το Flyover προχωρά, η Ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία προχωρά. Η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος έρχονται πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη χώρα, με σοβαρά νέα οδικά και σιδηροδρομικά έργα που θα υποστηρίζουν τα μεγάλα project που προχωρούν στο λιμάνι. Όπως οφείλουμε στους Ακρίτες μας.
Οι κάτοικοι του Πειραιά έχουν πλέον Τραμ και το καλοκαίρι θα έχουν και Μετρό. Οι κάτοικοι της Δυτικής Αττικής , οι οποίοι χρειάζονταν ώρα για να μεταβούν στο Κέντρο και πλέον θα αποκτήσουν πρόσβαση στο Μετρό. Οι πολίτες της Εύβοιας που βλέπουν να προχωρά η Παράκαμψη Χαλκίδας μετά από δεκαετίες, βλέπουν να σχεδιάζεται και ο Βόρειος Άξονας της Εύβοιας, που θα στηρίξει τις πληγείσες περιοχές να ξανασταθούν στα πόδια τους». Μάλιστα, έστειλε σαφές μήνυμα ότι πρόκειται για έργα που «ανήκουν σε όλους τους Έλληνες και σε όλες τις Ελληνίδες και είναι η παρακαταθήκη αυτής της παράταξης για τις επόμενες γενιές».
«Είναι ξεκάθαρο ότι ανάπτυξη, πρόοδος και βελτίωση της καθημερινότητας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς σύγχρονες υποδομές. Έτσι, έχουμε δρομολογήσει έργα 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία έχουμε ήδη δημοπρατήσει άνω των 8 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Επεσήμανε ότι πρόκειται για έργα που:
Προωθούν την ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη.
Ενισχύουν την κοινωνική συνοχή.
Αναβαθμίζουν τις υποδομές περιοχών με σημαντικά αναπτυξιακά ελλείμματα, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον.
Έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εγχώριων και διεθνών εταιρειών του κατασκευαστικού κλάδου.
Θα δημιουργήσουν 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη το μεγαλύτερο όφελος των έργων είναι η αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης Πολιτείας και πολιτών. Τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο κάτοικος της Δυτικής Ελλάδας, ο οποίος έτρεμε κυριολεκτικά να περάσει το δρόμο Πάτρας - Πύργου, και πλέον βλέπει τα πρώτα εργοτάξια τόσο στο νέο άξονα, όσο και στον παλαιό. Οι συμπολίτες μας από την Κρήτη, που ΒΟΑΚ ακούγανε και ΒΟΑΚ δεν βλέπανε για δεκαετίες και πλέον ήδη έχουμε προσωρινούς αναδόχους στους διαγωνισμούς και εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια. Οι Θεσσαλονικείς και συνολικά η Βόρεια Ελλάδα που ένιωθαν παραγκωνισμένοι για χρόνια, βλέπουν σήμερα τα πράγματα να αλλάζουν. Το Μετρό προχωρά, το Flyover προχωρά, η Ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία προχωρά. Η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος έρχονται πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη χώρα, με σοβαρά νέα οδικά και σιδηροδρομικά έργα που θα υποστηρίζουν τα μεγάλα project που προχωρούν στο λιμάνι. Όπως οφείλουμε στους Ακρίτες μας.
Οι κάτοικοι του Πειραιά έχουν πλέον Τραμ και το καλοκαίρι θα έχουν και Μετρό. Οι κάτοικοι της Δυτικής Αττικής , οι οποίοι χρειάζονταν ώρα για να μεταβούν στο Κέντρο και πλέον θα αποκτήσουν πρόσβαση στο Μετρό. Οι πολίτες της Εύβοιας που βλέπουν να προχωρά η Παράκαμψη Χαλκίδας μετά από δεκαετίες, βλέπουν να σχεδιάζεται και ο Βόρειος Άξονας της Εύβοιας, που θα στηρίξει τις πληγείσες περιοχές να ξανασταθούν στα πόδια τους». Μάλιστα, έστειλε σαφές μήνυμα ότι πρόκειται για έργα που «ανήκουν σε όλους τους Έλληνες και σε όλες τις Ελληνίδες και είναι η παρακαταθήκη αυτής της παράταξης για τις επόμενες γενιές».