Το Γυάλινο Μουσικό θέατρο, ο χώρος που για 25 χρόνια, που διανύει, έχει αγαπηθεί ως ο πιο φιλόξενος για το κοινό, ανοίγει την σεζόν 2021 – 2022 τις πόρτες του και σας υποδέχεται με περισσότερο θέατρο και πολλές παραστάσεις!

Στην κεντρική σκηνή θα παρακολουθήσετε την περσινή επιτυχία «Συνοικία το όνειρο», σε διασκευή και σκηνοθεσία του Σωτήρη Χατζάκη και μουσική Μίκη Θεοδωράκη, με αξιόλογους κι αγαπημένους ηθοποιούς στους εμβληματικούς ρόλους.

«Συνοικία το όνειρο»

Σχεδόν εξήντα χρόνια μετά το γύρισμα της και τον σάλο που προκάλεσε στην προβολή της, η θρυλική ταινία του Αλέκου Αλεξανδράκη, “Συνοικία το Όνειρο”, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο, σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία του  Σωτήρη Χατζάκη.

Το έργο είναι βαθιά ανθρώπινο και ρεαλιστικό και αγκαλιάζει με αγάπη τα τραγικά πρόσωπα που συμμετέχουν.

O ορισμός της κοινότητας, της αλληλεγγύης, της συγχώρεσης, είναι τα στοιχεία που καθορίζουν την πορεία των χαρακτήρων, που άλλοτε με δραματικό και άλλοτε με χιουμοριστικό τρόπο, αγωνίζονται για μια χαραμάδα φως σε μια καλύτερη ζωή, σε ένα καλύτερο μέλλον. 

Συνοικία το όνειρο, στις παραστάσεις στο γυάλινο θέατρο

Σκηνοθετικό σημείωμα:

Η Συνοικία το Όνειρο, η θρυλική ταινία του Αλέκου Αλεξανδράκη, αντιπροσώπευσε το κίνημα του νεορεαλισμού στην Ελλάδα, πολεμήθηκε και λογοκρίθηκε βάναυσα. Ιδεολογικά και αισθητικά επικίνδυνη για την τότε εξουσία, έδωσε φωνή και υπόσταση στους φτωχούς και τους καταφρονεμένους, στους αποσυνάγωγους ενός κιτς αστικού ελληνικού ονείρου που αναδυόταν από τις στάχτες του σπαρακτικού, αδελφοκτόνου εμφυλίου. Όπως και στην Βαυαροκρατία, ο έλληνας πολιτικός Χατζατζάρης, έπρεπε να δείξει στα υπερατλαντικά αφεντικά και στους Ευρωπαίους δουλοπάροικους, τα πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης και υποταγής του. Μια Ελλάδα των φτωχών και των εξαθλιωμένων ράγιζε την εικόνα, έπρεπε προς τα έξω τα δύστυχα ελληνάκια να δείχνουν υγιή, καλοταϊσμένα, ευτυχισμένα. Μια τέτοια ταινία χάλαγε τη μαγιά, γι’ αυτό και την πετσόκοψαν, έκαψαν ακόμα και τις μήτρες, τις αρχικές κόπιες.

Υψώστε τεράστιες διαφημίσεις μπροστά απ’ τις παραγκουπόλεις, κρύψτε τις, έτσι ώστε ο ανέμελος της εθνικής οδού να βλέπει παχιές αγελάδες, κοκκινομάγουλες γυναίκες, ηλίθιους γαμπρούς και πανηλίθιες νύφες, σε κατάσταση πνευματικής ηλίασης με υπερεπάρκεια οικοσυσκευών και κρίσεων πανικού. Τι πιο σύγχρονο και σημερινό. Δείτε τους άστεγους, τους περιθωριακούς, τους οικονομικά ασθενέστερους, τους γκετοποιημένους. Από την Αμερική και την Ασία ως την Ευρώπη και την Αφρική, την Μέση Ανατολή, το ίδιο μίσος στο φτωχό, η ίδια δουλική υπόκλιση στον πλούσιο.


