Ο πολυαναμενόμενος γάμος Νιάρχου-Πίκολα, το "άλλο μισό" της Λουκίας Λαιμού και οι δύο διάσημες κούκλες
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret

Από τα μοδάτα σύνολα στον γάμο (στη Σπετσοπούλα)
Η «Ολυµπία της Ελλάδας», όπως αποκαλείται στο εξωτερικό η Μαρία Ολυµπία Ντε Γκρες, διασκέδασε µε τον αδελφό της Οδυσσέα, καθώς και µε την Αϊβι Γκετί, γόνο του XXL φωτογραφικού πρακτορείου. Aφενός µε δωρικό µαύρο σύνολο, αφετέρου µε φλοράλ, κρουαζέ φόρεµα, κέρδισε τα εύσηµα fashionistas και κονεσέρ, γενικότερα, της «µαµάς» µόδας. Σε επόµενο χρόνο τώρα, την περιµένουµε στον γάµο του δισεκατοµµυριούχου φωτορεπόρτερ Νικόλα Νιάρχου και της αριστοκράτισσας ζωγράφου αρραβωνιαστικιάς του, Μαλού Ντάλα Πίκολα (28/6, 19.00), στον Αγιο Σπυρίδωνα Σπετσοπούλας. Και οι δύο τώρα βρίσκονται στο Μεξικό: πριν από την ολοκλήρωση της έκθεσης της Μαλού (24/6) στο Μουσείο Ανθρωπολογίας της χώρας, θα έρθει στην Ελλάδα για τις τελικές προετοιµασίες για τον γάµο - στη λήψη που δηµοσιοποιούµε ολοκληρώνει γλυπτό της, λίγο πριν από το βερνισάζ.
Η Λουκία Λαιμού περιμένει «το άλλο της μισό»
«Σύντοµα η "φυλή" θα µεγαλώσει! Είµαι τόσο χαρούµενη που θα γίνω "θεία"!». «Με το καλό, "Λουλού"», σχολίασαν συγγενείς και φίλοι. E, ναι, λοιπόν, η Λουκία Λαιµού είναι έγκυος. Η γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας περιµένει τον καρπό του έρωτά της µε τον Μιχάλη Τσιριγώτη. Το «Λουκάκι», ποζάροντας από το Παρίσι µε την κοιλίτσα της -που έχει φουσκώσει ολίγον τι- σε κοινή θέα, µας πληροφόρησε ότι βρίσκεται εν αναµονή του «άλλου µισού» της. Πρόκειται για ένα από τα πιο ευγενικά πλάσµατα της high society, επιδίδεται συστηµατικά σε φιλανθρωπίες µακριά από τους προβολείς, έχει µυήσει χιλιάδες στον χορό -µέσω της δικής της σχολής-, είναι και επαγγελµατίας life coach, παραδίδοντας, µεταξύ άλλων, σεµινάρια για όσους βρίσκονται σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση (π.χ. µαθήµατα διαχείρισης πένθους). Ναι, το «Λουκάκι» είναι και µεγάλη καρδιά. Καλή λευτεριά. Από καρδιάς!
Δύο διάσημες κούκλες
Από τις δύο προηγούµενες διάσηµες κούκλες -η µία εγκυµονούσα, όπως επισηµάναµε-, περνάµε σε άλλες δύο. Πρώτα στην πιο γνωστή, την Ελένη Φουρέιρα, η οποία υιοθέτησε ένα από τα πιο αγαπηµένα της καλοκαιρινά στυλ µαλλιών από όταν µας συστήθηκε, δεκαπέντε και πλέον χρόνια πριν: µε ηµι-rasta µαλλί µε κοτσιδάκια και µε καυτό, σχεδόν ανύπαρκτο σορτς, πόζαρε από το Μαρακές και έκαψε καρδιές. Μια άλλη, επίσης διάσηµη κούκλα, τράβηξε τα φλας: όχι εγκαινιάζοντας, αλλά επαναφέροντας την τάση της διαφήµισης λουσάτων ξενοδοχείων από µοντέλα. Η Κερκυραία Μαρουσώ Τζανετή, που κάνει λαµπρή καριέρα στο Παρίσι, επέστρεψε στα πάτρια εδάφη, έκανε στάση σε υπερχλιδάτο ξενοδοχείο στην Κορινθία και το διαφήµισε - και µε το επώνυµο µπικίνι της. Αν έπειτα πήρε την πρώτη πτήση από Αθήνα για το νησί των Φαιάκων; Σιγά-σιγά, έχουµε κι άλλες δουλειές...
