Οι σαραντάρες που βάζουν κάτω εικοσάρες και η Κατερίνα Διδασκάλου που παρακολούθησε την ταινία ''Anemone'' στο Μέγαρο Μουσικής Aθηνών
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret

Οι σαραντάρες που βάζουν κάτω εικοσάρες
H Κάια Γκέρµπερ -κόρη της Σίντι Κρόφορντ-, η Ντέβα Κασέλ -κόρη της Μόνικα Μπελούτσι- και η «δική µας» Μαρία-Ολυµπία Ντε Γκρες -κόρη όχι µόνο της βαθύπλουτης, αλλά και fashion icon, διεθνούς βεληνεκούς, Μαρί Σαντάλ Μίλερ-, ανάµεσα σε άλλες, βρίσκονται στην πρώτη γραµµή του µόντελινγκ, εξασφαλίζοντας δουλειές µε την υπογραφή των µεγαλύτερων οίκων µόδας και ειδών πολυτελείας και κοσµετολογίας. Οµως, είναι και µερικές κυρίες που ανήκουν στις ειδικές περιπτώσεις και εξακολουθούν να δρέπουν δάφνες ως µοντέλα. Κάποιες από αυτές δεν είναι καν µοντέλα. Το κοινό τους; Οτι έχουν περάσει τα σαράντα, την ηλικία που, θεωρητικά, σηµατοδοτεί τη... σύνταξη για τις απανταχού επαγγελµατίες του χώρου. Περίτρανο παράδειγµα, η περίπτωση της Οσκαρικής κοκκινοµάλλας σταρ Τζούλιαν Μουρ: πρόκειται για τη «µούσα» της διάσηµης ιταλικής µπράνταs Bottega Veneta και για τη νέα σεζόν, απολαµβάνοντας παχυλή αµοιβή. Στο «µενού» και η Ζιζέλ, που µόλις τη ∆ευτέρα, γνωστή για τις οικολογικές της ανησυχίες, µαζί και δράσεις, ένωσε τις δυνάµεις της µε τον πρίγκιπα Ουίλιαµ, ως µέλος εφεξής του Earthshot Prize Council. Η Ζιζέλ, 45 ετών, είναι η µούσα της Elisabetta Franchi καθώς και πολλών ακόµα φιρµών, σε µια πραγµατικά θεϊκή καµπάνια που αναδεικνύει τόσο τα «ζουµερά» χείλη όσο και τα ατελείωτα πόδια της.


Για φινάλε, έχουµε την 1,85 µ. Γερµανίδα supermodel της «χρυσής» σειράς των 80s-90s Κλόντια Σίφερ (φωτ. κάτω κέντρο), που από το 2023 γιορτάζει τα γενέθλιά της στη χώρα µας - εν µέσω καλοκαιρινών βακάνς φυσικά. H Kλόντια, µετά την καλοκαιρινή καµπάνια ως πρόσωπο της εξίσου «ηχηρής» και επιτυχηµένης µε τις προηγούµενες εταιρείες Chloé, συνέχισε ως ambassador της Ντόνα Κάραν, και µάλιστα για την επετειακή κολεξιόν των 40ών χρόνων στον χώρο της διάσηµης σχεδιάστριας, που είναι ταυτισµένη µε τη Νέα Υόρκη (σηµειωτέον, διαθέτει την πολύ κερδοφόρα νεανική φίρµα Donna Karan New York, γνωστή ως DKNY).


