Νίκος Παπαδόπουλος: Κατέθεσε μήνυση για την υπόθεση της Εθνικής Πινακοθήκης - ''Ήταν κραυγή αγωνίας, γιατί καταπατήθηκαν τα ιερά και τα όσια''
Στην αντεπίθεση πέρασε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής
Ο Νίκος Παπαδόπουλος κατέθεσε μήνυση για τα αδικήματα της διέγερσης σε αμοιβαία διχόνοια, παράνομης βίας και παράνομης παρακράτησης

Στην αντεπίθεση πέρασε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος είχε εισβάλει στην Εθνική Πινακοθήκη και είχε καταστρέψει έργα τέχνης. Ο βουλευτής σήμερα κατέθεσε μήνυση, με την οποία στρέφεται κατά των αστυνομικών, των υπευθύνων της Εθνικής Πινακοθήκης και κατά παντός άλλου για τα αδικήματα της διέγερσης σε αμοιβαία διχόνοια, παράνομης βίας και παράνομης παρακράτησης. Σε δήλωσή του αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η ενέργειά του να κατεβάσει τα έργα «δεν ήταν οργή, ήταν κραυγή αγωνίας γιατί καταπατήθηκαν τα ιερά και τα όσια» και ότι «τα βέβηλα έργα ξανατοποθετήθηκαν στην έκθεση, τα οποία πληρώνει ο ελληνικός λαός και καθυβρίζουν την Ελλάδα μας».
Διαβάστε: Νίκη: Προβληματισμός και σενάρια για δημιουργία ''θεοκρατικού κόμματος'' υπό τον Νίκο Παπαδόπουλο


Αξίζει να σημειωθεί ότι η δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος του έχει πάρει τον δρόμο για τη Βουλή, προκειμένου να δοθεί άδεια για να προχωρήσουν οι ποινικές διαδικασίες.
Το χρονικό του βανδαλισμού των έργων από τον Νίκο Παπαδόπουλο στην Εθνική Πινακοθήκη
Υπενθυμίζεται ότι το μεσημέρι της Δευτέρας (10/3) ο πρώην βουλευτής της Νίκης και ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος εισέβαλε στην Εθνική Πινακοθήκη και έσπασε προθήκες έργων τέχνης του Χριστόφορου Κατσαδιώτη στην έκθεση «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου». Ημέρες πριν τον βανδαλισμό με γραπτή ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής ζήτησε να σταματήσει η έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης με τίτλο «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου», καθώς, όπως ανέφερε, αποτελεί «βλασφημία για τη θρησκεία μας». Σημειώνεται πως μετά τον βανδαλισμό, η Εθνική Πινακοθήκη είχε αποφασίσει να αφήσει τα έργα στο πάτωμα, για να θυμίζουν την πράξη βίας και σκοταδισμού του βουλευτή, ωστόσο λίγο αργότερα αποφασίστηκε η απομάκρυνση των έργων από τον χώρο και τελικά εκτέθηκαν ξανά στις 5 Μαΐου, δύο μήνες σχεδόν μετά τον βανδαλισμό, με αυστηρά μέτρα ασφαλείας. Τον χώρο επιτηρούν δύο φύλακες, ενώ έχει μπει πλεξιγκλάς μπροστά από τους πίνακες και κουρτίνα συναγερμού.