Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη θεματική εκδήλωση της νέας πρωτοβουλίας της ΟΝΝΕΔ με τίτλο «Τα αντι-sos» και καλεσμένη την καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Personal Brand Strategist Μαρίνα Ψιλούτσικου. Στόχος αυτής της νέας σειράς θεματικών, διαδραστικών εκδηλώσεων που εγκαινίασε η ΟΝΝΕΔ είναι η ανάδειξη σημαντικών ζητημάτων που αφορούν κάθε νέα και κάθε νέο, αλλά που παράλληλα προσεγγίζονται ως «αντι-sos» στον δημόσιο διάλογο.

Διαβάστε επίσης: Η επίσκεψη Μητσοτάκη στον Λευκό Οίκο και ο κεντρικός ρόλος του Τσούνη στην προετοιµασία της συνάντησης του πρωθυπουργού με τον Μπάιντεν

Με τη θεματική «Μία εισαγωγή στο προσωπικό branding» ξεκίνησε η υλοποίηση αυτού του νέου εγχειρήματος της ΟΝΝΕΔ, στο πλαίσιο ενός συνόλου έξι θεματικών εκδηλώσεων, με τη μορφή workshops. Έξι θεματικές εκδηλώσεις, το περιεχόμενο των οποίων προκρίθηκε έπειτα από poll στα social media της Οργάνωσης.

onned-7
onned-6
onned-5
onned-4
onned-3
onned-2
onned-1

Η κ. Μαρίνα Ψιλούτσικου έκανε μία εισαγωγή στην έννοια του προσωπικού branding, λέγοντας ότι ένα ισχυρό προσωπικό brand μπορεί να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για συνεργασίες, εργασία ή άλλα επαγγελματικά επιτεύγματα, στη συνέχεια συζήτησε με μέλη της Οργάνωσης για το πόσο χρήσιμο εργαλείο είναι τόσο στην επαγγελματική όσο και στην κοινωνική μας ζωή και τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η αυθεντικότητα είναι το σημαντικότερο στοιχείο ενός πετυχημένου branding».

Ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Ορφέας Γεωργίου, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ξεκινάμε αυτή τη νέα πρωτοβουλία μας με τη θεματική του προσωπικού branding και ομιλήτρια την κ. Μαρίνα Ψιλούτσικου. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την αξία του να έχουμε μία ξεχωριστή ταυτότητα και φωνή, να ξεχωρίσουμε και να δείξουμε όλα αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Να χτίσουμε μια εικόνα του εαυτού μας που αντιστοιχεί στις επιδιώξεις και τις αξίες μας, ενισχύοντας την προσωπική και επαγγελματική μας παρουσία».