Το μυστήριο με την ''Εζενί'' Νιάρχου, η σπάνια εµφάνιση της Νατάσας Λιακουνάκου και η επιστροφή του ''Sex and the city''
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret

Μυστήριο με την «Εζενί»
∆εν είναι µόνο ο Νικόλας Νιάρχος. Αυτό το φεγγάρι συζητιέται πολύ και η «Εζενί» (Ευγενία) Νιάρχου: βρίσκεται στο Λονδίνο µε το σχεδιαστικό δίδυµο Ευάγγελου Μπούση - Πίτερ Ντούντας. Αναµένεται να παραµείνει και µετά τον θρησκευτικό γάµο του ξαδέλφου της στη Σπετσοπούλα, µε κάποια στάση εκτός Ελλάδας στη συνέχεια και επιστροφή εκ νέου στο νησί, για να γιορτάσει τα γενέθλιά της, τον Ιούλιο πια. Από το Πάσχα κι έπειτα, όµως, πέπλο µυστηρίου καλύπτει τα ερωτικά της: την αφήσαµε µε τον chic Μάρτιν Πακανόφσκι, αλλά από τον Μάρτιο, το Σεν Μόριτζ και το «Kulm» -από το birthday party, συγκεκριµένα, της Μαργκερίτα Μισόνι- έχουµε να τους δούµε µαζί. Αυτό εγείρει ερωτήµατα στους κόλπους των jet setters σχετικά µε το αν παραµένουν ζευγάρι. Ηδη της χρεώνουν διάφορα νέα φλερτ.
«And just like that» ήρθε πάλι το «Sex and the city»
Τρίτη σεζόν για το «And just like that», µε περισσότερο µαξιµαλιστικές επιλογές µόδας. Για την πρεµιέρα στο Παρίσι, οι Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Σίνθια Νίξον, Κρίστιν Ντέιβις, Σαρίτα Τσουντχάρι και Νικόλ Αρι Πάρκερ διάλεξαν κοµµάτια που άνετα θα βλέπαµε στο «Sex and the city», αλλά πιο «εκκωφαντικά». Η «ήσυχη πολυτέλεια», το έχουµε ξαναγράψει, έχει παρέλθει, µε τις παγιέτες, τα φρου-φρου και τα στρας να «καπελώνουν» εκλεπτυσµένα υφάσµατα, µοτίβα, πατρόν. Στα της «Κάρι Μπράντσο», απαντώντας στο πώς θα ήταν η ζωή της ηρωίδας τώρα, που την κατέστησε γνωστή, η Πάρκερ απάντησε: «∆εν θα ήταν έτσι. Σήµερα “χάνονται” το στυλό, το χαρτί… Το να βρίσκεις τον έρωτα περπατώντας ή σε ένα εστιατόριο, σε ένα µπαρ, εν µέσω δουλειάς»…
H επανεμφάνιση της Νατάσας
Σε σπανιότατη εµφάνιση, η «βασίλισσα των mules», όπως όλα τα εγχώρια ΜΜΕ, ανεξαιρέτως, αποκαλούσαν τη Νατάσα Λιακουνάκου στα ’90s, εθεάθη µε την Τατιάνα Κορωνιά. Πού εντοπίσαµε τις δύο κυρίες της high society των Αθηνών; Στο Μέγαρο Μουσικής, για την ακρίβεια στην (µπαλετική) παράσταση του εξαιρετικού Paris Opera Junior Ballet, που οµολογουµένως ήταν ένα όνειρο. Η Νατάσα Λιακουνάκου θεωρείται από τις πιο σικάτες dames της χώρας. Παλαιότερα ξεφάντωνε συστηµατικά και µας έχει λείψει. Πλέον, διατηρεί πιο σκούρο µαλλί, αλλά παραµένει γοητευτική -και µε το χαµόγελο στα χείλη-, ενώ δεν κυκλοφορεί τόσο συχνά πλέον µε mules - προτιµά και τα flat σανδάλια. Τους φίλους της βέβαια, όπως τον Γιώργο Μαζωνάκη, µε τον οποίο την εντοπίσαµε το περασµένο καλοκαίρι στα σοκάκια της Μυκόνου, δεν τους αλλάζει. Έτσι πάνε αυτά…
Από άλλο έργο
