Στο επίκεντρο της προσοχής βρέθηκε το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο αδικοχαμένος αστέρας της Λίβερπουλ, Ντιόγκο Ζότα, λίγες ημέρες πριν το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή του ίδιου και του αδερφού του Αντρέ Σίλβα που επέβαινε στο ίδιο αυτοκίνητο.

Σημειώνεται πως, το εντυπωσιακό supercar τράβηξε τη προσοχή όλων, αφού πρόκειται για τη Lamborghini Huracán STO, ένα από τα πιο ακραία μοντέλα που έχει κατασκευαστεί ποτέ η ιταλική φίρμα, με συγκλονιστικές προδιαγραφές ενός ξεκάθαρα αγωνιστικού οχήματος.

Συγκεκριμένα, το STO προέρχεται από τα αρχικά Super Trofeo Omologata. Πρόκειται ουσιαστικά για την street legal εκδοχή της αγωνιστικής Huracán Super Trofeo EVO και της GT3 EVO. Μάλιστα το concept του μοντέλου βασίστηκε στη μεταφορά της αίσθησης πίστας στο δρόμο -με τη Lamborghini να θυσιάζει την άνεση και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, υπέρ της ακατέργαστης οδηγικής εμπειρίας.

diogo-joto-laborgini1
diogo-joto-laborgini2

Lamborghini Huracán STO: Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ειδικότερα, κάτω από το καπό της Huracán STO βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5.2 λίτρων, με απόδοση 640 ίππων και 565 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επιτρέποντας επιτάχυνση 0–100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 310 km/h.

Το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.339 κιλά, χάρη σε ευρεία χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου, ενώ η αεροδυναμική σχεδίαση είναι βγαλμένη από endurance αγώνες - με τεράστιες εισαγωγές αέρα, αγωνιστικό splitter, ρυθμιζόμενο πίσω πτερύγιο και διαχύτη.

Τονίζεται ότι, ο Ντιόγκο Ζότα είχε εμφανιστεί αρκετές φορές με τη συγκεκριμένη Lamborghini – σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν μοντέλο Huracán STO σε μπλε απόχρωση με μαύρες λεπτομέρειες και carbon στοιχεία στο καπό και στο εσωτερικό. Το εσωτερικό ήταν εξίσου «αγωνιστικό»: μπάκετ καθίσματα, τιμόνι με flat bottom, carbon paddles και σχεδόν ανύπαρκτη ηχομόνωση. Το κόστος της συγκεκριμένης έκδοσης ξεπερνά τις 320.000 ευρώ, χωρίς τις εξατομικεύσεις.