Δημοκρατίες υψηλού κινδύνου μας κάνουν μαθήματα ελευθερίας και δικαιοσύνης, παραβιάζοντας κάθε κανόνα ισότητας, ισοπολιτείας και συλλογικής ευημερίας. Νονοί και τραπεζίτες της φούσκας, χορεύουν νικητήρια άσματα πάνω στους τάφους των θεσμών και των νόμων που οι υπάλληλοι πολιτικοί θέσπισαν. Βαθιά ανθρωποκεντρικό το έργο του Αλεξανδράκη, διαπνέεται από νοήματα και αισθήματα αγάπης, αλληλεγγύης, ανθρωπιάς, λεβεντιάς, και πίστης στο όνειρο ενός αλλιώτικου, ελπιδοφόρου μέλλοντος.

 Είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται η θεατρική διασκευή του έργου και η παρουσίαση του επι σκηνής.

Ο Λειβαδίτης, ο Κοτζιάς και ο Θεοδωράκης, φωτεινά μετέωρα, μας κληροδότησαν ένα μαρτυρολόγιο πεπτωκότων αγγέλων, παραδομένο σε μια ασπρόμαυρη Ελλάδα, σε πέτρινα χρόνια, ανάμεσα στον εμφύλιο, στην δολοφονία του Λαμπράκη και του Πέτρουλα και στη Χούντα του ’67.

Το σενάριο της ταινίας έπρεπε να εμπλουτιστεί, να θεατροποιηθεί, τύποι να γίνουν χαρακτήρες και χαρακτήρες να έχουν δραματουργικό σημείο εκκίνησης μέσα στην παράσταση. Ερεύνησα λοιπόν το συνολικό έργο του Λειβαδίτη και σταχυολόγησα λέξεις, εκφράσεις, καταγγελίες και «πτήσεις» του ποιητή που συνάδουν με το έργο. Επινόησα απ’ το μηδέν το ρόλο του τρελού, γιατί είχε κοπεί – πλην ενός πλάνου- από την κυβέρνηση το 1961, με το επιχείρημα ότι «οι τρελοί στην Ελλάδα βρίσκονται στα ψυχιατρεία και όχι στην κοινωνία».

Ο δικός μου τρελός διατρέχει το έργο, υπονοεί, γλεντάει απελπίζεται, ενώνει σκηνές, σηματοδοτεί διαλόγους όπως ακριβώς και ο αρχαίος μώμος-μίμος-αρλεκίνος-κομπέρ, πρόγονος του. Έγραψα τέλος τους μονολόγους του έργου που λειτουργούν σαν άρσεις του ρεαλισμού και βαθαίνουν την ιστορία των ρόλων, δίνοντας στα πρόσωπα θεατρική υπόσταση, συνοχή και εξελικτική ευλυγισία. Το σενάριο λοιπόν της ταινίας, εδάφια ποίησης του Λειβαδίτη και μονόλογοι του διασκευαστή αποτελούν το συγγραφικό υλικό του έργου που θα δείτε. Και φυσικά τα αθάνατα τραγούδια του Μίκη καθώς και άλλα απ’ τα δικά του που με γενναιοδωρία μας παραχώρησε. Στο τέλος ο τρελός θα μιλήσει με την φωνή του υπέροχου Κοσμά Πολίτη από το βιβλίο του «Στου Χατζηφράγκου».

Εικόνα από την παρασταση

Για την πραγμάτωση αυτού του έργου εργάστηκαν δώδεκα ηθοποιοί, και τρείς μουσικοί.

