«Στο άρθρο 52 του ΚΟΚ είχε προβλεφθεί η είσοδος των έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Ήταν θέση της κυβέρνησης, πρέπει να δούμε τα πράγματα όλα σχετικά, μην έχουμε εμμονές ή θέσφατα" δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες πρωί» με τους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή.

Με αφορμή τις κινητοποιήσεις των ταξί ο Βασίλης Οικονόμου τόνισε: «Είχαμε ολοκληρώσει όλο τον κύκλο της δημόσιας διαβούλευσης και της διαβούλευσης μέσα στα υπουργεία κι ήταν για να κατατεθεί ο νέος ΚΟΚ. Στο άρθρο 52 του ΚΟΚ που αφορούσε τις λεωφορειολωρίδες προβλέπαμε την εξαίρεση των έμφορτων ταξί και των δικύκλων. Αυτές οι δύο εξαιρέσεις μπήκανε κατόπιν των διαβουλεύσεων και όλης της προεργασίας που κάναμε. Αυτό ήταν στην Γραμματεία της κυβερνήσεως για να μπει στη Βουλή. Είχε ολοκληρωθεί όλη η διαβούλευση, ήταν θέση της κυβερνήσεως. 

Βασίλης Οικονόμου για τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες

Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι είναι σωστό να μπαίνουν τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες, δήλωσε: «Τα έμφορτα και βάλαμε και τη δικλείδα ασφαλείας για να είναι πλήρως τεκμηριωμένη  η πρότασή μας να υπάρχει η μελέτη από τον ΟΑΣΑ η οποία θα συνοδεύσει την υπουργική απόφαση που θα ορίζει το πώς, το που και το πότε». 

Και πρόσθεσε: «Εμείς βάλαμε τη γενική αρχή του έμφορτου ταξί θα υπάρξει η μελέτη του ΟΑΣΑ η οποία θα οδηγήσει τα βήματά μας σαν πολιτεία.  Από τη στιγμή που για γίνει αυτή η μελέτη μπορεί να πει για ποιες ώρες πρέπει να είναι αυτή η διέλευση, σε ποια σημεία όλα αυτά τα στοιχεία δεν είναι σωστό να μιλάει ο υπουργός για αυτά τα θέματα ή ο δημοσιογράφος ή οποιοσδήποτε υπάρχουν ειδικοί επιστήμονες». 

Τέλος, ανέφερε: «Ένα άλλο στοιχείο που είχαμε στα χέρια μας από την μελέτη του ΟΑΣΑ είναι ότι  στα 12 οχήματα που κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες ένα είναι λεωφορείο, τρία είναι ταξί και οκτώ ΙΧ άρα το ποιος δημιουργεί το πρόβλημα της κίνησης είναι φανερό. Πρέπει να βγουν τα ΙΧ από τις λεωφορειολωρίδες. Όλα τα προηγούμενα χρόνια τα ταξί μπορούσαν να μπουν στις λεωφορειολωρίδες στην Θεσσαλονίκη δεν δυσκόλεψε τη δημόσια συγκοινωνία. Πρέπει να δούμε τα πράγματα όλα σχετικά, μην έχουμε εμμονές ή θέσφατα».