TIP: Αν στήναµε αντίστοιχη έρευνα προ επταετίας, πρώτο-πρώτο στη λίστα µας θα φιγουράριζε το όνοµα της «µούσας» του διεθνούς φήµης φωτογράφου Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ, µουσικού και fashion icon, ∆άφνης Γκίνες. Η µητέρα του δισεκατοµµυριούχου δηµοσιογράφου-επιχειρηµατία Νικόλα Νιάρχου, που έχει περάσει πια τα 55, τον συγκεκριµένο χρόνο ήταν το πρόσωπο για τη statement τσάντα του Balmain, BBox. Για τις ανάγκες, δε, της καµπάνιας, οδήγησε... φορτηγό. (Ανεπανάληπτη!).
Από άλλο έργο
- Τη ζεστή νύχτα της περασµένης Κυριακής, η Κατερίνα ∆ιδασκάλου τελευταία στιγµή αποφάσισε να φορέσει γκρι ολόµαλλο καπέλο. Εσπευσε στο Μέγαρο Μουσικής Aθηνών για να παρακολουθήσει την ταινία «Anemone», που σηµατοδοτεί την επάνοδο του τρεις φορές Οσκαρικού Ντάνιελ Ντέι Λιούις στον κινηµατογράφο. Το έργο το έχουν κατακράξει διεθνώς (το 5,9 του Internet Movie Data Base, της µεγαλύτερης και πλέον έγκριτης βάσης κινηµατογραφικών δεδοµένων, τα λέει όλα), αλλά δεν έχει καµία σηµασία: ο τρεις φορές Οσκαρικός σούπερ σταρ -ή, µάλλον, αντιστάρ-, γελαστός, µίλησε για τη χαρά του που τον σκηνοθέτησε ο γιος του, Ρόναν, ο οποίος ήρθε µαζί του στην Αθήνα. Ο Λιούις κατέλυσε, όπως πάντα, στο «Grande Bretagne»... ∆εν ήταν, θα το έχετε µάλλον ακούσει, η πρώτη φορά που βρέθηκε στη χώρα µας. Αυτό συµβαίνει στάνταρ όταν θέλει να µπουστάρει κάποιο πρότζεκτ στο οποίο πιστεύει πολύ.
- Ελεγα, λοιπόν, να σταθούµε στη ∆ιδασκάλου και στο καπέλο της, το οποίο επέλεξε ως φόρο τιµής στη µνήµη της Νταϊάν Κίτον, της σπουδαίας Οσκαρικής ηθοποιού και fashion icon -µε εκείνο το χαρακτηριστικό ανδρόγυνο στυλ, µε σήµα-κατατεθέν τα καπέλα, τα γιλέκα, τις καπαρντίνες, τα fl at παπούτσια και, τέλος, το ελάχιστο µακιγιάζ-, που έφυγε από τη ζωή. Μια ζωή πληµµυρισµένη στο φως που µοίραζε αφειδώς σε όποιον γνώριζε. Μεταξύ αυτών, στους τρεις µεγάλους έρωτές της: Γουόρεν Μπίτι, Γούντι Αλεν, Αλ Πατσίνο. Οταν κάποιος, πόσω µάλλον αν µιλάµε για κάποιον µεγάλο και τρανό, συγχρόνως και αντισυµβατικό, όπως η Κίτον, αφήνει τα εγκόσµια, είναι λογικό να ακολουθεί παραλήρηµα: ο καθένας από αυτούς που γνώρισε ή/και συνάντησε ανακαλεί µνήµες, αφηγείται ιστορίες, γλυκά -συνήθως- ντεσού.
- ΟΚ, λοιπόν, µε την Κίτον... Εφυγε από τη ζωή, πάπαλα. «Μέχρι εκεί ήταν το καντήλι της», που λένε. Οταν κάποιοι «πεθαίνουν» ανθρώπους, δηµοσίως µάλιστα, πώς (σας) φαίνεται; Στην παγίδα να στείλει πρόωρα στον Αγιο Πέτρο τη Χρυσούλα ∆ιαβάτη έπεσε η συνάδελφός της, ηθοποιός, Καίτη Φίνου. Ανάρτησε σχετικό κείµενο στα social, το «κατέβασε» λίγο µετά και αργότερα «ζήτησε» συγγνώµη. Ενδιάµεσα, ο σύζυγος της ∆ιαβάτη, εκλεκτός ηθοποιός, Νικήτας Τσακίρογλου, επιβεβαίωσε ότι «είναι ζωντανή». Και γιατί να µην είναι; Ποιος πέθανε από οστεοαρθρίτιδα; Επειτα, η Φίνου σηµείωσε πως εννοούσε την «Μπεµπέκα» Αννα Κυριακού. Γιατί να δηµοσοποιήσει το οτιδήποτε για κάποιον συνάδελφό της µε τον οποίο -εκ του αποτελέσµατος- δεν είχε προσωπική επαφή; ∆εν το κατάλαβα ούτε εγώ ούτε κανείς, στην τελική.
- Το σχόλιο δικό σας, και, κλείνοντας, εστιάζω στο µότο της Λουκίας Λαιµού -γόνο της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας, life coach, ψυχολόγο-, που έχει παραδώσει και σεµινάρια διαχείρισης πένθους: «Ενα βήµα τη φορά». Προσωπικά, καθότι, δυστυχώς εν προκειµένω, έµπειρη, πιστεύω ότι οι απώλειες δεν ξεπερνιούνται. Απλώς, αναγκαστικά -για να επιβιώσεις- µαθαίνεις να ζεις χωρίς τους ανθρώπους ή/και τα ζώα σου. Αυτές τις υπέροχες, άδολες ψυχούλες που προτάσσουν τα «χεράκια» κοιτάζοντάς µας µε αυτά τα µαγικά µάτια (αν µιλάµε για σκυλάκι) ή «ρονρονίζοντας» (τα γατάκια) στην αγκαλιά µας στις πιο δύσκολές µας στιγµές...