Ένα σημαντικό βήμα για την ανακούφιση της κυκλοφορίας στην Αττική αποτελεί η προκήρυξη του έργου κατασκευής των τριών νέων ανισόπεδων κόμβων σε Σκαραμαγκά, Σχιστό και Ναυπηγεία, καθώς και της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου

Διαβάστε: Έρχεται ο τριπλός κόµβος Σκαραµαγκά και δίνει ''ανάσα'' στη ∆υτική Αττική - Πώς θα αλλάξει τον χάρτη των μετακινήσεων

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας τόνισε πως «η ολοκλήρωση της Περιφερειακής Αιγάλεω και των νέων κόμβων σημαίνει λιγότερη ταλαιπωρία, πιο γρήγορες διαδρομές και μεγαλύτερη ασφάλεια για χιλιάδες οδηγούς».

Το έργο, προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων ευρώ, στοχεύει στη δραστική μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, προσφέροντας εναλλακτική σύνδεση από την Αττική Οδό προς τον Πειραιά και τα νοτιοδυτικά προάστια, ενώ θα συμβάλει και στην αποσυμφόρηση της Λεωφόρου Κηφισού.

Τα οφέλη του έργου σύμφωνα με τον Χρίστο Δήμα

Ο υπουργός υπογράμμισε πως κάθε μεγάλο έργο «έχει έναν πραγματικό αποδέκτη: τον πολίτη». Συνοψίζοντας, ανέφερε ότι το έργο θα επιφέρει:

-Δημιουργία ενιαίου άξονα Λ. Σχιστού – Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω

-Εξάλειψη των κυκλοφοριακών προβλημάτων στη Λ. Σχιστο

-Εκτροπή κυκλοφορίας από τη Λ. Κηφισού προς τον νέο άξονα

-Αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση στην περιοχή των κόμβων

Ο κ. Δήμας σημείωσε ότι πρόκειται για «στοχευμένες παρεμβάσεις που αναβαθμίζουν ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής».

Δηλώσεις Κυρανάκη και Ταχιάου

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης έκανε λόγο για «σημαντική ανάσα για ολόκληρη την περιοχή», επισημαίνοντας πως ο Χρίστος Δήμας «ξεμπλόκαρε ένα έργο στρατηγικής σημασίας» που θα αποτρέψει ένα πιθανό «κυκλοφοριακό έμφραγμα». Πρόσθεσε ότι το έργο είναι «ιδιαίτερα κρίσιμο ενόψει της λειτουργίας του Θριασίου το 2026».

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος χαρακτήρισε την ημέρα «θετική για την Αττική», εξηγώντας ότι το έργο, αν και δεν αποτελεί οριστική λύση για το κυκλοφοριακό, θα βελτιώσει αισθητά τις μετακινήσεις σε περιοχή με έντονη παρουσία logistics και βιομηχανικών εγκαταστάσεων.

Χαρδαλιάς: «Ξεχωριστή μέρα για το λεκανοπέδιο»

Ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς υπογράμμισε πως το έργο αυτό ήταν βασική προτεραιότητα του Πρωθυπουργού, και αποτέλεσμα «πολύμηνης συνεργασίας και διαβούλευσης». Όπως είπε, «καμία ολοκληρωμένη μελέτη για το κυκλοφοριακό της Αττικής δεν θα μπορούσε να προχωρήσει χωρίς αυτό το έργο».