Τέμπη: Συνεδριάζει την Δευτέρα η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας - «Ανοίγει τα χαρτιά του» ο Καραμανλής
«Παρακολουθώ τον προκλητικό τρόπο με τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στην υπόθεση και εργαλειοποιεί την τραγωδία των Τεμπών», φέρεται να λέει σε στενούς του συνεργάτες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα χαρτιά του, αναμένεται να ανοίξει και ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Καραμανλής.
«Παρακολουθώ τον προκλητικό τρόπο με τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στην υπόθεση και εργαλειοποιεί την τραγωδία των Τεμπών. Και είναι τουλάχιστον παράλογο να μη λογοδοτούν εκείνοι που καθυστέρησαν, 4,5 χρόνια, αλλά να εγκαλούν εκείνους που ξεμπλόκαραν και εντός ολίγων μηνών θα παραδώσουν τον έργο».
Αυτά φέρεται να λέει σε στενούς του συνεργάτες ο Κώστας Καραμανλής δίνοντας το στίγμα των προθέσεών του, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, ο παραιτηθείς υπουργός θα κινηθεί στους παρακάτω άξονες:
– Τη σύμβαση 717
– Την τηλεδιοίκηση
– Τη σύμβαση για τη Hellenic Train.
Στην κυριακάτική του ανάρτηση ο πρωθυπουργός, ξεκίνησε από την τραγωδία στα Τέμπη, επανέλαβε και πάλι την στήριξη της κυβέρνησης στους συγγενείς των νεκρών και τους τραυματίες και αναφέρθηκε στις αντιδράσεις του κόσμου.
«Βλέπω αυτές τις ημέρες την απολύτως λογική αντίδραση του κόσμου για τον τόσο άδικο θάνατο 57 ανθρώπων. Ακούω και συμμερίζομαι απολύτως το ομόθυμο κοινωνικό αίτημα: να σαρωθεί επιτέλους ό,τι κρατάει την Ελλάδα πίσω, να αλλάξουμε πιο γρήγορα πιο πολλά ώστε να έχουμε μια χώρα που μας αξίζει. Έχω την υποχρέωση να μετατρέψω αυτά τα συναισθήματα σε δημιουργική δράση. Και αυτό σκοπεύω να κάνω».
Η παρέμβαση Ανδρουλάκη
Είναι εθνική ανάγκη να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα που μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών, δηλώνει με παρέμβασή του στο «ΒΗΜΑ της Κυριακής» ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, κάνοντας 5 προτάσεις για ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο:
– Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΕΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο
– Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
– Επιλογή των διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ
– Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιολόγηση και αξιοκρατία
– Επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο με πόρους του ταμείο ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ
Χθες το πρωί, συνεδρίασε για πρώτη φορά το συντονιστικό κέντρο ασφαλείας σιδηροδρόμων. Το σχέδιο της επανεκκίνησης των δρομολογίων των τρένων κλείδωσε.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η έναρξη θα γίνει με τον προαστιακό στις 22 Μαρτίου, ενώ την 1η Απριλίου θα γίνει για πρώτη φορά η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
«Παρακολουθώ τον προκλητικό τρόπο με τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στην υπόθεση και εργαλειοποιεί την τραγωδία των Τεμπών. Και είναι τουλάχιστον παράλογο να μη λογοδοτούν εκείνοι που καθυστέρησαν, 4,5 χρόνια, αλλά να εγκαλούν εκείνους που ξεμπλόκαραν και εντός ολίγων μηνών θα παραδώσουν τον έργο».
Αυτά φέρεται να λέει σε στενούς του συνεργάτες ο Κώστας Καραμανλής δίνοντας το στίγμα των προθέσεών του, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, ο παραιτηθείς υπουργός θα κινηθεί στους παρακάτω άξονες:
– Τη σύμβαση 717
– Την τηλεδιοίκηση
– Τη σύμβαση για τη Hellenic Train.
Στην κυριακάτική του ανάρτηση ο πρωθυπουργός, ξεκίνησε από την τραγωδία στα Τέμπη, επανέλαβε και πάλι την στήριξη της κυβέρνησης στους συγγενείς των νεκρών και τους τραυματίες και αναφέρθηκε στις αντιδράσεις του κόσμου.
«Βλέπω αυτές τις ημέρες την απολύτως λογική αντίδραση του κόσμου για τον τόσο άδικο θάνατο 57 ανθρώπων. Ακούω και συμμερίζομαι απολύτως το ομόθυμο κοινωνικό αίτημα: να σαρωθεί επιτέλους ό,τι κρατάει την Ελλάδα πίσω, να αλλάξουμε πιο γρήγορα πιο πολλά ώστε να έχουμε μια χώρα που μας αξίζει. Έχω την υποχρέωση να μετατρέψω αυτά τα συναισθήματα σε δημιουργική δράση. Και αυτό σκοπεύω να κάνω».
Η παρέμβαση Ανδρουλάκη
Είναι εθνική ανάγκη να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα που μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών, δηλώνει με παρέμβασή του στο «ΒΗΜΑ της Κυριακής» ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, κάνοντας 5 προτάσεις για ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο:– Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΕΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο
– Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
– Επιλογή των διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ
– Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιολόγηση και αξιοκρατία
– Επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο με πόρους του ταμείο ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ
Χθες το πρωί, συνεδρίασε για πρώτη φορά το συντονιστικό κέντρο ασφαλείας σιδηροδρόμων. Το σχέδιο της επανεκκίνησης των δρομολογίων των τρένων κλείδωσε.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η έναρξη θα γίνει με τον προαστιακό στις 22 Μαρτίου, ενώ την 1η Απριλίου θα γίνει για πρώτη φορά η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.