Σήμερα θα σας διηγηθώ μια ιστορία που εξελίχθηκε στις αρχές της εβδομάδας και αφορά την Τράπεζα Πειραιώς και τον ιδρυτή της, Μιχάλη Σάλλα.

Εν μέσω της κρίσης που πλήττει το εν λόγω πιστωτικό ίδρυμα, έμαθα ότι προέκυψε ένα θέμα, αυτή τη φορά με τον «πελάτη Σάλλα».

Με το επιχείρημα πως «δεν σας θέλουμε για πελάτες», η τράπεζα ζήτησε να κλείσουν όλοι οι εταιρικοί καταθετικοί λογαριασμοί και οι κάρτες (που εξοφλούνται στο ακέραιο) της επιχείρησης Semeli και της Lyktos Group, εταιρειών που ανήκουν στον Μιχάλη Σάλλα.

Aυτό, αν δεν είναι αστείο ή αβλεψία κάποιας αρμόδιας υπηρεσίας, έχει όλα τα συστατικά της στοχευμένης μικροπρέπειας και της εκδικητικής λογικής, αφού κανείς δεν μπορεί να αξιολογήσει ως σοβαρή μια τέτοια ενέργεια.

Φυσικά, περί τα τέλη της εβδομάδας, προφανώς και κατάλαβαν την γκάφα και άρχισαν να τη μαζεύουν, επιβεβαιώνοντας όλα τα παραπάνω.

Ωστόσο, είναι ένα ακόμη δείγμα του πόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο των τραπεζικών στελεχών σε μια δύσκολη χρονική συγκυρία για την ελληνική οικονομία.