- Ο Σαλβαδόρ Νταλί κλήθηκε να απαντήσει σε χρήστες application, µέσω Τεχνητής Νοηµοσύνης, για το νόηµα της ζωής. Και τι, λέτε, είπε; Συνοψίζεται σε µία µόνο λέξη: «δηµιουργικότητα». Ηταν από τα πολύ ωραία (αναµενόµενα). Και πόσο σωστό τον βρήκα - εγώ, µαζί και ο µισός πλανήτης που το πληροφορήθηκε. Η δηµιουργικότητα συνίσταται στην πεµπτουσία της ύπαρξής µας. Και προσδιορίζεται µε άπειρους τρόπους. Μπορεί να είναι το σπικάζ που κάνει ο Αιµίλιος Χειλάκης µε πάθος και τη γνωστή του χειρουργική ακρίβεια στη χρήση της ελληνικής. Αποσκοπώντας στο να κερδίσει έξτρα χρήµατα για να ανεβάσει µια νέα θεατρική παραγωγή, παίζοντας, στο πλαίσιο της δραµατουργικής της εξέλιξης, κάποιον «απαιτητικό» ρόλο. Μπορεί να είναι τα ταξίδια τα κονσεπτικά που έχει στον νου του ο Αλέκος Συσσοβίτης καθώς πραγµατοποιεί γυρίσµατα στην πάλαι ποτέ Τρούµπα ή, έστω, σε σκηνικό που θυµίζει Τρούµπα της δεκαετίας του ’60, για το «Πόρτο Λεόνε» (που τη νέα σεζόν θα δούµε στον Alpha), ως νέας κοπής Γιώργος Φούντας στα «Κόκκινα φανάρια». Μπορεί να είναι το πιτζαµάκι το εµπνευσµένο από τον ήλιο και τη θάλασσα της Ελλάδας που έφτιαξε η Μαρί-Σαντάλ και προτίµησαν ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα για τον γιο τους. Μπορεί και το νέο κοµµάτι που θα δώσει µε αγάπη -χωρίς να σκέφτεται ούτε κατά διάνοια ανταγωνιστικά- η Μαρίνα Σάττι στη φίλη της, επίσης ερµηνεύτρια, Αναστασία (που, παρεµπιπτόντως, έσκισε το προηγούµενο διάστηµα σε εµφανίσεις της στην Αυστραλία). Μπορεί και η ιδέα που της έδωσε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου (φανατικός της Σάττι. ∆εν είναι τυχαίο ότι συµπρωταγωνιστεί µε την καλλιτέχνιδα στο νέο της σουξέ «Λόλα») για κοινό live.
- Γιατί όχι και η έµπνευση του Βασίλη Κεκάτου να «χρίσει» ηθοποιό τον ράπερ-φαινόµενο ΛΕΞ και να τον προτρέψει να παίξει στην ταινία του «Αγριες µέρες» - η πρεµιέρα του φιλµ έχει οριστεί για τα µέσα Ιουνίου. Ακόµα, η έµπνευση οποιουδήποτε βιρτουόζου φωτογράφου να αξιοποιήσει την A.I. για να στήσει ένα παραµυθένιο σκηνικό, αποσκοπώντας στο να δηµιουργήσει έναν καινούργιο ιστότοπο, για «εκλεκτικούς», µαζί µε έναν φιλόδοξο web designer και έναν πολύπειρο, αλλά πρωτίστως ευφάνταστο art director.
- Γιατί να µην είναι (είναι!) και το… «περνά-περνά η µέλισσα µε τα µελισσόπουλα» και οι περίτεχνες φωλιές τους. Ή η αγκαλιά µιας αρκούδας σε µια γατούλα που καθρεφτίζεται στον φακό και µεταφέρει το µήνυµα πως όλα τα πλάσµατα, εφόσον το θέλουν, αποκτούν κοινούς κώδικες επικοινωνίας, είναι δυνατό να βρεθούν στο ίδιο µήκος κύµατος και να θέσουν ίδιους στόχους. Με ρώτησε λοιπόν µια φίλη «αν είναι ο έρωτας δηµιουργία». Της απάντησα µε το ρητορικό: «Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη; Την αγάπη προτιµώ, ο έρωτας είναι επώδυνος - όπως θα έλεγε και η αγαπηµένη Μαλβίνα Κάραλη». Αν είναι ο έρωτας δηµιουργία, δεν το ξέρω, τον προσπέρασα πια. Η αγάπη όµως, ναι, αναµφίβολα!
Δημοσιεύτηκε στο Secret των Παραπολιτικών