Ο MrBeast έσπασε το φράγμα, ξεπερνώντας τους 400 εκατ. συνδρομητές στο YouTube
Πώς ξεκίνησε το YouTube ο MrBeast
Η διαφορά του MrBeast από το δεύτερο πιο δημοφιλές κανάλι, το ινδικό μουσικό κανάλι T-Series, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές

Ο Τζίμι Ντόναλντσον, ευρύτερα γνωστός με το ψευδώνυμο MrBeast, σημείωσε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο, καθώς το κύριο κανάλι του στο YouTube ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια συνδρομητές. Το εντυπωσιακό αυτό επίτευγμα καταγράφηκε την 1η Ιουνίου 2025, καθιστώντας τον, τον πρώτο δημιουργό περιεχομένου που φτάνει σε τόσο υψηλό αριθμό συνδρομητών. Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφορά του MrBeast από το δεύτερο πιο δημοφιλές κανάλι, το ινδικό μουσικό κανάλι T-Series, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές, γεγονός που αποτυπώνει την τεράστια απήχηση και δημοτικότητα του Αμερικανού YouTuber. Με μέσο όρο σχεδόν 350.000 νέους συνδρομητές την ημέρα, ο MrBeast παρουσίασε εκρηκτική ανάπτυξη.
Διαβάστε: Μπορεί ο βασιλιάς του YouTube να τα καταφέρει στην τηλεόραση;
Τον Ιανουάριο του 2025 είχε 341 εκατομμύρια ακόλουθους και μέσα σε διάστημα 6 μηνών κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 400 εκατομμυρίων, καταγράφοντας άλμα που λίγοι μπορούσαν να φανταστούν. Έτσι, με μια ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο MrBeast ευχαρίστησε τους φανς του, θυμίζοντας την πορεία του τα τελευταία δέκα χρόνια. «Πριν από δέκα χρόνια, πολλοί θεωρούσαν τρέλα την εμμονή μου με το YouTube. Σήμερα, αυτό το πάθος οδήγησε σε κάτι που ποτέ δεν φανταζόμουν», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το φαινόμενο MrBeast
Ο MrBeast έχει μεταμορφώσει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το ψηφιακό περιεχόμενο, μέσα από εντυπωσιακές παραγωγές, δημιουργικές προκλήσεις και έντονη φιλανθρωπική δράση. Πέρα από τη δραστηριότητά του στο YouTube, είναι παρουσιαστής σε εκπομπή του Amazon Prime Video και έχει επεκτείνει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες στον τομέα της εστίασης και των τροφίμων. Η πορεία του ξεκίνησε το 2012, όταν σε ηλικία μόλις 13 ετών ανέβαζε βίντεο σχετικών με gaming και αναλύσεις για τις περιουσίες γνωστών YouTubers. Η μεγάλη του άνοδος ήρθε το 2017 με ένα βίντεο-πρόκληση διάρκειας 24 ωρών, στο οποίο μετρούσε μέχρι το 100.000 — ένα viral βίντεο που εκτόξευσε τη δημοτικότητά του και τον οδήγησε στους 600.000 συνδρομητές.
Φιλανθρωπία και δημιουργικότητα
Τον Ιούνιο του 2017, ο MrBeast έκλεισε τη πρώτη του χορηγία, αλλά ζήτησε να διατεθούν τα χρήματα σε κάποιον που τα έχει ανάγκη. Έτσι, ξεκίνησε η σειρά βίντεο που τον καθιέρωσε, με αποκορύφωμα την προσφορά σε άστεγους και άλλες συγκινητικές πράξεις. Σήμερα, κάθε νέο του βίντεο προσελκύει τουλάχιστον 10 εκατομμύρια προβολές.