Μετά από μια μακρά κοινή πορεία γεμάτη τίτλους και επιτυχίες, η Ρεάλ Μαδρίτης και ο Ντάνι Θεμπάγιος αποφάσισαν, με κοινή συναίνεση, να προχωρήσουν στη λύση του συμβολαίου τους. Ο Ανδαλουσιάνος μέσος αποχαιρετά τους "μερένχες" έπειτα από εννέα χρόνια που ανήκε στον σύλλογο, αναζητώντας τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Διαβάστε: Μεχντί Ταρέμι για την παρουσία του Ιράν στο Μουντιάλ 2026: "Είναι ξεκάθαρο πως δεν είμαστε ευπρόσδεκτοι εδώ"

Η "βασίλισσα" ανακοίνωσε το διαζύγιο με μια επίσημη τοποθέτηση, στην οποία "εκφράζει τις ευχαριστίες της στον Ντάνι Θεμπάγιος για τη δέσμευση και τη δουλειά του όλο αυτό το διάστημα που υπερασπίστηκε τη φανέλα μας και εύχεται στον ίδιο και στην οικογένειά του καλή τύχη σε αυτό το νέο στάδιο της ζωής τους. Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι και θα είναι πάντα το σπίτι του".

Ντάνι Θεμπάγιος: Μια γεμάτη τροπαιοθήκη με 16 τίτλους

Στην ανακοίνωσή του, ο μαδριλένικος σύλλογος έκανε έναν απολογισμό της διαδρομής του 29χρονου χαφ, ο οποίος αποκτήθηκε το 2017 και έζησε μια από τις πιο χρυσές περιόδους της ιστορίας της ομάδας. Στις επτά σεζόν που αγωνίστηκε στην πρώτη ομάδα (έχοντας μεσολαβήσει και ένας δανεισμός στην Άρσεναλ), ο Θεμπάγιος κατέγραψε 215 συμμετοχές και πανηγύρισε την κατάκτηση 16 τροπαίων: 3 Champions League, 4 Παγκόσμια Κύπελλα Συλλόγων, 3 Super Cup Ευρώπης, 2 Πρωταθλήματα Ισπανίας, 1 Κύπελλο και 3 Super Cup Ισπανίας.

Το συγκινητικό "αντίο" του Θεμπάγιος

Από την πλευρά του, ο ποδοσφαιριστής θέλησε να εξηγήσει τους λόγους της απόφασής του με ένα μακροσκελές και φορτισμένο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: "Μετά από 9 χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της ζωής μου. Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση. Δεν ήταν ούτε μια εύκολη χρονιά, και ίσως ακριβώς γι' αυτό ένιωσα ότι είχε έρθει η στιγμή να βάλω μια τελεία και να αντιμετωπίσω μια νέα πρόκληση με την ίδια προσμονή που έφτασα εδώ μια μέρα".

Ο Ισπανός μέσος ευχαρίστησε τον πρόεδρο Φλορεντίνο Πέρεθ, τους προπονητές, τους συμπαίκτες του και το προσωπικό της ομάδας, ενώ έστειλε ένα ιδιαίτερο μήνυμα στους οπαδούς: "Πάνω απ' όλα, ευχαριστώ τον κόσμο της Ρεάλ. Ευχαριστώ για την άνευ όρων υποστήριξή σας, για τις απαιτήσεις σας, για το ότι γιορτάσατε μαζί μου τις πιο ευτυχισμένες στιγμές και ήσασταν εκεί και στις πιο δύσκολες. Φεύγω με την ηρεμία ότι τα έδωσα όλα για αυτό το έμβλημα, ότι υπερασπίστηκα αυτά τα χρώματα με περηφάνια και με την καρδιά μου. Η Ρεάλ Μαδρίτης θα είναι πάντα ένα κομμάτι μου. Hala Madrid".