Με καύσιµο τη δηµοσκοπική ανάκαµψη της Ν.∆., το Μέγαρο Μαξίµου συνεχίζει τη στρατηγική ανοίγµατος στην κοινωνία, µε προώθηση της θετικής ατζέντας, δίνοντας έµφαση στη στήριξη των πολιτών, που, όπως φαίνεται από τις µετρήσεις των τελευταίων ηµερών, έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινή γνώµη.

Ενδεικτικά, τα ευρήµατα της µέτρησης της GPO, που παρουσίασε χθες η εφηµερίδα «Παραπολιτικά», δείχνουν ότι έπειτα από ένα τρίµηνο στασιµότητας και εσωστρέφειας εξαιτίας των έντονων αναταράξεων που προκάλεσε στο κυβερνητικό στρατόπεδο η υπόθεση των Τεµπών, η Ν.∆. φαίνεται να παίρνει µια δηµοσκοπική ανάσα, πλησιάζοντας τον στόχο του 30%, απόρροια κυρίως των οικονοµικών µέτρων που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός την προηγούµενη εβδοµάδα.

Στο Μέγαρο Μαξίµου διαβάζουν τις µετρήσεις ως απόδειξη ότι οι πολίτες ακούνε τον πολιτικό λόγο της κυβερνώσας παράταξης, παρατηρώντας, την ίδια ώρα, έλλειψη προγραµµατικού λόγου από την αντιπολίτευση, µε την κυβέρνηση να επιδιώκει να γυρίσει το κλίµα, απλώνοντας τη µεταρρυθµιστική της ατζέντα και θέτοντας σε κεντρική θέση του αφηγήµατός της τη µάχη µε το βαθύ κράτος. Πρόκειται για τον εκπεφρασµένο στόχο της σύγκρουσης µε τη γραφειοκρατία, τα συντεχνιακά συµφέροντα και τις κατεστηµένες αντιλήψεις, που υποβαθµίζουν τις υπηρεσίες του κράτους και ταλαιπωρούν τους πολίτες.

Εξάλλου, ο πρωθυπουργός στην οµιλία του στη Βαλένθια κατά το Συνέδριο του ΕΛΚ διαπίστωσε ότι οι µεταρρυθµίσεις φέρνουν ευηµερία, φέρνοντας ως παράδειγµα τον µετασχηµατισµό της Ελλάδας από το αποπαίδι της κρίσης σε µια χώρα η οποία βρίσκεται µεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόµενων οικονοµιών στην Ευρώπη.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση αναγνωρίζει ως εχθρό το βαθύ κράτος και τις δυσλειτουργίες, που αποτελούν πηγή δυσαρέσκειας για τους πολίτες, ενώ αναφορικά µε τα επόµενα βήµατα της κυβέρνησης, µε φόντο τη µάχη µε τις παθογένειες του κρατικού µηχανισµού, ενδεικτική του τρόπου µε τον οποίο θα κινηθεί είναι η περίπτωση του ΟΣΕ, ο οποίος αποτελεί µια κραυγαλέα εκδήλωση αυτού που ονοµάζουµε «βαθύ κράτος». Το ελληνικό ∆ηµόσιο έκανε αρκετές προσπάθειες στο παρελθόν για εκσυγχρονισµό των ελληνικών σιδηροδρόµων, αλλά δεν τα κατάφερε.

Διαβάστε τη συνέχεια στο iapogevmatini.gr