Νικολόπουλος κατά Φίλη:Δεν θα επιτρέψουμε σε μια χούφτα άσχετους ανθρώπους να επιβάλλουν την θολοκουλτούρα τους
<p>Επίθεση του ανεξάρτητου βουλευτή στον Υπουργό Παιδείας για το μέλλον της Ελληνικής Παιδείας</p>
Η σημερινή απάντηση του Υπουργού Παιδείας κ Ν. Φίλη σχετικά με το ζήτημα που είχε αναδείξει το Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα στη Βουλή των Ελλήνων με ερώτηση που είχε καταθέσει ο ανεξάρτητος Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος για «τα στηρίγματα για το μέλλον της Ελληνικής Παιδείας» μας είναι πραγματικά ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ και αυτό δεν μπορεί να ‘’περάσει ντούκου’’, όπως ΕΜΦΑΤΙΚΑ αναφέρει το ΧΡΙ.Κ.Ε. Μάλιστα ο τομέας Παιδείας του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος κοινοποιεί την απάντηση του Ελληνα Υπουργού παιδείας προς τα μέλη της Ακαδημαϊκής κοινότητας, της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και όλων των χριστιανικών οργανώσεων και όλων των σχετιζόμενων με την Ελληνοχριστιανική αγωγή των ελληνοπαίδων, με την ελπίδα ότι ο καθ’ ένας θα πράξει κατά συνείδηση.
Ο Ν. Νικολόπουλος μιλώντας στα ΜΜΕ τόνισε:
Παρακαλώ να διαβάσουμε όλοι τι απαντά- επισημαίνει Υπουργός παιδείας ο κ Ν. Φίλης ότι δηλαδή ‘’ η αρχή του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού στο ελληνικό σχολείο με την ενίσχυση των θεωρητικών μαθημάτων, την παπαγαλία εκ μέρους των μαθητών και την από καθέδρας διδασκαλία από μέρους των εκπαιδευτικών δεν αποτελεί στόχο του Υπουργείου Παιδείας’’. Επίσης σε άλλη παράγραφο της απάντησής του αποκαλύπτει ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ τι πιστεύει και πως ενεργεί:Ειδικότερα αναφέρει « Στις αρχές του 20ου αιώνα το Γλωσσικό Ζήτημα, ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης γινόταν περισσότερο εθνοκεντρικός, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να αποσαφηνίσει οποιεσδήποτε παρεκκλίσεις ή παρερμηνείες από ‘’μη αποδεκτά’’ πλαίσια και να αποδείξει τις ελληνικές και χριστιανικές ρίζες απέναντι στο ‘’άλλο’’ που του ήταν ξένο και δυσνόητο.
Η κρατική ιδεολογική πολιτική του 19ου και 20ου αιώνα, η οποία περιχαράκωσε το ελληνικό κράτος πίσω από αυτό το σχήμα, έχει πλέον μετασχηματισθεί, καθώς νέες συνθήκες και πραγματικότητες λαμβάνουν χώρα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο γίγνεσθαι. Η διαλεκτική σχέση προσδιορισμού της εθνικής ταυτότητας – ‘’ποιος είμαι και που ανήκω – ποιος δεν είμαι και που δεν ανήκω’’- που είχε ως επακόλουθο την ανάδειξη του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, έχει αποκρυσταλλωθεί πλέον και η λειτουργία για την οποία αναδύθηκε έχει απολέσει τη σημασία της.!!!!!!!!
Απίστευτο απαράδεκτο αλλά απολύτως αληθινό από το στόμα του Ελληνα Υπουργού Παιδείας
Μετά ταύτα τον λόγο έχουν οι αρχηγοί των κομμάτων, ο Αρχιεπίσκοπος αλλά και κάθε Ελληνίδα και Έλληνας…
Δεν θα επιτρέψουμε σε μια χούφτα ΑΣΧΕΤΟΥΣ ανθρώπους να επιβάλλουν στην συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων την θολοκουλτούρα τους και την πολιτιστική και ιστορική μας μετάλλαξη μέσω διαγραφής των πυλώνων της Ιστορίας και του πολιτισμού του Ελληνικού έθνους στο βωμο του νομισματικού διεθνισμού ; Δυστυχώς αλλά από την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ απάντηση αυτή προκύπτει καθαρά πως ο Υπουργός Παιδείας δεν πιστεύει στην Ελληνο - ορθόδοξη παράδοση, μετατρέποντας την Παιδεία σε χώρο καλλιέργειας ουτοπικών διεθνισμών. Θέλει να μας αποκόψει από τις ρίζες μας, οι οποίες καθοδήγησαν,καθοδηγούν και θα καθοδηγούν το παρελθόν,το παρόν και το εθνικό μας μέλλον .Ο Υπουργός κύριος Φίλης Θέλει να αποκλείσει τα ελληνόπουλα από το εργαστήριο μελέτης της αρχαίας, της βυζαντινής, της εκκλησιαστικής και της νεοελληνικής γραμματείας. Θέλει να αλλοιώσει –αφαιρέσει από τα Ελληνόπουλα την εθνική μας ταυτότητα; Δεν πρέπει να μάθουμε ποτέ αλλά και αν γνωρίζουμε πρέπει να ξεχάσουμε ποιοι είμαστε και τι μας πρέπει; Ο Υπουργός αδικαιολόγητα ξεχνάει ότι η εθνική μας ταυτότητα δεν είναι και ποτέ δεν υπήρξε κλεισμένη σε στενά σύνορα αφού ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία ήταν πάντοτε οικουμενικά μεγέθη.
Στην εποχή της πολύπλευρης κρίσης που μαχόμενοι με λιγοστά μέσα και συμμάχους προσπαθούμε να κρατηθούμε όρθιοι και να επιβιώσουμε δεν πρέπει να διαγράφουμε ,λησμονούμε ή εσκεμμένα δαιμονοποιούμε τα διαχρονικά αειθαλή και γνήσια θεμέλια του Έθνους μας που είναι η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, ο διαχρονικός ελληνικός πολιτισμός, η αξεπέραστη και καθαρή εθνική μας ταυτότητα .