Από άλλο έργο
- ∆εκαετίες µετά, το σινεµά συναντά εκ νέου το στυλ. Aλλιώς, αποκρυπτογραφώντας τον ενδυµατολογικό κώδικα... ευπρέπειας, µαζί και ασφάλειας, του Φεστιβάλ Κινηµατογράφου των Καννών το (σωτήριο!) έτος 2025. Καθόλου δεν ξένισε την πλειονότητα -τουναντίον- που άλλαξαν οι κανονισµοί στην Κρουαζέτ. Που οι υπεύθυνοι διεξαγωγής του ∆ιεθνούς Κινηµατογραφικού Φεστιβάλ, το οποίο ολοκληρώνεται απόψε, 24/5, καίτοι επιρρεπείς στις εξαιρέσεις -βλέπε ουρά τουαλέτας Χάιντι Κλουµ-, επέβαλαν την απουσία γυµνού στους celebs για τη φωτογράφηση στο κόκκινο χαλί. Kαι τις µακριές ουρές. ∆εν είναι µόνο για λόγους ευπρέπειας -στην πρώτη περίπτωση- και ασφαλείας -στη δεύτερη-, αλλά και για λόγους αισθητικής. Πόσο «γρονθοκόπηµα» πια από ένα άντυτο κορµί να αντέξει το µάτι; Βαρεθήκαµε να αντικρίζουµε τσιρκοειδή «ελλειµµατικά» outfi ts σε Κάννες, Βενετία, Μπερλινάλε - και στα Οσκαρ.
- Καιρός ήταν κάποιοι να σύρουν τον χορό της επαναξιολόγησης. Αλλωστε, κάποιες κυρίες το είχαν τερµατίσει. Θα µου πεις, σε κάθε περίπτωση, ο ενδιαφερόµενος θέλει να περάσει ένα µήνυµα. Το «κατιτίς» του. Να διαφηµίσει µια φίρµα (αυτήν που τον πληρώνει). Του στερείς λοιπόν αυτό το δικαίωµα. ∆εν πειράζει, απαντώ, θα βρει αλλού πρόσφορο έδαφος. Στη χειρότερη, θα το δηµιουργήσει -το έδαφος- και θα το προλειάνει ο ίδιος, για να εξακολουθήσει να «συντηρεί» τον σπόνσορά του. Κουραστήκαµε όµως να διαβάζουµε για «εκλεκτικές συγγένειες»... Για «τοποθετήσεις προϊόντων». Εξαντληθήκαµε επιχειρώντας -σε πρώτο χρόνο, εννοείται- να αποκωδικοποιούµε σχόλια για τουαλέτες -πολλάκις «τσιτάκια»- που χαρακτηρίζονται «πανέµορφες», «sexy chic» (το chic από πού απορρέει, είπαµε;). Ωραίο το γυµνό, αλλά στην Τέχνη, σε κάθε της µορφή. Οχι στο κόκκινο χαλί. Basta εκεί! Θα µου πεις: κάνει το ρούχο τον παπά; Ε, δεν τον κάνει, αν όχι στο 100%, σε έναν άλφα βαθµό;
- Κάποιοι έγραψαν για «υποκρισία» του φεστιβάλ. Η Ρόουζ ΜακΓκόουαν επισήµανε ότι το λεγόµενο «γυµνό ντύσιµο είναι θέµα ενδυνάµωσης». «To γυµνό απαγορεύεται στο χαλί, αλλά είναι στην οθόνη», υπογράµµισε ο Μπόρινγκ Νοτ Κοµ. Σόρι, ντάρλινγκ, άλλο χαλί, άλλο «πανί»! Αν είναι έτσι, γιατί κιόλας να ντυνόµαστε; Περιττό! «Πρόκειται για το ίδιο φεστιβάλ που απέρριψε γυναίκες επειδή φορούσαν fl at (παπούτσια) το 2015. Ενώ εξακολουθούσε να στρώνει το κόκκινο χαλί για τον Ροµάν Πολάνσκι, που το 1978 διέφυγε από τις ΗΠΑ πριν από την καταδίκη του για τον βιασµό µιας ανήλικης». Aλλοι επεσήµαναν ότι στις Κάννες ισχύει ένας άλλος -παράδοξος- κανόνας: η απαγόρευση του µπουρκίνι το 2016, που «ξεκαθάρισε» ότι οι µουσουλµάνες που το φορούν ενδέχεται να αποτελούν απειλή για τη δηµόσια τάξη. «Μια γυναίκα που καλύπτει το κεφάλι της για θρησκευτικούς λόγους δεν επιτρέπεται και µια γυναίκα µε διάφανο φόρεµα θεωρείται επίσης “άσεµνη”. Είναι µια κατάσταση που ό,τι και να κάνεις χάνεις», έγραψε ο Σαχίντ Εζαϊαντί στο «Stylist». Τα σχόλια, δικά σας.