Τίτλοι τέλους στη μακρόχρονη συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Σακίλ ΜακΚίσικ! Η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα το "διαζύγιο" με τον Αμερικανό φόργουορντ, ο οποίος αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της ομάδας τα τελευταία επτά χρόνια, πανηγυρίζοντας πλήθος τίτλων και γράφοντας τη δική του ιστορία στο λιμάνι. Η αποχώρηση του παίκτη είχε ουσιαστικά προαναγγελθεί από τον ίδιο, καθώς το απόγευμα της Τετάρτης (24/6) ο ίδιος αποχαιρέτησε τους "ερυθρόλευκους" μέσω μξιας συγκινητικής ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε: Συγκινητικό αντίο από τον ΜακΚίσικ: "Ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα μέρος του εαυτού μου"


"Από το πρώτο του κάρφωμα με τα κόκκινα και λευκά μέχρι το τελευταίο του στον τελικό της Ευρωλίγκας, στην πορεία προς την κορυφή της Ευρώπης. Επτά χρόνια πίστης, πάθους και αφοσίωσης. Ένας αληθινός μαχητής του Ολυμπιακού, πάντα έτοιμος να δώσει τα πάντα για την ομάδα. ΜακΚίσικ σε ευχαριστούμε για όλα. Θα είσαι πάντα ένας από εμάς", το συγκινητικό μήνυμα της "ερυθρόλευκης" ΚΑΕ στα social media.

Επτά χρόνια... μαζί Ολυμπιακός και ΜακΚίσικ - Οι ερυθρόλευκες επιτυχίες

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί και επίσημα ο Σακίλ ΜακΚίσικ, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας των δύο πλευρών έπειτα από επτά χρόνια κοινής πορείας. Ο ΜακΚίσικ εντάχθηκε στο δυναμικό των Πειραιωτών τον Φεβρουάριο του 2020 και κατά τη διάρκεια της παρουσίας του εξελίχθηκε σε μία από τις πλέον χαρακτηριστικές φυσιογνωμίες της ομάδας. Με τη φανέλα του Ολυμπιακού κατέκτησε τέσσερα πρωταθλήματα Ελλάδας (2022, 2023, 2025, 2026), τρία Κύπελλα Ελλάδας (2022, 2023, 2024), τέσσερα Σούπερ Καπ (2022, 2023, 2024, 2025), ενώ πανηγύρισε και την κατάκτηση της Euroleague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.

Παράλληλα, ο 35χρονος άσος συγκαταλέγεται στους παίκτες που συμμετείχαν και στα πέντε διαδοχικά Final Four του Ολυμπιακού στην Euroleague, από το 2022 έως και το 2026, αποτελώντας βασικό μέλος μίας από τις πιο επιτυχημένες περιόδους στην ιστορία του συλλόγου. Έτσι, ολοκληρώνεται ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο για τον Σακίλ ΜακΚίσικ και τον Ολυμπιακό, με τον Αμερικανό να αφήνει ισχυρό αποτύπωμα στην πορεία των "ερυθρολεύκων" τα τελευταία χρόνια.

Αναλυτικά όσα αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

"Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ. Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε "ευχαριστώ" στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.

Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.

Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου. Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας".