«Το "Kάνε το δημόσιο καλύτερο σε 7 λεπτά" είναι το μότο μας», δήλωσε η υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη, στα Παραπολιτικά 90,1 για τον θεσμό της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, που -όπως είπε- είναι απλή και ασφαλής.

Όπως εξήγησε η κ. Χαραλαμπογιάννη, «είναι πολύ κρίσιμο να μπούνε όλοι οι πολίτες να αξιολογήσουν γιατί έχουν σταχυολογηθεί όλες οι υπηρεσίες που είναι συνδεόμενες με την καθημερινότητα. Δεν θα βρούμε μέσα υπηρεσίες υγείας, όχι γιατί αποφεύγουμε να αξιολογηθεί η υγεία, αντιθέτως γιατί γίνεται αυτή τη στιγμή μια δράση του Υπουργείου Υγείας και του Ψηφιακής Διακυβέρνησης στοχευμένη για όλες τις υπηρεσίες υγείας. Άρα δεν θα βρούμε μέσα αυτές τις κατηγορίες υπηρεσιών αλλά θα βρούμε μέσα για τον ΕΦΚΑ, θα βρούμε για την ΑΑΔΕ, θα βρούμε για τη ΔΥΠΑ, για το Κτηματολόγιο. Θα βρούμε για όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει το gov και κυρίως τα ζητήματα των δήμων και των περιφερειών. Δρόμοι, ηλεκτροφωτισμός, βοήθεια στο σπίτι, παιδικοί σταθμοί, ότι δηλαδή παρέχεται στον πολίτη σε άμεσο βαθμό».




Βιβή Χαραλαμπογιάννη για αξιολόγηση του Δημοσίου: Απλή και ασφαλής διαδικασία


Η υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη, μίλησε στον Ρ/Σ Παραπολιτικά 90,1 fm στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή.

Ερωτηθείσα αν θα θέσει υποψηφιότητα στις επόμενες εθνικές εκλογές

Εγώ δουλεύω για τον επόμενο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και για την καινούργια αξιολόγηση, άρα αυτό δεν είναι της παρούσης.


Σχετικά με την αξιολόγηση του Δημοσίου

Τα βήματα είναι πάρα πολύ απλά και ασφαλή. Μπαίνουμε στο axiologisi.ypes.gov.gr, εκεί μας ζητάει κωδικούς taxisnet για να πιστοποιήσουμε ότι αυτός ο οποίος θα μπει θα ψηφίσει μόνο μια φορά.


Ερωτηθείσα αν το κράτος «φακελώνει» τον κάθε πολίτη που αξιολογεί το Δημόσιο

Η απάντηση είναι όχι. Ο πολίτης που μπαίνει και δίνει τους κωδικούς του εμφανίζεται επιτόπου τι ακριβώς αποθηκεύει το σύστημα και το σύστημα αποθηκεύει τον δήμο, τον Ταχυδρομικό κωδικό και την ηλικιακή ομάδα, τίποτε άλλο. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι με το που περάσω αυτή την οθόνη ανωνυμοποιείται το ερωτηματολόγιο. Μιλάμε για μια έρευνα ικανοποίησης που στην παρούσα φάση δεν είναι μια εξατομικευμένη συναλλαγή, που έχουμε στα επόμενα σχέδιά μας αυτό το σχήμα.

Είναι 45 ερωτήσεις, η διαδικασία όλη διαρκεί 7 λεπτά και το μότο μας είναι «κάνε το δημόσιο καλύτερο σε 7 λεπτά». Για εμάς είναι πολύ κρίσιμο να μπούνε όλοι οι πολίτες να αξιολογήσουν γιατί έχουν σταχυολογηθεί όλες οι υπηρεσίες που είναι συνδεόμενες με την καθημερινότητα. Δεν θα βρούμε μέσα υπηρεσίες υγείας, όχι γιατί αποφεύγουμε να αξιολογηθεί η υγεία, αντιθέτως γιατί γίνεται αυτή τη στιγμή μια δράση του υπουργείου Υγείας και του Ψηφιακής Διακυβέρνησης στοχευμένη για όλες τις υπηρεσίες υγείας. Άρα δεν θα βρούμε μέσα αυτές τις κατηγορίες υπηρεσιών αλλά θα βρούμε μέσα για τον ΕΦΚΑ, θα βρούμε για την ΑΑΔΕ, θα βρούμε για την ΔΥΠΑ, για το Κτηματολόγιο. Θα βρούμε για όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει το gov και κυρίως τα ζητήματα των δήμων και των περιφερειών. Δρόμοι, ηλεκτροφωτισμός, βοήθεια στο σπίτι, παιδικοί σταθμοί, ότι δηλαδή παρέχεται στον πολίτη σε άμεσο βαθμό.