Η αποκάλυψη ότι ο Μάρης πριν από τις εσωκοµµατικές εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να χρηµατοδοτήσει µε 1,2 εκατ. ευρώ (ως χορηγία) την κοµµατική εφηµερίδα «Αυγή» είναι αλήθεια ότι δεν προκάλεσε και τόσο µεγάλη έκπληξη στους παροικούντες την εγχώρια Ιερουσαλήµ. Και αυτό γιατί εδώ και χρόνια ο εν λόγω επιχειρηµατίας αναζητούσε (και αυτό φαινόταν) ρόλο στα δηµόσια πράγµατα µέσα και από την ενασχόλησή του µε τον θαυµαστό χώρο των media.

Εκτός από την 24Media, την οποία προσπάθησε να κάνει το θεσµικό µαγαζί του ΣΥΡΙΖΑ, ο Μάρης, στις αρχές της δεκαετίας του 2010, ως γνωστόν, συµµετείχε και στο εκδοτικό εγχείρηµα της εφηµερίδας «Δηµοκρατία». Προφανώς ο άνθρωπος πίστευε ότι ένας επιχειρηµατίας µπορεί µε την ίδια άνεση που ένα Μέσον του στηρίζει τον Τσίπρα, µε ένα άλλο (στο οποίο συµµετέχει) να στηρίζει τον Καραµανλή, τον Προκόπη Παυλόπουλο και, γιατί όχι, τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Και επειδή η επένδυση στα media είναι ακριβό σπορ, είχε αποφασίσει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, όπως αποδείχθηκε και µε τη χορηγία του 1,2 εκατ. ευρώ προς την ανύπαρκτη κυκλοφοριακά κοµµατική εφηµερίδα «Αυγή».

Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 15/1