Σε μία περίπλοκη διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών για το Grand Prix Καναδά, ο George Russell έκανε την έκπληξη και κατέκτησε την πρώτη του pole position με τη Mercedes στη φετινή σεζόν της Formula 1 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Μόντρεαλ. Ο Βρετανός χρησιμοποίησε τη μέση γόμα για την τελική του προσπάθεια και αυτή φαίνεται να ήταν η σωστή επιλογή ελαστικών, καθώς και ο Max Verstappen, που βρέθηκε στη 2η θέση, 0,16 δλ. πίσω από τον Russell, έκανε την ίδια.


Formula 1: Pole position... έκπληξη του Ράσελ στο Grand Prix του Καναδά

Οι δύο οδηγοί, που είχαν συγκρουστεί μεταξύ τους στο GP Ισπανίας, είχαν εκκινήσει με την ίδια διάταξη και πέρυσι στο Μόντρεαλ, ωστόσο, αυτή τη φορά ο Russell θα μπορεί να είναι πιο επιθετικός στη μάχη του με τον Ολλανδό, καθώς έχει μεγαλύτερο περιθώριο πόντων ποινής στην αγωνιστική του άδεια, όπως ανέφερε στις δηλώσεις του. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η επιλογή μαλακών ελαστικών που έκαναν οι McLaren και Ferrari ήταν η λανθασμένη. Αν και η μαλακή γόμα προσέφερε περισσότερη πρόσφυση, η μέση γόμα παρείχε περισσότερη στήριξη (και αυτοπεποίθηση στους οδηγούς) και αντιμετώπιζε καλύτερα τα επιθετικά kerb.

Παρά την αρκετά υψηλή θερμοκρασία ασφάλτου (άνω των 40 βαθμών Κελσίου), η Mercedes είχε τη δυνατότητα να επωφεληθεί, καθώς λόγω του λείου ασφαλτοτάπητα, τα ελαστικά λειτουργούσαν σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες και εκεί βρίσκεται το πλεονέκτημα του γερμανικού μονοθεσίου. Με πολύ καλή επιτάχυνση από τις αργές στροφές, όπου ίσως βοήθησε και η νέα πίσω ανάρτηση (της Imola) σε συνδυασμο με έναν πολύ καλό γύρο από τον Russell, ήρθε η επιτυχία για τον Βρετανό, με αρκετά μεγάλη διαφορά.


Ο Verstappen αν και θα ήθελε την pole, ήταν ευχαριστημένος από την προσωπική του απόδοση όσο και του μονοθεσίου της Red Bull. Η RB21 ήταν στημένη με "λιγότερο φτερό" και ήταν ταχύτατη στις ευθείες, εκμεταλλευόμενη και το πολύ αποδοτικό DRS της. O Ολλανδός ήταν ευχαριστημένος με το πλαίσιο λειτουργίας εντός του οποίου είχε βρεθεί εξαρχής αυτό το τριήμερο το μονοθέσιο.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ MOTOR ONE