Τις κυριότερες υπηρεσίες του ΕΣΥ βαθμολόγησαν οι πολίτες δίνοντας έναν γενικό μέσο όρο ικανοποίησης 4,04 με άριστα το 5. Αυτός ο δείκτης ικανοποίησης προκύπτει από τις απαντήσεις που έδωσαν οι πολίτες στο νέο σύστημα αξιολόγησης των υπηρεσιών του ΕΣΥ που έχει καθιερώσει το υπουργείο Υγείας. Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με ανάρτηση του στο Χ παραθέτει τον αντίστοιχο πίνακα με τα στοιχεία και αναφέρει: «14.890 ασθενείς που πήραν εξιτήριο από Νοσοκομεία του ΕΣΥ (εξαιρούνται τα Ογκολογικά, τα Παιδιατρικά και οι Ψυχιατρικές Κλινικές και έχουν αϋλη συνταγογράφηση), βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες που έλαβαν, μέσω του συστήματος αυτοαξιολόγησης που φτιάξαμε με την ΗΔΙΚΑ. Αυτή είναι η βαθμολογία που μας έδωσαν. Είμαστε στην πραγματικότητα πολύ καλύτερα από ό,τι τα Κόμματα, οι συνδικαλιστές και τα ΜΜΕ θέλουν να μας παρουσιάζουν. Έχουμε όμως ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε για να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας! Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν απαντώντας και παρακαλώ όλους όσους λαμβάνουν το μνμ στο κινητό τους να απαντούν. Η γνώμη των ασθενών για μας έχει την μεγαλύτερη σημασία από όλες!»

Διαβάστε: Μητσοτάκης: Για πρώτη φορά στην Ελλάδα κλείνεις ραντεβού και για εξωτερικά ιατρεία - Το ΕΣΥ αλλάζει


Δείτε τον πίνακα που ανήρτησε ο Άδωνις Γεωργιάδης


Παρόλα αυτά όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των πολιτών στο νέο σύστημα αξιολόγησης των υπηρεσιών του ΕΣΥ, το φαγητό, η έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού ή καθαριότητα αλλά και η συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα που αναδεικνύει η αξιολόγηση των πολιτών που νοσηλεύτηκαν πρόσφατα στα ελληνικά νοσοκομεία -πλην των ογκολογικών των παιδιατρικών και των ψυχιατρικών.

Στα παραπάνω ο δείκτης ικανοποίησης είναι χαμηλότερος σε σχέση με την επάρκεια ιατρικού προσωπικού και εξοπλισμού, την λήψη ικανοποιητικών οδηγιών πριν από το εξιτήριο, την εμπιστοσύνη σε γιατρούς και νοσηλευτές καθώς και την διαχείριση και τον συντονισμό μεταξύ των τμημάτων του νοσοκομείου όπου και καταγράφεται υψηλός δείκτης ικανοποίησης.