Έπαιξαν τραγούδια, χόρεψαν. Προηγήθηκε της πρόβας ένα επίπονο και αυστηρό εργαστήρι, πάνω στο έργο, στην αισθητική και την εποχή του. Οι δεκαπέντε αυτοί άνθρωποι, εργάστηκαν σκληρά, με διαθεσιμότητα, θάρρος, αντοχή των υλικών και κυρίως με πειθαρχία. Στόχος όλων η υποκριτική να φωτίζεται εκ των έσω από  πνευματικότητα και όχι εύκολο στοχασμό.

 Τον ίδιο δρόμο ακολούθησαν και οι συντελεστές. Σκηνογράφος, ενδυματολόγος, φωτιστής. Με παρουσία στην πρόβα και αγωνιακή αναζήτηση της σωστής ποσόστωσης στην αισθητική και στην φόρμα. Τους ευχαριστώ όλους. Μαζί και τους βοηθούς, τους τεχνικούς, την διοίκηση του Γυάλινου Μουσικού θεάτρου.

Το καράβι χρειάζεται σωστό καπετάνιο αλλά δεν ταξιδεύει χωρίς συλλογική εργασία. Εύχομαι η παράσταση μας να ευχαριστήσει το κοινό. Του το χρωστάμε. Έχουμε περάσει και περνάμε όλοι δύσκολες στιγμές. Το θέατρο οφείλει να εφημερεύει και το κοινό μετουσιώνεται σε εκκλησίασμα όταν η θεατρική πράξη αγγίζει τα όρια της ιεροπραξίας, πάντα όσον αφορά στον άνθρωπο και τα μύρια βάσανα του, άλλα και τις χαρές του και τις νίκες του. 

Σ. Χατζάκης, Οκτώβριος 2020

Συντελεστές της παράστασης

Τα σκηνικά είναι της Έρσης Δρίνη, τα κοστούμια του Γιάννη Μετζικώφ, οι φωτισμοί του Αντώνη Παναγιωτόπουλου,  οι ενορχηστρώσεις του Ανδρέα Μπουτσικάκη και  οι φωτογραφίες της Αγγελικής Κοκκοβέ.

Ο θίασος αποτελείται από εξαιρετικούς ηθοποιούς: Μάνος Βακούσης, Γιωργής Τσαμπουράκης, Μαρία Φιλίππου, Χαρά- Μάτα Γιαννάτου, Διονύσης Βούλτσος, Δημήτρης Καραμπέτσης, Αγάπη Μανουρά, Γεράσιμος Σοφιανός, Κατερίνα Σπάρταλη, και στον ρόλο του τρελού ο Κώστας Φλωκατούλας.

Σημαντικό ρόλο στην παράσταση, όπως και στην ταινία άλλωστε, έχουν τα αξέχαστα τραγούδια και η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, που ερμηνεύει ζωντανά ο Ζαχαρίας Καρούνης, με την σύμπραξη του Ανδρέα Μπουτσικάκη στο πιάνο και των Κοσμά Κοκόληκαι Αλέκου Γλυκιώτη στο μπουζούκι. Συμμετέχει η Σοφία Μιχαηλίδη.

συνοικία το όνειρο στο γυάλινο θέατρο

Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα

Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης

Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Πρεμιέρα Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Ώρες και μέρες παραστάσεων:

  • ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21:00
  • ΠΕΜΠΤΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ 18:00
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 20:30










«Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω»

«Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω» του Ιταλού νομπελίστα συγγραφέα Ντάριο Φο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά είναι μία από τις παραστάσεις που θα ανέβουν στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο τη σεζόν 2021 – 2022.

Με μία επίκαιρη κι εμβληματική κωμωδία θα ανέβει εναλλασσόμενο ρεπερτόριο στην κεντρική σκηνή.

