Ξέσπασε ο Αλέξης Πατέλης για τα ομοφοβικά δημοσιεύματα και πρωτοσέλιδα εφημερίδων που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς σε εκείνον και την προσωπική του ζωή. Κάτι που έγινε εντονότερο μετά την παρουσία του στο Athens Pride.

Με ανάρτησή του στο Twitter παραθέτει όλα τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων εκείνων που κάνουν λόγο για τον «gay οικονομικό σύμβουλο του Πρωθυπουργού», που τον έχουν χαρακτηρίσει ως «επενδυτή στον gay έρωτα», ενώ κίτρινη εφημερίδα αναφέρεται σε εκείνον με άθλιο τρόπο, αποκαλώντας τον μέχρι και «Αλεξία».













Άλλα πρωτοσέλιδα μάλιστα συνδέουν την προσωπική του ζωή με τα οικονομικά, γράφοντας ότι «περικοπές προανήγγειλε θρασύτατα ο (γκέι) σύμβουλος του Κυριάκου, Αλέξης Πατέλης – Επιδρομή στους συνταξιούχους».

Ο επικεφαλής Οικονομικός Σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη σχολιάζει στην ανάρτησή του ότι «όσοι θεωρούν ότι η ελευθερία του Τύπου έχει περιοριστεί στην Ελλάδα, παραθέτω μερικά μόνο πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Ας αρχίσουμε με αυτό το “στολίδι” που δημοσιεύτηκε αφότου εμφανίστηκα δημόσια ως ο ομοφυλόφιλος σύμβουλος του Πρωθυπουργού».











Ο Αλέξης Πατέλης σχολιάζει ακόμη ότι «είναι δύσκολο για εμένα να αποδείξω ότι όλα αυτά τα πρωτοσέλιδα είναι πολιτικά υποκινούμενες (και όχι μόνο ομοφοβικές) επιθέσεις, αλλά αρκεί να πω ότι αν δεν ήμουν ο επικεφαλής οικονομικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού, αυτό δεν θα συνέβαινε. Ο πραγματικός στόχος είναι ο Πρωθυπουργός».

Στην εποχή της κλειδαρότρυπας, που πλέον κανένας σεβασμός δεν υπάρχει στην προσωπική βούληση και την ελευθερία επιλογών του άλλου, αλλά και στο δικαίωμά του να ζει όπως θέλει στην προσωπική του ζωή, αν δεν ενοχλεί τον διπλανό του, κάποιες εφημερίδες και δημοσιογράφοι έχουν επιλέξει αυτή την οδό, σε μια προσπάθεια να επικρίνουν πρόσωπα ή να χτυπήσουν και το κόμμα που εκπροσωπούν. Ή μόνο και μόνο για να πουλήσουν λίγα φύλλα παραπάνω.

Ή σε μια προσπάθεια να επιβάλουν εκείνοι το ποιο είναι το «σωστό» και το «λάθος» σε μια κοινωνία, ακόμη και για την προσωπική ζωή του άλλου, χάνοντας την ουσία, των πεπραγμένων ή μη ενός πολιτικού ή άλλου προσώπου. Στην ουσία κοιτάμε το δέντρο και χάνεται το δάσος».