Ο Κώστας Αντετοκούνμπο, αποχώρησε και επίσημα από τον Ολυμπιακό και θα συνεχίσει την μπασκετική του καριέρα στην Θεσσαλονίκη και τον Άρη, με τον οποίο αγωνίστηκε και την φετινή σεζόν ως δανεικός. 

Διαβάστε: Γιάννης Αντετοκούνμπο: "Ήθελα να αφήσω το μπάσκετ - Πλέον είμαι άθραυστος"

Κώστας Αντετοκούνμπο: Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού

"Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του".

Ο Κώστας Αντετοκούνμπο, έχει καταφέρει να διαγράψει μια αξιοζήλευτη πορεία μέχρι στιγμής στο μπάσκετ, αφού ήταν μέλος της νικητήριας ομάδας των Λος Άντζελες Λέικερς το 2020, ενώ έχει κατακτήσει τρόπαια και με τον Παναθηναϊκό AKTOR, πρωτάθλημα Ελλάδας και Euroleague, ενώ με τίτλους έκλεισε και την θητεία του στον Ολυμπιακό, ο οποίος κατέκτησε την Euroleague και το πρωτάθλημα Ελλάδας. Παράλληλα, κατέκτησε και το χάλκινο μετάλλιο στο Eurobasket με την Εθνική ομάδα.