Ένα από τα πιο σημαντικά έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου που παίζεται επί δεκαετίες με μεγάλη επιτυχία στην διεθνή και εγχώρια σκηνή

Η εμβληματική κωμωδία «Δεν πληρώνω – Δεν πληρώνω» (1974) του Ιταλού Ντάριο Φο(1926-2016), έναν από τους σημαντικότερους θεατρικούς συγγραφείς του παγκόσμιας δραματουργίας ο οποίος τιμήθηκε με το Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1997, παρουσιάζεται από τον Οκτώβριο του 2021 στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.

Ο θίασος από το γυάλινο θέατρο 2021 2022

Ένας θίασος εξαιρετικών πρωταγωνιστών με τους Μπέσυ Μάλφα, Γιώργο Σουξέ, Κατερίνα Τσάβαλου, Τόνυ Δημητρίου, Θοδωρή Ρωμανίδη θα παρουσιάσει με φρέσκια ματιά, κέφι κι άφθονο γέλιο, ένα από τα πιο επιτυχημένα και πολυπαιγμένα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου υπό τη σκηνοθετική υπογραφή του Δημήτρη Μυλωνά.

Μια ξεκαρδιστική, ευφάνταστη κωμωδία με συνεχείς ανατροπές, έντονα φαρσικά στοιχεία και καυστικό προβληματισμό για την οικονομική ανισότητα, την ανέχεια, την ακρίβεια, την ανεργία, το δικαίωμα του σύγχρονου ανθρώπου στην αξιοπρέπεια η οποία 47 χρόνια μετά το πρώτο της ανέβασμα, παραμένει σπαρταριστά επίκαιρη κι αφάνταστα απολαυστική

Το σπουδαίο έργο «Δεν πληρώνω – Δεν πληρώνω» παίζεται αδιάκοπα με τεράστια επιτυχία στην Ιταλία και σ’ όλη την Ευρώπη από το 1974 μέχρι και σήμερα.






Λίγα λόγια για το έργο

Μια συνηθισμένη ημέρα, σε μια συνηθισμένη γειτονιά σε ένα συνηθισμένο σούπερ μάρκετ, συνηθισμένες νοικοκυρές εκφράζουν έντονα τη δυσαρέσκειά τους για την υπερβολική αύξηση των τιμών. Ο τραγελαφικός καυγάς με τον διευθυντή του σούπερ μάρκετ τις οδηγεί να αδειάσουν τα ράφια και να πληρώσουν κατά βούληση, με απλά λόγια… να μην πληρώσουν τίποτα!

Με το σύνθημα «Δεν πληρώνω – Δεν πληρώνω», οι δρόμοι του Μιλάνο γεμίζουν «εγκυμονούσες» γυναίκες οι οποίες κρύβουν κάτω από τα ρούχα τους τις γεμάτες με προϊόντα σακούλες που κουβαλάνε από το σούπερ μάρκετ. Ανάμεσα στο τσούρμο των γυναικών και η Αντωνία η οποία επιστρέφοντας σπίτι της φορτωμένη ψώνια οδηγείται σε μια σειρά από κωμικές καταστάσεις προκειμένου να ξεγελάσει ως μια σύγχρονη Λυσιστράτη την Αστυνομία αλλά και τον νομοταγή σύζυγό της Τζιοβάνι.

Τσαβάλου και Μάλφα στο γυάλινο θέατρο 2021 2022

Πρωταγωνιστούν: Μπέσσυ Μάλφα, Γιώργος Σουξές – Κατερίνα Τσάβαλου – Τόνυ Δημητρίου –  Θοδωρής Ρωμανίδης.

  • Διασκευή – Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς
  • Σκηνικά: Άρτεμις Φλέσσα
  • Κοστούμια: Ελένη Μπλέτσα
  • Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
  • Μουσική επιμέλεια & Πρωτότυπη: Παύλος Κατσιβέλης
  • Κινησιολογία: Ειρήνη Κυρμιζάκη
  • Βοηθοί σκηνοθέτη: Δημήτρης Μπούρας, Βερόνικα Μπακόλα
  • Φωτογραφίες – Art Work: GridFox.gr
  • Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα
  • Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης
  • Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Ώρες και μέρες παραστάσεων 

  • ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00
  • ΠΕΜΠΤΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ 21:00
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 17:30

Οι παραστάσεις που θα ανέβουν στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο τη σεζόν 2021 – 2022 συνεχίζουν δυναμικά!









