Η Τατιάνα και οι... άντρες, η Αλεξία Μαυρολέων σε µία σέξι φωτογράφιση και το ανεπανάληπτο καλοκαίρι αλά γκρεκ για τη ∆άφνη Καλύβα
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret

Η Τατιάνα και οι... άντρες
Για δείπνο σε κοσµικό θέρετρο (και σε µεγάλα κέφια) εντοπίσαµε την Τατιάνα Μπλάτνικ. Η πρώην σύζυγος του Νικόλαου Ντε Γκρες έχει χορτάσει ταξίδια µε την ψυχή της όλο αυτό το διάστηµα που κυκλοφορεί ελεύθερη - και πολύ ωραία. Συνήθως τα πραγµατοποιεί µε τη µαµά της, Μαρί-Μπλανς Μπιερλάιν, η οποία εξάλλου είναι (και) η καλύτερή της φίλη. Αυτή τη φορά δεν πόζαραν παρέα, αλλά η όµορφη σοσιαλιτέ φωτογραφήθηκε (και) ανάµεσα σε άντρες. Αναφορικά µε το τετ-α-τετ στο ντίνερ -παρεµπιπτόντως, έκανε άψογη bohemian chic, εµπνευσµένη από τα ’70s, εµφάνιση, µε κλου τα ευµεγέθη, εντυπωσιακά σκουλαρίκια της- µε µελαχρινό κύριο, πρόκειται για τον Ρικάρντο ντε Αλµέιντα Φιγκερίντο. Τι µέρος του λόγου είναι; Μία «Τάτι» (η Μπλάτνικ) ξέρει (να σου πει). Μόνο.Μαυρόασπρο και σέξι
Η Αλεξία Μαυρολέων επανέρχεται µε ακόµα µία σέξι φωτογράφιση και µοντέλο της αυτή τη φορά τη Σίντνεϊ. Μισοσκισµένο καλσόν, καπελαδούρα που παραπέµπει στα ένδοξα ’60s, κραγιόν, mules που µοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από τη συλλογή της «βασίλισσας» των mules στα ’90s, Νατάσας Λιακουνάκου, πόζα του τύπου «τώρα θα καταπιώ τον προβολέα» και... τέλος. Η φωτογράφος, γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας, συνεχίζει να προβοκάρει µε τις λήψεις της τους δήθεν, τους λάτρεις του politically correct, εκείνους που δεν ανοίγουν λίγο τους ορίζοντές τους, που δεν µπορούν να «τσαλακωθούν», να «διαβάσουν» αλλιώς µια φωτογράφιση µόδας. Ποιος νοιάζεται... Οχι η Αλεξία πάντως (ούτε εµείς). Tip: Τα µαυρόασπρα κλικ ενισχύουν τη σοφιστικέ «απόχρωση» των κλικ της.

Μη μου ξυπνάτε τη Δάφνη
Καλοκαίρι στην καρδιά µας και, παρότι µπαίνει σιγά-σιγά ο Σεπτέµβριος, «big hair, don’t care», που έλεγε µια φορά κι έναν καιρό η Σίντι Κρόφορντ - ρίχνοντας τα «καρφιά» της σε εκείνους που την έκραζαν, γιατί, παρότι ίσια, πάντα ήθελε να κυκλοφορεί µε φουντωτά µαλλιά. Στο ίδιο τέµπο, καθόλου δεν νοιάζει την Ελληνίδα µοντέλο µε περγαµηνές και από το εξωτερικό ∆άφνη Καλύβα το αεράκι στη Σαντορίνη. «Μη µε ξυπνάτε», µας είπε, ποζάροντας και τόπλες µε φόντο τη θάλασσα και από τα ψηλά του «νησιού του ηφαιστείου». Μη µου τους κύκλους τάραττε και το hot µοντέλο ακόµη απολαµβάνει το ανεπανάληπτο καλοκαίρι αλά γκρεκ. Σύντοµα θα µας τραγουδάει το (classic) «θα σε πάρω να φύγουµε σ’ άλλη γη, σ’ άλλα µέρη». Επονται φωτογραφίσεις. Αλλά και «αδυσώπητα», «απαιτητικά», πολύωρα κάστινγκ.

