Μετά τον θρίαμβό του στη Μόντσα, ο Μαξ Φερστάπεν σάρωσε τα πάντα στο πέρασμά του με τη Red Bull και στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν στη Formula 1! Ο Ολλανδός πρωταθλητής ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος από την εκκίνηση μέχρι το φινάλε και πέτυχε τη δεύτερη σερί νίκη του τη στιγμή που ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Όσκαρ Πιάστρι κατέληξε στη μπαριέρα στον πρώτο γύρο και ο Λάντο Νόρις δεν βρέθηκε σε καλή ημέρα και τερμάτισε στην έβδομη θέση. Στο βάθρο ανέβηκαν εν μέσω αποθέωσης και οι Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ.


Kυρίαρχος και σαρωτικός και στο GP της Formula 1 στο Αζερμπαϊτζάν ο Μαξ Φερστάπεν

O Max Verstappen κατέκτησε για πρώτη φορά φέτος συνεχόμενες νίκες και όχι μόνο αυτό: πέτυχε το 6ο grand slam της καριέρας του (ισοφαρίζοντας τον Hamilton), καθώς πήρε pole position, νίκη, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και ήταν επικεφαλής καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μάλιστα, ο Ολλανδός έχει βρεθεί επικεφαλής φέτος για περισσότερους γύρους από τον Lando Norris.

Την ίδια στιγμή, ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri, είχε ατύχημα στον 1ο γύρο και έσπασε ένα σερί 34 αγώνων στους βαθμούς και 44 τερματισμών. Αλλά ο Lando Norris, έχοντας δει την καρό σημαία στην 7η μόλις θέση, δεν κατάφερε -με το χθεσινό λάθος του στις κατατακτήριες δοκιμές- να εκμεταλλευτεί το στραβοπάτημα του team-mate του στη McLaren, και ανέκτησε μόνο 6 βαθμούς, και παραμένει 25 βαθμούς πίσω από τον Piastri.

formula-1

Παράλληλα, ο Verstappen βρίσκεται "μόνο" 69 βαθμούς πίσω από τον Piastri και με την αναγέννηση της Red Bull στους δύο τελευταίους αγώνες, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τίποτα. Ο George Russell, σε ένα Σαββατοκύριακο που δεν αισθανόταν καλά, κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, το οποίο συμπλήρωσε ο Carlos Sainz, κάνοντας τη μεγάλη έκπληξη. Ο Ισπανός το χαρακτήρισε το καλύτερο βάθρο της καριέρας του, καθώς η Williams είχε να γιορτάσει κάτι αντίστοιχο από το "GP" Βελγίου του 2021.


Ο Verstappen, έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα και χωρίς δυνατούς αντιπάλους γύρω του, είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό στους αρχικούς γύρους, για να επεκτείνει τη ζωή των ελαστικών του και να κυριαρχήσει απόλυτα, χωρίς να υπάρχει αντίπαλος να τον απειλήσει. Η στρατηγική ήταν ιδανική και με τη Red Bull να βλέπει ότι δεν είχε επικίνδυνους αντιπάλους στη σειρά εκκίνησης, έκανε τη σωστή επιλογή να εκκινήσει με τη σκληρή γόμα, κάτι που αποδείχθηκε η καλύτερη στρατηγική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ MOTOR ONE