«Red…The Dark Cabaret»

Δευτέρα και Τρίτη η σκηνή του Γυάλινου Μουσικού θεάτρου υποδέχεται το «Red…The Dark Cabaret” by Nina Lotsari 

Η “RED” είναι μια ιδιαίτερη γυναίκα. Η Νίνα Λοτσάρη είναι η RED…. Μία γυναίκα που παραδίνεται στα πάθη της με έντονο και ακραίο τρόπο. Μία γυναίκα που ερωτεύεται τη ζωή και την ζει στον υπερθετικό βαθμό. Μία γυναίκα σύμβολο της ελευθερίας… Η Νίνα Λοτσάρη όπως δεν την έχετε ξαναδεί παίζει και τραγουδά .

Σε μία σύνθεση κειμένων αντρών συγγραφέων, των Marquis De Sade, Harold Pinter, CharlesBukowski & Oscar Wilde, η RED φωτίζει μία άλλη τους διάσταση. Την διάσταση μίας ιδιαίτερης Γυναίκας και τη σχέση της με το αρχέγονο ερώτημα του Έρωτα… Που οδηγεί? Στην Ευτυχία? Η στην Τρέλα?

Η Λοτσάρη στο γυάλινο μουσικό θέατρο 2021 - 2022

Η μοναδική φωνή της Νίνας Λοτσάρη και 15 τραγούδια- ύμνοι στον Έρωτα, ολοκληρώνουν την σκηνική εμπειρία αυτού του Σκοτεινού Καμπαρέ. Μαζί της πάνω στη σκηνή 3 βιρτουόζοι μουσικοί, visuals, σκηνικές ανατροπές, hi end φωτισμοί και η ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά του Γρηγόρη Αποστολόπουλου.

Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα

Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης

Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ στις 21:00








Οι παραστάσεις στην Παιδική Σκηνή για τη σεζόν 2021 – 2022

Στην Παιδική – Εφηβική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού θεάτρου, που φιλοξενεί κάθε χρόνο σχεδόν 70.000 μικρούς και μεγάλους θεατές, παραμένουμε αισιόδοξοι, δημιουργικοί και κυρίως συνεπείς στην εκπαιδευτική και ψυχαγωγική μας πορεία!

Ο «Ερωτόκριτος» του Βιτσέντζου Κορνάρου σε διασκευή – σκηνοθεσία της Ελένης Βλάχου και μουσική του Ηλία Βαμβακούση, που παρά την απρόσμενη διακοπή, έκανε πέρσι ρεκόρ θεατών, έρχεται να συναντήσει όσους δεν πρόλαβαν κι ακόμη περισσότερους, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Στις θεατρικές παραστάσεις στο γυάλινο θέατρο, ο ερωτόκριτος

Η νέα μας παράσταση «Ταρτούφος», η σπουδαία κωμωδία που μας χάρισε ο Γάλλος θεατρικός συγγραφέας Μολιέρος τον 17οαιώνα, προγραμματίζεται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο, από την ίδια επιτυχημένη ομάδα συντελεστών, συνεχίζοντας έτσι έναν κύκλο κλασικών έργων που σπάνια ανεβαίνουν για παιδιά!

Στην Παιδική Σκηνή – Εφηβική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου, την τελευταία τριετία επιλέξαμε διαχρονικά κείμενα που απαντούν σε σύγχρονα ερωτήματα, διασκευασμένα για «μικρούς θεατές». Έτσι, ξεκινώντας από την Αγγλία και τον «Έμπορο της Βενετίας» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, μεταφερθήκαμε στην Ελλάδα με το αριστούργημα της κρητικής λογοτεχνίας, τον «Ερωτόκριτο» του Βιτσέντζου Κορνάρου για να φτάσουμε στη Γαλλία και τον «Ταρτούφο» του Μολιέρου.

Στις θεατρικές παραστάσεις στο γυάλινο θέατρο, ο ταρτούφος

Με την παράσταση αυτή, ολοκληρώνουμε τον κύκλο – αφιέρωμα στο θέατρο της Αναγέννησης βοηθώντας τα παιδιά και τους νέους να εξοικειωθούν με το ύφος μεγάλων κλασικών θεατρικών συγγραφέων και να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με την αξία των έργων τους.




Συντελεστές

Διασκευή για παιδιά – Σκηνοθεσία: Ελένη Βλάχου, Μουσική σύνθεση – Μουσική διδασκαλία – Ζωντανή εκτέλεση: Ηλίας Βαμβακούσης, Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα, Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα, Σχεδιασμός φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου, Κινησιολογία – Χορογραφία: Βρισηίδα Σολωμού, Φωτογραφίες – Βίντεο: Πάτροκλος Σκαφίδας, Γραφιστικά: Γιάννης Στύλος, Βοηθός σκηνοθέτη: Βασίλης Ψυλλάς (στον Ταρτούφο), Β’ βοηθός: Μαργαρίτα Αμαραντίδη (στον Ταρτούφο), Δημήτρης Καπαμάς (στον Ερωτόκριτο), Υπεύθυνος φωτισμών: Αργύρης Καλοπήτας, Υπεύθυνοι ήχου: Γιάννης Κολεβέντης, Γιώργος Κολεβέντης, Βοηθός παραγωγής: Αρθούρος Ντόι, Βοηθός οργάνωσης παραγωγής: Πόπη Τζινευράκη, Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Μυρτώ Απαλοπούλου, Οργάνωση παραγωγής: Εύη Κουρεμένου

ΠΑΙΖΟΥΝ (αλφαβητικά)

Αργυρώ Ανανιάδου, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας, Στέλιος Θεοδώρου – Γκλίναβος, Δημήτρης Μηλιώτης, Αλέξανδρος Σιάτρας, Χαρά Τζόκα

Μουσικός επί σκηνής: Ηλίας Βαμβακούσης

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ




Οι παραστάσεις στο Γυάλινο UpStage

Πάνω από το Γυάλινο Μουσικό θέατρο, λειτουργεί ένας πρότυπος χώρος ψυχαγωγίας το Gialino UpStage.

Ο ιδανικός χώρος για τις μικρές αλλά μυσταγωγικές παραστάσεις.






Tape (Season 2)

Εκεί την σεζόν 2021-22 θα συναντήσουμε την παράσταση “Tape” (Season 2). Ένα σύγχρονο, μοντέρνο, γρήγορο έργο με έξυπνο χιούμορ, που μέσα σ αυτό αναγνωρίζεις το κίνημα #MeToo που τον τελευταίο καιρό μας έχει απασχολήσει πολύ.

Στο μικρό δωμάτιο ενός μοτέλ στο Μίσιγκαν δυο παλιοί φίλοι και συμμαθητές, ο Βίνσεντ (Κωνσταντίνος Κάππας) και ο Τζον (Δημήτρης Λιακόπουλος), συναντιούνται με αφορμή την προβολή της ταινίας του Τζον σε ένα τοπικό κινηματογραφικό φεστιβάλ. Μέσα από μία σύντομη ανασκόπηση της μέχρι τώρα πορείας τους, αρχίζουν να αναμοχλεύουν το παρελθόν. Όταν όμως ο Βίνσεντ κατηγορεί τον Τζον για βιασμό της πρώην κοπέλας του ίδιου, Έιμι, πιέζοντάς τον με κάθε τρόπο να το παραδεχτεί, το αμφιλεγόμενο περιστατικό θα πάρει διαστάσεις προσωπικής κόντρας. H Έιμι (Εμμανουέλα Αλεξίου), προσκεκλημένη από τον Βίνσεντ, θα μπει αναπάντεχα στο δωμάτιο για να δώσει τη δική της, διαφορετική εκδοχή…

