Για την έκδοση νέου δελτίου ταυτότητας προσήλθε στο αστυνομικό τμήμα Συντάγματος ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το πρωί της Τετάρτης (24/6).
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα. Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.