Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία του Ιράν κατήγγειλε ότι οι αμερικανικές αρχές "προκάλεσαν προβλήματα" κατά την άφιξη της ομάδας στο Σιάτλ για το Μουντιάλ 2026 καθυστερώντας αδικαιολόγητα τον επιθετικό του Ολυμπιακού και εκ των σταρ της ομάδας, Μεχντί Ταρέμι, καθώς και τον βοηθό προπονητή, Σαΐντ Αλχοΐ.

Διαβάστε: Μουντιάλ 2026: Το Ιράν παρέταξε τη γηραιότερη ενδεκάδα στην ιστορία των Παγκοσμίων Κυπέλλων!

Ταλαιπωρία για το Ιράν στο Μουντιάλ 2026 - Το περιστατικό με Ταρέμι

Σύμφωνα με το ιρανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο ISNA, τα υπόλοιπα μέλη της αποστολής αναγκάστηκαν να περιμένουν για αρκετή ώρα στο αεροδρόμιο μέχρι να επιτραπεί στους δύο άνδρες να επανενσωματωθούν με την υπόλοιπη ομάδα, ενόψει της κρίσιμης αναμέτρησης της Παρασκευής κόντρα στην Αίγυπτο για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Μέχρι στιγμής, οι αρχές των ΗΠΑ δεν έχουν τοποθετηθεί επίσημα για το συμβάν, ούτε έχουν διευκρινιστεί οι ακριβείς λόγοι της καθυστέρησης αυτής.

Το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να αναζωπυρώσει την ένταση, μόλις λίγες ημέρες μετά την απόφαση των Αμερικανών να χαλαρώσουν τους αυστηρούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς που είχαν επιβληθεί στο Ιράν, έπειτα από έντονες διαμαρτυρίες της Τεχεράνης για τις συνθήκες προετοιμασίας.

Υπενθυμίζεται ότι η εθνική ομάδα του Ιράν έχει ως βάση της την Τιχουάνα του Μεξικού και το αρχικό πρωτόκολλο των ΗΠΑ υποχρέωνε τους παίκτες να μπαίνουν στη χώρα λίγο πριν από τις αναμετρήσεις τους και να αποχωρούν αμέσως μετά. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Αμίρ Γκαλενόι, είχε εξαπολύσει δριμεία επίθεση για αυτή την απόφαση, τονίζοντας ότι οι συνεχείς μετακινήσεις στα σύνορα εξαντλούν τους ποδοσφαιριστές του.

Αν και αυτή την εβδομάδα δόθηκε ειδική άδεια στο Ιράν να ταξιδέψει στο Σιάτλ δύο ημέρες νωρίτερα, η νέα αυτή καθυστέρηση στο αεροδρόμιο αποδεικνύει ότι οι τεταμένες πολιτικές σχέσεις μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης συνεχίζουν να ρίχνουν βαριά τη σκιά τους στο Μουντιάλ 2026, μετατρέποντας την καθημερινότητα της ομάδας σε έναν διαρκή "γολγοθά" γραφειοκρατίας και μέτρων ασφαλείας.