Γιατί με ξύπνησες πρωί
Σωτήρης Ξενάκης, Βασίλης Σκουρής
7 διάσημες γυναίκες "ντύνονται" με top brands μέσω A.I. - Η μόδα του μέλλοντος σήμερα
«Ντύνουμε» 7 δυναμικές γυναίκες με top brands!
Δόμνα Μιχαηλίδου, Όλγα Κεφαλογιάννη, Έλενα Ράπτη, Αντζελα Γκερέκου, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Αγγελική Νικολούλη και Καρυοφυλλιά Καραμπέτη γίνονται μούσες του «Secret» και της μόδας, «φορώντας» μέσω A.I. τις τάσεις του καλοκαιριού
Επειδή θέλαµε να παρουσιάσουµε τις top τάσεις του καλοκαιριού -και δεν είναι λίγες, µιλάµε για 14- µε αλλιώτικο τρόπο, περισσότερο οικείο στα µάτια σας, επιστρατεύσαµε αγαπηµένα σας πρόσωπα, που δεν υπήρχε περίπτωση να τα δείτε ως µοντέλα. Τέσσερις πολιτικοί πρώτης γραµµής -∆όµνα Μιχαηλίδου, Ολγα Κεφαλογιάννη, Ελενα Ράπτη, Αντζελα Γκερέκου-, µία βραβευµένη δηµοσιογράφος -Αγγελική Νικολούλη-, µία καταξιωµένη ηθοποιός -Καρυοφυλλιά Καραµπέτη- και µία δηµοφιλής ερµηνεύτρια -Ελένη Τσαλιγοπούλου-, µε τη συµβολή της Τεχνητής Νοηµοσύνης και δύο κορυφαίων δηµιουργών, του φωτογράφου Φίλιππου Νοταρά (µένει µόνιµα στο Λουξεµβούργο και συνεργάζεται µε Alamy και Shutterstock) και του στυλίστα, fashion editor και designer ∆ηµήτρη Γραµµατικογιάννη (δηµιουργός του ethicalode.com, Instagram account: dimitris_ grammatikoyiannis, έχει ντύσει κυριολεκτικά όλη την εγχώρια showbiz), στην πιο απροσδόκητη και fun φωτογράφηση µόδας. Μεταµορφώνουµε, µε τη βοήθεια της A.I., τις επτά υπέροχες πρωταγωνίστριές µας σε «µούσες» διεθνών οίκων µόδας. Και δικές µας. Με τον κ. Γραµµατικογιάννη να αναλύει µε ποιο σκεπτικό συντελέστηκε η επιλογή για την εκπροσώπηση δύο trends από έκαστη.
Οι μούσες της μόδας και η αρμονία τους με κορυφαία διεθνή brands - Ολόγος στον expert
«Ξεκινώντας από την Καρυοφυλλιά Καραµπέτη, καθώς είναι συνώνυµη µε τον δυναµισµό και τη γυναικεία ενδυνάµωση -αυτό απορρέει, άλλωστε, από τη δουλειά και την παρουσία της όλα αυτά τα χρόνια-, το σχεδιαστικό σήµα Saint Laurent θα έβρισκε τη γνήσια πρέσβειρα των αξιών του στο πρόσωπό της: θηλυκότητα µη επιτηδευµένη, ελεύθερο πνεύµα, αυτονοµία, αυθεντικότητα. Η συνεργασία µου µαζί της ως στυλίστα ανέκαθεν ήταν άψογη - είτε επρόκειτο για περιοδικά υψηλής αισθητικής, όπως το “Hilton Magazine” είτε για την Εκθεση Φωτογραφίας στον θεσµό της Εβδοµάδας Μόδας στο Ζάππειο. Με -3 βαθµούς Κελσίου τη φωτογραφίζαµε πάνω σε τριήρη µε δηµιουργίες Ελλήνων ντιζάινερ. Ενώ ναύτες φτυάριζαν το χιόνι, συνέχιζε απτόητη και απαστράπτουσα, σε βαθµό που... ντράπηκα που φορούσα παλτό. Ενα άλλο σήµα που θα µπορούσε να την έχει κεντρικό πρόσωπο είναι η νεανική σειρά της Μιούτσια Πράντα, Miu Miu: Χαρακτηρίζεται από παιχνιδιάρικο και ανέµελο ύφος, συγχρόνως, όµως, επαναστατικό και ενίοτε ένα τσακ ανδρόγυνο.
Επειδή, λοιπόν, η Καρυοφυλλιά δεν είναι της “µανιέρας”, της “ήσυχης λίµνης”, επειδή κάνει τα µανιφέστα της κατά το δοκούν, θα ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία της µπράντας. Περνώντας στις πολιτικούς, η Ολγα Κεφαλογιάννη είναι συνδυασµένη µε την ήσυχη πολυτέλεια. Στην προσωπικότητά της διακρίνεις έντονο storytelling, µε µια διαχρονικότητα και “φρέσκο” κλασικισµό, αλλά και µια δωρικότητα, “ελλειπτικότητα”, που πάντα είναι classy. Οµοίως και στις προτάσεις του Jacquemus - θα µπορούσαµε να πούµε ότι πάνε χέρι-χέρι. Το δε σύγχρονο ταµπεραµέντο, που υµνεί τον Νότο της Μεσογείου µε θηλυκότητα και υψηλή αισθητική συγχρόνως, το αντικρίζεις στη ∆όµνα Μιχαηλίδου. Εχει, όµως, και ένα preppy bohemian style. Με το chic cape dress στον γάµο της, το µίνι blazer dress ως υφυπουργός Παιδείας -τότε είχε επιτελέσει sophisticated ανατροπή- θα µπορούσε να έχει επιλεγεί άνετα από τους αρµοδίους της Tory Burch.
Οµοίως η Ολγα Κεφαλογιάννη - γι’ αυτό, εξάλλου, τις προτιµήσαµε και µαζί, ταιριάζουν βεβαίως και στα χρώµατα του προσώπου. Στα της ∆όµνας Μιχαηλίδου πάλι, καθώς και το bohemian chic style που αποπνέουν οι κολεξιόν της αριστοκράτισσας της µόδας, Νταϊάν φον Φίρστενµπεργκ, της ταιριάζει, θα ήταν άψογη ως “µούσα” της. Βέβαια, αν αναλάµβανα τη φωτογράφηση, θα φρόντιζα όλα τα τιρµπάν και τα µεταξωτά µαντίλια να είναι από τα µεταξουργεία του Σουφλίου, που µας κάνουν παγκόσµια υπερήφανους. Είναι τεράστια η χαρά µου ως Eλληνα στυλίστα κάθε φορά που τα συναντώ σε πωλητήρια σε διεθνή µουσεία και ιδρύµατα, όπως στη Saatchi Gallery στο Τσέλσι, βλέποντας το ταµπελάκι “made in Greece”».
Πολιτισμός, προσωπικότητα και στυλ: Η τέλεια συνύπαρξη σε επτά δυναμικές γυναίκες
«Η Αντζελα Γκερέκου, ως εκπρόσωπος της γνήσιας κερκυραϊκής οµορφιάς, µε µια φινέτσα και έναν “εστετισµό”, που της προσδίδει κύρος και µια µη αναµενόµενη και 100%... προσβάσιµη γοητεία, έχει εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουµε και στον διάσηµο ιταλικό οίκο Salvatore Ferragamo. Η υπεροχή της φίρµας στο χειροποίητο και στην καινοτοµία αντανακλάται σε σχεδιασµό, παραγωγή, υλικά, στην όλη αισθητική του σήµατος.
Η γοητεία της πολιτικού από τη “βασίλισσα του Ιονίου” ενισχύεται και από τις σπουδές της -και στην αρχιτεκτονική- σε Ιταλία και Αγγλία: της προσδίδουν πιο urban αισθητική, έτσι ώστε, ακόµα και στην εκδοχή µιας απλής µαρινιέρας από την Αµερικανή σχεδιάστρια Donna Karan, που ταυτίζουµε µε τη Νέα Υόρκη, θα ήταν άψογη, υπογραµµίζοντας την πρακτικότητα και την άνεση που διεκδικεί η γυναίκα της πόλης, πλην όµως µε ολιστική προσέγγιση της αισθητικής. Οσον αφορά, τώρα, την Ελενα Ράπτη, είναι κορίτσι της θάλασσας - καθότι βέρα Θεσσαλονικιά. Επειδή συχνά τη βλέπουµε µε κοστούµια και ταγέρ και επειδή ήθελα -και είµαι βέβαιος πως όλοι θα θέλατε- να τη δείτε µε κάτι πιο ροµαντικό, που εναρµονίζεται µε το baby face της, θα ήταν ιδανική για την τωρινή καµπάνια του Loewe. Επίσης, για τον οίκο του “πατριάρχη της αµερικανικής µόδας” Ralph Lauren, που για το φετινό θέρος ποντάρει σε πιο casual chic και girly style - της ταιριάζει απόλυτα.
Η Αγγελική Νικολούλη, πάλι, είναι πιο κοκέτα απ’ ό,τι νοµίζετε: Ως διεθνούς φήµης δηµοσιογράφος, φιλοπερίεργη από τη φύση της και πανέξυπνη, θα γινόταν άνετα µούσα οίκου που προτάσσει πρακτικότητα και παράλληλα class, όπως του DKNY. Επειδή, όµως, ως καθαρόαιµη Υδροχόος, είναι και “ψαγµένη”, θα την έβλεπες άνετα µε τα πιο εκκεντρικά, πιο φιλοσοφηµένα κοµµάτια του Gucci, στην... απόπειρά της να ανακαλύψει ποιος δολοφόνησε τον Maurizio Gucci, εγγονό του Guccio Gucci, που ίδρυσε τον οίκο.
Τέλος, η Ελένη Τσαλιγοπούλου θα ήταν σίγουρα η αγαπηµένη περσόνα της Chanel: ποιότητα, σταθερές αξίες, αλλά µε καινοτόµο τρόπο. Παρουσίαση βασισµένη στην κληρονοµιά, µαζί και την παράδοση, δηµιουργώντας περιβάλλον timeless elegance. Καθώς, βέβαια, η Ελένη θα µπορούσε να προγραµµατίσει µουσικούς πειραµατισµούς, θα ήταν άψογη ως Versace “it girl”, µε πιο ροκ άποψη. Αλλωστε, το µότο της εταιρείας είναι “Freedom to be yourself” και εκείνη ποτέ δεν έχει δώσει την εντύπωση ότι λειτουργεί ανελεύθερα - τουναντίον».