Πριν από λίγες μέρες ένας άνεργος καταδικάστηκε από το Δικαστήριο στην Καλαμάτα γιατί πριν από τρία χρόνια πέρασε από τα διόδια για να έρθει στην Αθήνα, χωρίς να πληρώσει. Το ίδιο έκανε και σε ότι αφορά την εξαγορά της ποινής που του επιβλήθηκε με αποτέλεσμα να του βάλουν χειροπέδες και να οδηγηθεί στην φυλακή.

Η εικόνα του κ. Τσίπρα να συμπαραστέκεται στο κίνημα κατά των διοδίων όταν ήταν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να φωτογραφίζεται ανάμεσα στα μέλη του κινήματος είναι φαίνεται, μια μακρινή ανάμνηση. Θα περίμενε κανείς αφού ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να το κάνει , το τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ να βρει δυο φιλόφρονες λόγους συμπαράστασης προς τον άνεργο φυλακισμένο. Τίποτα. Η κυβερνητική στροφή έχει «ντελαπάρει» και το Κόμμα. Η αλλοίωση της φυσιογνωμίας του είναι πλήρης και οριστική…

Πριν από λίγες μέρες έγινε γνωστό από δημοσίευμα γερμανικού περιοδικού πως η εταιρεία Fraport προτίθεται να ζητήσει αποζημίωση εβδομήντα εκατομμυρίων από το ελληνικό Δημόσιο διότι διαπίστωσε ελλείψεις στα αεροδρόμια ύστερα από έρευνα που έκανε για λογαριασμό της εμπειρογνώμονας. Τι ακριβώς διαπίστωσε ο «ανεξάρτητος» εμπειρογνώμονας: Ότι υπάρχουν χιλιάδες καμένες λάμπες φωτισμού, πυροσβεστήρες που λείπουν η δεν λειτουργού, πόρτες που έχουν σπάσει κλπ.

Το γιατί ο εμπειρογνώμονας τα ανακάλυψε εκ των υστέρων κι όχι όταν η Fraport έκανε τον έλεγχο για να παραλάβει τα αεροδρόμια είναι άλλης τάξεως ζήτημα. Τώρα κοστολογεί τις ζημιές σε εβδομήντα εκατομμύρια και ζητεί να ξηλωθεί το ελληνικό Δημόσιο. Θυμίζω πρόκειται για την εταιρεία που «φρόντισε» να αντιδράσει σε δημοσίευμά μας για αμοιβές σε εργαζόμενους ύψους 250 ευρώ τον μήνα. Διέψευσε ότι δίνει τέτοιους μισθούς αλλά δεν διέψευσε ότι μπορεί να δίνονται τέτοιοι «μισθοί» από εταιρείες που συνεργάζονται μαζί της και αναλαμβάνουν διάφορες εργασίες στα συγκεκριμένα αεροδρόμια…

Πάμε παρακάτω: Οι «επενδυτές» της Fraport πήγαν να τινάξουν την συμφωνία με το ελληνικό δημόσιο στον αέρα προκειμένου να πετύχουν το εξής εντυπωσιακό. Να πάρουν δάνειο ,με την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου και την συνδρομή της ALPHA BANK, για να πληρώσουν το τίμημα εξαγοράς. Εννοείται ότι το πέτυχαν! Για να ολοκληρωθεί όμως η αγορά η εταιρεία απαίτησε και πέτυχε εγγυήσεις ότι τα κεφάλαια που θα επενδυθούν δε θα χαθούν .Έτσι το ελληνικό Δημόσιο έδωσε τις εγγυήσεις ενεργοποιώντας βασιλικό διάταγμα του 1953 που εγγυάται την επιστροφή των χρημάτων που θα "επενδύσουν" οι Γερμανοί!

Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι Γερμανοί πήραν την διαχείριση των ελληνικών αεροδρομίων σχεδόν εκβιαστικά, για να διασώσουν την μητρική εταιρεία η οποία είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως αποδείχθηκε από την ανάγνωση των ισολογισμών της. Τώρα αντί να προχωρήσουν σε επενδύσεις στα συγκεκριμένα αεροδρόμια, ετοιμάζονται να ζητήσουν από πάνω εβδομήντα εκατομμύρια.

Ετσι γίνομαι κι εγώ επενδυτής. Και θα τα κατάφερνα αν είχα πίσω μου την γερμανική κυβέρνηση να πιέζει την ελληνική για να προχωρήσει η επένδυση και το ελληνικό Δημόσιο να εγγυάται υπέρ εμού σε ελληνική τράπεζα για να μου χορηγήσει το δάνειο με το οποίο θα το πληρώσω. Δεν είμαι όμως επενδυτής .Είμαι ο άνεργος από την Καλαμάτα και οδηγούμαι στην φυλακή γιατί δεν πλήρωσα τα διόδια όταν ανέβηκα στην Αθήνα. Κι αυτοί που κάποτε μου συμπαραστεκόντουσαν είναι στην κυβέρνηση και εγγυώνται για τα δάνεια της γερμανικής εταιρείας που τα παίρνει από τις ελληνικές τράπεζες οι οποίες ανακεφαλαιοποιήθηκαν με λεφτά των ελλήνων πολιτών. Απλά είναι τα πράγματα….