Hyperspace ή αλλιώς… στο Studio Μαυρομιχάλη
Η θεατρική ομάδα b.p.m. theater group παρουσιάζει για πρώτη φορά το θεατρικό έργο της Δανάης Λιοδάκη «Hyperspace ή αλλιώς..» από 5 Φεβρουαρίου στο Studio Μαυρομιχάλη.
Η ομάδα b.p.m. (beats per minute) ιδρύθηκε το 2018 από αποφοίτους της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης- Κάρολος Κουν και ήδη έχει καταφέρει να αποσπάσει το πρώτο βραβείο στο 1ο Adapt festival, να κατακτήσει την δεύτερη θέση στο 12ο Bob Theatre Festival και να παρουσιάσει με αξιοσημείωτη επιτυχία την παράσταση «Ένας ευγενικός νεαρός που φαινόταν ηλίθιος και δεν είχες κανένα λόγο να τον φοβάσαι».
Η ομάδα επιμένει να παίρνει θέση με φρέσκο και νεανικό τρόπο σε ό,τι συμβαίνει σήμερα γύρω μας και παρουσιάζει το πρωτότυπο, σύγχρονο θεατρικό έργο «Hyperspace ή αλλιώς..», γραμμένο μάλιστα από ένα από τα ιδρυτικά μέλη της.
Το «Hyperspace ή αλλιώς..» είναι ένα έργο που μιλάει για τους νέους - ομήλικους με τα μέλη της ομάδας. Λίγο μετά τα είκοσι, λίγο πριν τα τριάντα. Είναι η ματιά τους, οι ελπίδες, οι αμφιβολίες, οι μεταπτώσεις σε ένα περιβάλλον που διαρκώς πάλλεται και καταρρέει στο χαοτικό τοπίο της ελληνικής κρίσης. Είναι οι φόβοι που συναντούν στο δρόμο που έχουν πάρει για να τους αποφύγουν.
Να μείνω ή να φύγω;
Τόπος της δράσης η Αθήνα και μια ανώνυμη πόλη της Γερμανίας. Ένα ζευγάρι σε κάθε τόπο, μακριά και ταυτόχρονα απελπιστικά κοντά. Οι ήρωες διαπλέκονται χωροχρονικά και διαλογικά, πότε ρεαλιστικά και πότε στο χώρο του διαδικτύου, του ονείρου και της φαντασίας. Με όση αντοχή διαθέτουν παλεύουν να στήσουν τη ζωή τους εδώ ή επιλέγουν να ξενιτευτούν ως λύση στην επισφάλεια και την ανεργία. Είναι η αστάθεια η μόνη σταθερά τους; Να μείνω ή να φύγω; Να φύγω ή να γυρίσω;
Το"Hyperspace ή αλλιώς..." είναι μια φράση που έμεινε μετέωρη. Γιατί; γιατί φύγαμε για κάπου αλλού, γιατί κάτι άλλο σκεφτήκαμε, γιατί ακούστηκε κάποιος ήχος ειδοποίησης απ' το κινητό. Ένα φλεγόμενο κουαρτέτο διαρκούς προσωρινότητας στο κατώφλι του έρωτα, της φυγής ή της επιστροφής και της ενηλικίωσης αναζητά απαντήσεις που δεν υπάρχουν, αδυνατώντας να δεχτεί, όπως σημειώνει ο Ηρακλής Λογοθέτης στον πρόλογο του υπό έκδοση θεατρικού έργου (εκδόσεις Κάπα) ότι " το πρόσκαιρο έχει τη δική του ρήτρα οριστικότητας".