Το Ποταμι γνωρίζει από μαρκετιγκ, άλλωστε το έχει αποδείξει από την στιγμή που δημιουργήθηκε.

Οι ιθύνοντες του κόμματος βρήκαν εναλλακτικό, των κουπονιών, τρόπο για την ενίσχυση του κόμματος: τo γνωστό «κόκκινο βιβλίο», t-shirts αλλά και παρεό.

Αυτά είναι τα αντικείμενα που πουλάει το Ποτάμι προκειμένου να ενισχυθεί το κόμμα.

Τα σχέδια για τα μπλουζάκια είναι δύο:  το πρώτο δείχνει τα ψάρια, ανάμεσα στα οποία υπάρχει ένας αντάρτης που πάει κόντρα στο κοπάδι των ψαριών, το δεύτερο έχει μια τεράστια στάμπα με σακίδιο  ενώ το τρίτο έχει την εντυπωσιακή στάμπα «Τὰ πάντα ῥεῖ (βερ)» όπου ρίβερ είναι το Ποτάμι.

Εκτός από τα t-shirts, το Ποτάμι πουλάει και το περίφημο «κόκκινο βιβλίο» του αλλά και καλοκαιρινά παρεό.