Το crash test των site του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Απόστολου Τζιτζικώστα
<p>Η ακτινογραφία των δύο ιστοσελίδων των υποψηφίων προέδρων της ΝΔ</p>
Μακριά από τον πολιτικό λόγο και τις προτάσεις για τη λειτουργία της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Τζιτζικώστας και Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασαν στον διαδικτυακό αέρα τις ιστοσελίδες τους για την υποστήριξή των υποψηφιοτήτων τους.
Και τα δύο site απέσπασαν από τα διαδικτυακά ΜΜΕ διθυραμβικές κριτικές και οι υποστηρικτές των δύο υποψηφίων έχουν αρχίσει ήδη να αλληλεπιδρούν με αυτά.
Μπορεί και τα δύο να είναι υπερσύγχρονα, έχοντας εφαρμόσει στο lay out τους τις τελευταίες τάσεις στη σχεδίαση των site.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές τόσο στην στόχευση όσο και στο "στήσιμο".
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τη διεύθυνση κιόλας του site, έδωσε μεγαλύτερη βάση στην καμπάνιοα και στη συμμετοχικότητα προωθώντας σε προβεβλημένη θέση τη δυνατότητα να προσφέρει κάποιος εθελοντικά στην εκστρατεία του. Παράλληλα έχει δώσει μεγάλη βάση στις εσωτερικές σελίδες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτή του βιογραφικού η οποία έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές.
Την ίδια ώρα η εξαιρετική σχέση που έχει αναπτύξει με τα social media φαίνεται και στην ιστοσελίδα του, αφού έχει βάλει αρκετά ψηλά το twitter, καλώντας τους χρήστες να κάνουν ένα tweet με το hashtag #metonKyriako.
Παράλληλα η στόχευση της εκστρατείας του στην κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων φαίνεται και στη σελίδα του αφού με 6 μικρά "χτυπήματα" απαριθμεί τους λόγους για να τον ψηφίσει κάποιος.
Σε χρωματικό επίπεδο κυριαρχεί το λευκό ενώ είναι διακριτική η παρουσία του μπλε και του πορτοκαλί.
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση
Από την άλλη πλευρά ο Απόστολος Τζιτζικώστας αποφάσισε να τονίσει στην ιστοσελίδα του το παραδοσιακό μπλε με έντονες πινελιές από κόκκινο. Η διεύθυνση της ιστοσελίδας δείχνει ότι θέλησε να στήσει ένα προσωποπαγές site κάτι που φαίνεται και από την πρώτη εικόνα που απεικονίζει τον ίδιο από μία προεκλογική συγκέντρωση.
Σε αντίθεση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τα social media βρίσκονται χαμηλά στην πρώτη σελίδα ενώ έχει δοθεί μεγαλύτερη βάση στις εικόνες αλλά και στις περιοδείες του υποψηφίου αρχηγού ανά την Ελλάδα.
Η εθελοντική προσφορά έχει και εδώ την τιμητική της ενώ πιο ψηλά σε σχέση με το site του Κυριάκου Μητσοτάκη βρίσκονται οι λόγοι για να τον ψηφίσει κάποιος.
Παράλληλα υπάρχουν στην αρχική σελίδα στοιχεία επικοινωνίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τηλέφωνα και διευθύνσεις κάτι που δεν υπάρχει στην αντίστοιχη του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση
Εν κατακλείδι το πρόσημο και από τις δύο προσπάθειες είναι ιδιαίτερα θετικό και αναμένουμε τις ιστοσελίδες του Βαγγέλη Μεϊμαράκη και του Άδωνι Γεωργιάδη.