«Ποτέ δεν είναι αργά…» τιτλοφορείται η ανακοίνωση του υπουργείου των κ.κ. Σπίρτζη και Μαυραγάνη, που καλεί σε «δημόσια συνάντηση» την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 2 μμ, την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο εταιρεία του ΑΣΣΚ, τους φορείς δηλαδή που συμμετείχαν στις συζητήσεις για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, προκειμένου, όπως σημείωνει «έστω και τώρα, η Αρχή να δηλώσει δημόσια εάν επιτρέπει την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης με τη διεύθυνση των πολιτών και τα υπόλοιπα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά η "έξυπνη κάρτα", χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών, όπως το υπουργείο είχε ενημερωθεί από τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο, με βάση τις γνωμοδοτήσεις 1 και 4 / 2017 της ίδιας της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα».

«Ποτέ δεν είναι αργά» συνεχίζει η ανακοίνωση που καταλήγει πως «όταν η χρήση των δεδομένων αυτών επιτρέπεται σε ιδιωτικούς φορείς (τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας κλπ), να επιτρέπεται και στους φορείς του Ελληνικού Δημοσίου.....».

Στην ανακοίνωση του το γραφείο τύπου του υπουργείου επισυνάπτει μάλιστα και τις σχετικές γνωμοδοτήσεις της Αρχής. 

Υπενθυμίζεται οτι η Αρχή εξέδωσε νωρίτερα σήμερα ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει τους ισχυρισμούς του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, του υφυπουργού Μεταφορών, Νίκου Μαυραγάνη, αλλά και του κυβερνητικού εκπροσώπου, Δημήτρη Τζανακόπουλου, ξεκαθαρίζοντας ότι όχι μόνο δεν απαγόρευσε τη χρήση του διαδικτύου για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου  στο μετρό, αλλά, αντιθέτως, την επέτρεψε ρητώς.

Η ανακοίνωση ήρθε ως απάντηση στις δημόσιες δηλώσεις των υπουργών με τις οποίες επιχείρησαν να δικαιολογήσουν τις τεράστιες ουρές στα εκδοτήρια για τις ηλεκτρονικές κάρτες. Ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, είχε δηλώσει σχετικά ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων έχει απαγορεύσει την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέσω διαδικτύου. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, στην χθεσινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης, που είχε αναφέρει ότι «ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου Μεταφορών ήταν η όλη διαδικασία να γίνεται διαδικτυακά, ωστόσο το απαγόρευσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, λέγοντας ότι από αυτή την πηγή τα προσωπικά δεδομένα είναι τρωτά».