Του Γιώργου Λυκουρέντζου

Στα μέσα του Ιανουαρίου προσδιόρισε ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς την κατάθεση του νομοσχεδίου, για την ηλεκτρονική πλατφόρμα στην οποία θα αναρτώνται όλες οι συναλλαγές για τις διαφημίσεις των τηλεοπτικών σταθμών. Μιλώντας σήμερα το πρωί στη Βουλή ο κ. Παππάς είπε ότι η κυβέρνηση είναι ήδη σε διαβούλευση με τα κανάλια και του διαφημιστές και "μπορούμε με συναίνεση να προχωρήσουμε". Παράλληλα ο κ. Παππάς κατέθεσε τροπολογία η οποία αναμένεται να ψηφιστεί σήμερα και με βάση την  οποία δίνεται εξάμηνη παράταση έως την 1/4/2017 στην απευθείας τιμολόγηση των διαφημίσεων από τα ΜΜΕ.