Από άλλο έργο
- Λέγεται ότι το Μαντείο της ∆ωδώνης το διάλεξαν... πτηνά. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι από τη Θήβα της Αιγύπτου ξεκίνησαν δύο µαύρα περιστέρια, οι Πελειάδες, από τα οποία το ένα πήγε στη Λιβύη, όπου ιδρύθηκε το ιερό του Αµµωνα ∆ία, και το άλλο ταξίδεψε έως τη ∆ωδώνη και κάθισε σε µια βελανιδιά, το ιερό δέντρο του ∆ία, υποδεικνύοντας έτσι το σηµείο όπου «έπρεπε» να ιδρυθεί το µαντείο του θεού. Οι µάντεις ερµήνευαν το θρόισµα των φύλλων της βελανιδιάς και το πέταγµα των πουλιών που φώλιαζαν σε αυτή. Κάπως έτσι, φέτος, το Θερινό Μαντείο ασχολείται µε τους «Ορνιθες», τον λόγο των πουλιών, «µετασχηµατίζοντας» το αριστοφανικό αριστούργηµα. Πώς λοιπόν «διαβάζουµε» τον ήχο, τα κελαηδήµατα, τα νοήµατά τους; Το Θερινό Μαντείο «δουλεύει» τη σκηνική γλώσσα και τα παραγλωσσικά σηµεία της κωµωδίας και των πτηνών. Παράλληλα µε το Θερινό Μαντείο -που γιορτάζει τα έβδοµα γενέθλιά του- εγκαινιάζεται ο θεσµός του Μικρού Μαντείου, ένα θεατρικό εργαστήρι µε θεµατολογία για παιδιά ηλικίας από 8-14 χρόνων.
- Το «µενού» περιλαµβάνει και υποκριτική µελέτη από την (αγαπηµένη) σκηνοθέτιδα Νικαίτη Κοντούρη, που λέει: «Είδα στον ύπνο µου πουλιά και µε προκάλεσαν να τα επισκεφτώ!». «Συµπρωταγωνιστές», ο ηθοποιός Θέµης Πάνου, που τονίζει: «Αγγελιοφόρος, εισέρχοµαι στη σκηνή εξερχόµενος εαυτού». Αλλά και η υπέροχη συνάδελφός του, Αγλαΐα Παππά, που εστιάζει στο «εγερτήριο των πουλιών του Τειρεσία». Το Θερινό Μαντείο ξεκίνησε στις 27 Αυγούστου και ολοκληρώνεται στις 7 Σεπτεµβρίου, µε ενδιάµεση στάση -µεταξύ 29 και 31 Αυγούστου- στο νεόκοπο Μικρό Μαντείο. Είναι από αυτά τα φεστιβάλ που εξιτάρουν και αξίζει να τα προβάλλουµε, γιατί επικεντρώνονται στις νεότερες γενιές - το µέλλον κάθε τόπου. Μέχρι για τη χρήση της θεατρικής µάσκας θα πληροφορηθούν από τον χορευτή-ακροβάτη Καµίλο Μπεντανκόρ, στο πλαίσιο επίσης της υποκριτικής µελέτης («Nα παίξουµε Commedia»). Παράλληλα, πραγµατοποιούνται ανοιχτές εκδηλώσεις για το κοινό: Με διαλέξεις γύρω από τη φύση, τους µύθους και τους θρύλους που τα συνοδεύουν.
- Την Τετάρτη (27/8) που πέρασε (18.30), οι απόφοιτοι της ∆ραµατικής Σχολής «Αρχή» σε µετάφραση Γιάννη Αστερή, σκηνοθεσία Ρηνιώς Κυριαζή, κίνηση Νατάσας Ζούκα, µουσική Βίκυς Καπετανοπούλου, έπαιξαν -τι άλλο- τους «Ορνιθες», µε το κοινό να τους σιγοντάρει. Επεται, αύριο, Κυριακή, 31/8 (18.30), παρουσίαση της ερευνητικής δουλειάς του εργαστηρίου του Μικρού Μαντείου. Ενώ τη µεθεπόµενη Κυριακή (7/9) θα παρουσιαστεί η ερευνητική δουλειά του εργαστηρίου του Θερινού Μαντείου. Οι παραστάσεις πραγµατοποιούνται µε το φως της ηµέρας, πριν από τη δύση του ήλιου, µε φυσικό φωτισµό, δίχως τη χρήση φωτιστικού και ηχητικού εξοπλισµού. Επειδή το Μαντείο είναι «πράσινο», φιλικό προς το περιβάλλον. Και όλα είναι µε ελεύθερη είσοδο. Πάµε ∆ωδώνη, λοιπόν, και αν είστε επαγγελµατίες ηθοποιοί, χορευτές, µουσικοί, εικαστικοί, εκπαιδευτικοί και, βέβαια, σπουδαστές δραµατικών σχολών και φοιτητές σχετικών τµηµάτων, έχετε έναν λόγο παραπάνω!
Δημοσιεύτηκε στο Secret των Παραπολιτικών