Κωστής Χατζηδάκης για 1521: Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων
Άμεση επαφή και καλύτερη εξυπηρέτηση μέσω του 1521
Χωρίς χρέωση οι πολίτες θα βρίσκουν λύση στα ζητήματα τους με την ΑΑΔΕ

Στη λειτουργία του my1521, του νέου Ολοκληρωμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, αναφέρθηκε με ανάρτησή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως υπενθύμισε, όταν είχε ξεκινήσει το 1555 ως Υπουργός Εργασίας υπήρξαν έντονες αντιδράσεις, οι οποίες στη συνέχεια ξεχάστηκαν. Το 1555 άλλαξε την καθημερινότητα εργαζομένων και συνταξιούχων, φέρνοντας μια νέα εποχή στην επαφή των πολιτών με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και του ΕΦΚΑ.
Αντίστοιχη αλλαγή, σημείωσε, επιδιώκει τώρα το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ με το 1521. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι το συζήτησε από την πρώτη στιγμή με τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, και το πρόγραμμα προχώρησε με επιτυχία, έχοντας και τη στήριξη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη.
Το 1521 στοχεύει να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων, οι οποίοι πλέον μπορούν να καλούν χωρίς καμία χρέωση και να βρίσκουν άμεσες λύσεις στα ζητήματα που τους απασχολούν.
Ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι πέρα από τη μείωση των φόρων, προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών. Όπως επισήμανε, η ΑΑΔΕ έχει κάνει σημαντικά βήματα ψηφιοποίησης τα τελευταία χρόνια, και με το 1521 η επαφή της με τους φορολογούμενους γίνεται πιο άμεση και πιο σύγχρονη.