Το κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ, για τις υποδομές παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα, που σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΝΔ εστιάζει στην ανάπτυξη και στην προοπτική των νέων θέσεων εργασίας που θα φέρει στην χώρα. Το πρόγραμμα που παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και αφορά στον τομέα των Υποδομών είναι ύψους 12 δισ. και θα φέρει πάνω από 45.000 θέσεις εργασίας κάθε χρόνο.

Ιδιαίτερα επικριτικός εμφανίστηκε ο Πρόεδρος της ΝΔ, κατά την τοποθέτησή του στην παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ για τις υποδοχές, σημειώνοντας ότι «η κυβέρνηση Τσίπρα πετσόκοψε το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων για να φτιάξει τα υπερπλεονάσματα» , ενώ ανέδειξε τις μεγάλες ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ στην καθυστέρηση σημαντικών έργων.  

Ο πρόεδρος της ΝΔ ανακοίνωσε ότι θα δημιουργηθεί μία επιτροπή υπό τον πρωθυπουργό προκειμένου να κάνει την διαχείριση των υποδομών και η οποία θα εγκρίνεται από το απαραίτητο υποσύνολο του υπουργικού συμβουλίου. «Η ΝΔ έστω και με λάθη παρήγαγε αποτελέσματα, δεν υπάρχει έργο που να μην έχει ολικά ή σε μεγάλο βαθμό την σφραγίδα της ΝΔ.

Η συνεισφορά του ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αρχή το κίνημα “δεν πληρώνω”, ήταν τα ψεύτικα δάκρυα για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων, ήταν ο πόλεμος της cosco, με τα στελέχη πλέον της οποίας ο κ.Τσίπρας τρέχει να φωτογραφηθεί. “Η ανεπάρκεια και η αδιαφορία του ΣΥΡΙΖΑ στα δημόσια έργα αποτυπώθηκαν δυστυχώς σε δύο τραγωδίες. Στην Μάνδρα και στο Μάτι και η προπαγάνδα του απεικονίστηκε στους ζωγραφισμένους μουσαμάδες στην Θεσσαλονίκη” επεσήμανε ο κ. Μητσοτάκης.  

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έκανε ειδική αναφορά στις θέσεις εργασίες που θα δημιουργηθούν μέσα από την υλοποίηση των μεγάλων έργων. “Τα έργα σημαίνουν θέσεις εργασίας, το δικό μας σχέδιο σημαίνει 43.000 έως 45.000 θέσεις εργασίες κάθε χρόνο. Οι σχετικές επενδύσεις έχουν κοστολογηθεί σε 10-12 δις ευρώ. Γι' αυτό το πρόγραμμα μας αφορά κυρίως τους πιο αδύναμους, τους ανέργους. Το πρόγραμμα της ΝΔ έχει διδαχθεί από το παρελθόν από αποτελέσματα και από αστοχίες.

Ένα παράδειγμα προς αυτό είναι το μισό δις ευρώ που κόστισε η επιδείνωση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής”.  

“Το πρόγραμμά μας είναι μια τολμηρή προσέγγιση για την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, αλλά μόνο έτσι θα αναθερμανθεί η οικονομία. Δεν είναι έργα τα οποία τα λέμε για να ανακοινωθούν αλλά είναι έργα που θα πραγματοποιηθούν, λέγοντας αντίο στις κατατμήσεις”, τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.  

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την πρόθεσή του η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού να τεθεί σε διαγωνισμό πριν από την λήξη της σύμβασης και τα χρήματα να χρησιμοποιηθούν για έργα σε ολόκληρη την χώρα.   “Όλη αυτή η συζήτηση παραμένει τελείως θεωρητική αν στο τόπο μας δεν έρθει πολιτική αλλαγή.

Το 2019 θα είναι έτος εκλογών. Το διακύβευμα των επόμενων εκλογών είναι συγκεκριμένο. Αξίζουμε κάτι πολύ καλύτερο μαζί με τους Έλληνες και στις υποδομές μπορούμε να προτάξουμε ένα εφαρμόσιμο πρόγραμμα” επεσήμανε χαρακτηριστικά.  

Αναλυτικά το πρόγραμμα στον τομέα Υποδομών της ΝΔ  

Ένας νέος οδικός άξονας που θα παρακάμπτει την Αττική συνδέοντας την Υλίκη με την Ελευσίνα, η σύνδεση των αποκομμένων μεγάλων πόλεων με τους κεντρικούς εθνικούς άξονες, ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, η ενεργειακή διασύνδεση των νησιών,  η επέκταση σε όλη τη χώρα του φυσικού αερίου και η επίλυση του χρόνιου προβλήματος των απορριμμάτων είναι μερικές μόνο από τις δεσμεύσεις που ανήγγειλε ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσιάζοντας το κυβερνητικό σχέδιο της ΝΔ για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα με τίτλο «Ανάπτυξη και νέες δουλειές».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