Πώς αντιλαμβάνεται και πώς αναπαράγει ο κάθε χαρακτήρας ένα περιστατικό που ανήκει στο παρελθόν και με ποιον τρόπο ο χρόνος διαστρεβλώνει τις θέσεις τους;

οι πρωταγωνιστές του Tape

Το “Tape” θίγει το θέμα της σεξουαλικής κακοποίησης και του βιασμού και απαντά στο ερώτημα: Τι συνιστά τελικά τον βιασμό; Ποια είναι τα όρια και ποια τα σημάδια ότι μια γυναίκα συναινεί ή όχι στην σεξουαλική πράξη; Δύο δεκαετίες μετά την πρώτη παρουσίασή του, το “Tape” (Season 2) είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, με το κίνημα me too να βοηθά τις γυναίκες να σπάσουν την σιωπή τους.

Το “Tape” του Stephen Belber ανέβηκε για πρώτη φορά στο Actors Theatre του Louisville, στο πλαίσιο του “Humana Festival of New American Plays,” ενώ το 2001 η ταινία του Richard Linklater, σε σενάριο του ίδιου του συγγραφέα, ξεχώρισε με πρωταγωνιστές τους Ίθαν Χοκ, Ούμα Θέρμαν και Ρόμπερτ Σον Λέοναρντ.

Αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές, η ταινία ακολούθησε μια επιτυχημένη φεστιβαλική πορεία, ενώ η Ούμα Θέρμαν προτάθηκε ως υποψήφια καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα “Film Independent Spirit Awards” (2002).

Το «Tape» παρουσιάστηκε στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου 104 την θεατρική σεζόν 2019 – 2020 και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές.





Συντελεστές

  • Πρωταγωνιστούν: Κωνσταντίνος Κάππας, Εμμανουέλα Αλεξίου, Δημήτρης Λιακόπουλος
  • Απόδοση: Εμμανουέλα Αλεξίου
  • Σκηνοθεσία: Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους
  • Σκηνογράφος: David Negrin
  • Ενδυματολόγος: Έλενα Φιλιππίδου
  • Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
  • Μουσική επιμέλεια: Ηλίας Παπαχαραλάμπους
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Τσιμπρικίδου
  • Φωτογραφίες: Βάσια Αναγνωστοπούλου
  • Art Work: Amarildo
  • Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα
  • Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης
  • Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Σκηνή UpStage

Ώρες και μέρες παραστάσεων

ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 20:00

Οι παραστάσεις στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο – και συγκεκριμένα στο Γυάλινο Upstage – συνεχίζονται για τη σεζόν 2021 – 2022.




Σκιαδαρέσες live

Μετά το τέλος της παράστασης τη σκυτάλη θα παίρνουν για μαγευτικές  και διαφορετικές μελωδίες οι Σκιαδαρέσες live ,που έχουν κάνει αίσθηση στο youtube και ο κόσμος έχει αρχίσει να τις αγαπάει μουσικά.

Δύο κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά, σε ένα λάιβ με τραγούδια που ξέρετε και αγαπάτε και τραγούδια που …δεν ξέρετε και δεν αγαπάτε. Δυο φωνές, μία κιθάρα που δεν λέει να παίξει και μια βιόλα που αντιστέκεται κι αυτή.

Η παραπάνω περιγραφή ίσως να είναι λειψή, αλλά επειδή δεν το έχουμε οργανώσει ακόμα δεν μπορούμε να σας πούμε περισσότερα.

