Αποκάλυψη έναν αιώνα μετά: Σε αυτόν τον πίνακα δεν είναι ο γιος του Λουδοβίκου ΙΔ’
Έπειτα από έναν αιώνα, αποκαλύφθηκε το πραγματικό μοντέλο του πίνακα
Εδώ και έναν αιώνα, αυτός ο πίνακας ήταν κρεμασμένος σε διάδρομο της Κεντρικής Τράπεζας της Γαλλίας.
Πίστευαν ότι αποτελούσε πορτραίτο του γιου του Λουδοβίκου ΙΔ'. Αλλά έκαναν λάθος.
Η πραγματική ταυτότητα του μοντέλου του πίνακα, που κάθεται σε ένα άλογο με περίτεχνα εμβλήματα και κρατά ένα σπαθί, είναι διαφορετική.
Δεν είναι ο Μέγας Δελφίνος της Γαλλίας, ο μεγαλύτερος γιος του Λουδοβίκου ΙΔ', αλλά είναι ένας λόρδος δήμαρχος του Λονδίνου από τα τέλη του 17ου αιώνα.
Ο πίνακας του Γερμανού ζωγράφου Τζον Κλόστερμαν, που έχει ύψος 3 μέτρα, εκτίθεται για πρώτη φορά δημόσια στο μουσείο Tate. Σύμφωνα με την Ταμπίθα Μπάρμπερ, έφορο του μουσείου για τη βρετανική τέχνη της περιόδου 1550-1750, ο πίνακας αγοράστηκε από την κεντρική τράπεζα της Γαλλίας τη δεκαετία του 1920, επειδή πιστευόταν ότι είχε βασιλική «καταγωγή».
Μόλις πρόσφατα αποκαλύφθηκε η αλήθεια, όταν έφορος στην τράπεζα άρχισε να κάνει έρευνα για τον πίνακα που ήταν κρεμασμένος σε έναν ήσυχο διάδρομο. Σύμφωνα με την Μπάρμπερ, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που ξεκάθαρα έδειχναν ότι ο πίνακας απεικονίζει λόρδο δήμαρχο του Λονδίνου: το μαργαριταρένιο σπαθί που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα, το φόντο, αλλά και οι λεπτομέρειες στα περίτεχνα στολίδια του αλόγου.
Με πληροφορίες από τον Guardian
Πίστευαν ότι αποτελούσε πορτραίτο του γιου του Λουδοβίκου ΙΔ'. Αλλά έκαναν λάθος.
Η πραγματική ταυτότητα του μοντέλου του πίνακα, που κάθεται σε ένα άλογο με περίτεχνα εμβλήματα και κρατά ένα σπαθί, είναι διαφορετική.
Δεν είναι ο Μέγας Δελφίνος της Γαλλίας, ο μεγαλύτερος γιος του Λουδοβίκου ΙΔ', αλλά είναι ένας λόρδος δήμαρχος του Λονδίνου από τα τέλη του 17ου αιώνα.
Ο πίνακας του Γερμανού ζωγράφου Τζον Κλόστερμαν, που έχει ύψος 3 μέτρα, εκτίθεται για πρώτη φορά δημόσια στο μουσείο Tate. Σύμφωνα με την Ταμπίθα Μπάρμπερ, έφορο του μουσείου για τη βρετανική τέχνη της περιόδου 1550-1750, ο πίνακας αγοράστηκε από την κεντρική τράπεζα της Γαλλίας τη δεκαετία του 1920, επειδή πιστευόταν ότι είχε βασιλική «καταγωγή».
Μόλις πρόσφατα αποκαλύφθηκε η αλήθεια, όταν έφορος στην τράπεζα άρχισε να κάνει έρευνα για τον πίνακα που ήταν κρεμασμένος σε έναν ήσυχο διάδρομο. Σύμφωνα με την Μπάρμπερ, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που ξεκάθαρα έδειχναν ότι ο πίνακας απεικονίζει λόρδο δήμαρχο του Λονδίνου: το μαργαριταρένιο σπαθί που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα, το φόντο, αλλά και οι λεπτομέρειες στα περίτεχνα στολίδια του αλόγου.
Με πληροφορίες από τον Guardian