Οι σκιαδαρέσες

(Μην μας μαρτυρήσετε στο Γυάλινο μουσικό)

Σίγουρα θα έχει Πρωτότυπη μουσική από τις Σκιαδαρέσες με την μουσική επιμέλεια του Στάμου Σέμση.

Όσο το δυνατόν λιγότερες διασκευές για να μην βαρεθείτε.

Ποτό.

Ίσως σας αφήσουμε να καπνίσετε, αλλά θα πληρώσετε το πρόστιμο.

Και άβολα αστειάκια σαν τα από πάνω..

Ραντεβού στα λάιβ

Οι Σκιαδαρέσες είναι οι: Νίκη κι η Όλγα Σκιαδαρέση

  • Μουσική επιμέλεια: Στάμος Σέμσης
  • Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
  • Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα
  • Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης
  • Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο


«Cine Panorama»

Οι αδελφές Σπανομάρκου επιστρέφουν στο Γυάλινο Upstage για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, με τίτλο «Cine Panorama», που υπόσχεται να ικανοποιήσει τους σινεφίλ, φέρνοντας αναμνήσεις από ταινίες σύμβολα που άφησαν το ανεξίτηλο στίγμα τους στις καρδιές μας.

Οι διεθνώς διακεκριμένες μουσικοσυνθέτριες/στιχουργοί Αρετή & Ιωάννα Σπανομάρκου, μας παρουσιάζουν ένα ταξίδι στη μεγάλη οθόνη, με υπέροχες εκτελέσεις, αλλά και διασκευές γνωστών soundtracks ελληνικών και ξένων ταινιών.

Οι αδελφές Σπανομάρκου, οι οποίες έχουν βραβευτεί για τις συνθέσεις τους με 3 χρυσά μετάλλια στα Global Music Awards στην Καλιφόρνια και έχουν αναδειχθεί 2 φορές φιναλίστ στον InternationalSongwriting Competition στο Nashville στις ΗΠΑ, βάζουν την καλλιτεχνική τους υπογραφή σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά, σε ένα αφιέρωμα διαφορετικό και δυναμικό.

Τα γνωστά κομμάτια που αλίευσαν μέσα από ταινίες εμπορικές και φεστιβαλικές, ερμηνεύουν στο «Cine Panorama» τραγουδιστές και ηθοποιοί, πλαισιωμένοι από τους εξαίρετους μουσικούς της Ορχήστρας Σπανομάρκου.

Οι Σπανομάρκου Ιωάννα και Αρετή

Συμμετέχει επίσης το δίδυμο δεξιοτεχνών του μπουζουκιού, Γιώργος  Ξενοκώστας – Γιάννης Σκαρής, δίνοντας με τις κελαρυστές πενιές τους ιδιαίτερο χρώμα σε πολλά από τα κομμάτια.

Στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνονται πολλά τραγούδια αλλά και ορχηστρικά των Ζαμπέτα, Ξαρχάκου, Μαμαγκάκη, Χιώτη, Πλέσσα, Vangelis, Ennio Morricone, Nino Rota, Θεοδωράκη και άλλων δημιουργών, μέσα από τις κινηματογραφικές τους συμμετοχές! Θα παρουσιαστούν επίσης και κομμάτια των αδελφών Σπανομάρκου που ακούστηκαν στην ταινία “Greed” του Michael Winterbottom, όπως και κομμάτια από την ταινία “Dream of a Shadow”  του Νικήτα Μπάλλα.

  • Σκηνοθεσία – Καλλιτεχνική επιμέλεια: Κρυσταλλία
  • Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
  • Επικοινωνία – Δημοσιές Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα
  • Διεύθυνση και Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Ξηρογιάννης
  • Παραγωγή: Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Σκηνή UpStage, ΤΕΤΑΡΤΗ 17/11 ΣΤΙΣ 20:30 

Το πρόγραμμα για το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, όπως και για το Up Stage και οι παραστάσεις για το 2021 – 2022 δεν τελειώνει εδώ .